صفحه اصلی / عمومی / لوکاس هرناندز : بایرن مونیخ یکی از چهار تیم برتر دنیاست

لوکاس هرناندز : بایرن مونیخ یکی از چهار تیم برتر دنیاست

ad banner

نزدیک به پنج ماه پیش بود که خبر رسید بایرن مونیخ بند آزادسازی لوکاس هرناندز را سرانجام فعال کرد تا با پرداخت ۸۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید، مدافع ۲۳ ساله و فرانسوی این تیم را به خدمت بگیرد. در همین راستا نشریه TZ آلمان مصاحبه ای با این بازیکن در مورد شرایط در مونیخ کرده است که بدین شرح است:

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

35a17211013d6305039fb8173c6bb4c9
شرایط در مونیخ

اینجا بسیار خوشحالم، مصدومیت باعث شد مدت زمان زیادی از میادین دور بودم و مجبور شدم زیر تیغ جراحی بروم و برای مدت زمانی طولانی ریکاوری کنم، اما حالا همه چیز به پایان رسیده است. از اینکه اولین بازی را به صورت فیکس در میدان حاضر بودم خوشحالم و امیدوارم همین گونه وضعیت ادامه پیدا کند.

اینجا از روز اول عطش موفقیت را حس می کنید و دقیقا من نیز به دنبال همین هستم. اینجا آمدم تا با بایرن برنده همه چیز باشم. می دانم که فصل تازه شروع شده است اما ما میتوانیم تا آخر مسیر در کورس قهرمانی ها باشیم. بایرن یکی‌ از ۴ باشگاه بزرگ جهان است. من نصف دوران زندگیم را در مادرید بودم و صادقانه بگویم پروژه جدید اتلتیکو واقعا خوب بود. اما در نهایت باید تصمیمی میگرفتیم و با خانواده ام تصمیم گرفتیم که عوض کردن باشگاه هیچ ضرری به ما نخواهد رساند. بازیکنان اسپانیایی بایرن خیلی خوب از من استقبال کردند. رناتو نیز اسپانیایی صحبت میکرد ولی الان از ما جدا شده. حالا کوتینیو اومده و ما گروه خوبی از بازیکنای اسپانیایی زبان تو باشگاه داریم. از طرف دیگر چند بازیکن فرانسوی نیز در تیم هستند پس من به خوبی با تیم خو گرفتم. من خیلی خوشحالم. بعد از مصدومیت طولانی، جراحی سخت و تمام سختی‌هایی که پشت سر گذاشتم خیلی خوشحالم که تونستم اولین بازی خودم را به عنوان بازیکن فیکس انجام بدم. ما بازی خوبی انجام دادیم. مخصوصا در نیمه اول، بازیکنان باید خیلی در بازی درگیر شوند پس انتظار میرفت که در نیمه دوم سرعت بازی کم شود. ما سه امتیاز را به خوبی دست آوردیم و من از اولین بازی خود خوشحالم.

حال خوب لوکاس هرناندز در بایرن مونیخ

حال خوب لوکاس هرناندز در بایرن مونیخ
از نظر فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده‌ای؟

دارم به آمادگی کامل دست پیدا میکنم ولی هنوز مقدار کمی از ریکاوری کامل مصدومیتم مانده است! این حس بعد از یک مصدومیت طولانی مدت طبیعی است. اما امروز مقابل شالکه من حدود ۸۰ دقیقه بازی کردم و خودم را کاملا آماده دیدم. آهسته آهسته به بهترین سطح خود بازخواهم گشت.

چه حسی در بایرن مونیخ داری؟

از ابتدا من متوجه شدم که باشگاه بایرن مونیخ چقدر بزرگ است. آنها باید هر سال همه چیز را ببرند و این هدف من نیز هست. من به مونیخ آمدم تا همه چیز را بدست آورم. امیدوارم که فصل خوبی را داشته باشیم و ما میتوانیم تا جای ممکن در تمام رقابت‌ها موفق باشیم. تمام دوران زندگی‌ام را در مادرید بودم. دورانم در اتلتیکو هیجان‌انگیز بود اما من و خانواده‌ام تصمیم گرفتیم کشور و فرهنگ جدیدی را تجربه کنیم. همینطور من میخواستم لیگ دیگری را تجربه کنم و بایرن یکی از چهار باشگاه برتر دنیاست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *