صفحه اصلی / عمومی / لیونل مسی : بارسلونا به مرور زمان شرایط خود را بهبود می بخشد

لیونل مسی : بارسلونا به مرور زمان شرایط خود را بهبود می بخشد

ad banner

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا شب گذشته پس از دو ماه دوری از میادین به ترکیب تیم بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازگشت و یاران او پیروزی ارزشمندی را در برابر اینتر به دست آوردند. لیونل مسی در مصاحبه خود این پیروزی را ارزشمند خواند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیروزی ارزشمند لیونل مسی و بازیکنان بارسلونا در برابر اینتر

به نقل از مارکا اسپانیا، لیونل مسی در دیدار برابر اینتر در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت تا در پیروزی دو بر یک تیم اش در این دیدار نقش داشته باشد. او که پس از دو ماه به ترکیب اصلی کاتالان ها بازگشت، امید دارد تا بارسلونا بتواند در ادامه راه بهتر عمل کند و روز های ناکامی این فصل را جبران نماید. در این بازی در ابتدا تیم اینتر توسط مارتینز با یک گل زود هنگام دروازه بارسلونا را گشود ولی بعد از آن بارسلونا با حملات خود مخصوصا در نیمه دوم توانست دو بار توسط لوییس سوارز دروازه اینتر را بگشاید و تیم برتر میدان لقب گیرد و در گروه خود چهار امتیازی شود.
لیونل مسی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

این نخستین ۹۰ دقیقه من در فصل جاری بود و به این خاطر خوشحال هستم. احساس خستگی داشتم و هنوز با تیم هماهنگ نشده‌ ام. با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهم شد و تلاش بیشتری خواهم داشت. هر هفته دو بازی انجام می دهیم و طبیعی است که بازیکنان خسته شوند. زمانی برای استراحت وجود ندارد. وقتی بازی می کنم احساس خوبی دارم. در دیدار های بعدی بهتر ظاهر خواهم شد.

لیونل مسی و بارسلونا
وی در ادامه افزود:

با تساوی در دیدار نخست شرایط سخت شد و به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. کسب پیروزی در بازی خانگی بسیار مهم بود و خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. در نیمه نخست اینتر بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم. اینتر نشان داد که تیم خوبی است. بازی دفاعی اینتر شرایط ما را سخت کرد اما خوشبختانه از فرصت های خود استفاده کردیم و دو گل به ثمر رساندیم.بیشتر تیم های بزرگ در فصل جاری به مشکل خورده‌ اند و شروع خوبی نداشته‌ اند اما رفته رفته وضعیت بهتر خواهد شد. من اهل انتقاد نیستم اما باید این را هم گفت که وقتی تیم مسافرت می‌ کند تمرینات خوبی هم برگزار نمی‌ شود. شرایط سخت است اما با مرور زمان به همه چیز عادت می کنیم.

لیونل مسی درباره مشکلات بازیکنان با مدیریت باشگاه گفت:

الان شرایط خوب است. کسب پیروزی باعث می شود تا تیم در وضعیت بهتری قرار گیرد. مسائلی را که فوتبالی نیست بعد بررسی می کنیم و زمان لازم را داریم.

او درباره رابطه‌اش با گریزمان گفت:

ما در مسیر درستی گام بر می‌ داریم و همه چیز حرفه ای دنبال می شود. مشکل خاصی بین من و او وجود ندارد و شرایط خوب است. در بارسلونا همه بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند. ما یکدل پیش می‌ رویم. به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم و با همدلی آن را به دست آوردیم. می‌خواهیم که در دیدار های بعدی هم این شرایط ادامه داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *