صفحه اصلی / عمومی / لوشامپیونه فرانسه : پیش بازی پاری‌سن ژرمن-نانت

لوشامپیونه فرانسه : پیش بازی پاری‌سن ژرمن-نانت

ad banner

لوشامپیونه فرانسه : پیش بینی پاری‌سن ژرمن-نانت؛ پاریسی‌ها به دنبال جشن کریسمس در پارک دو پرنس

از هفته نوزدهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، دو تیم پاری‌سن ژرمن و نانت، از ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) روز شنبه ۱ دی ماه، در ورزشگاه پارک دو پرنس (استادیوم اختصاصی پاریسی‌ها) به مصاف هم خواهند رفت. بالاخره پس از روزها که فوتبال فرانسه به دلیل اعتراضات سراسری در این کشور تعطیل بود، هیجان و شوق در فرانسه دوباره به اوج می‌رسد و این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به پیش بینی لوشامپیونه فرانسه است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پاری‌سن ژرمن: قطار پر‌سرعت دوباره آماده حرکت

بالاخره وقفه کوتاه به سر رسید و اکنون مردان توماس توخل قرار است دوباره به راه خود ادامه دهند. پاری‌سن ژرمن با مثلث طوفانی خود می‌خواهد اختلاف ۱۰ امتیازی را در بدترین حالت نگه دارد و یا بیشتر کند. آبی و قرمزهای شهر پاریس، در لوشامپیونه فرانسه آماری بسیار خوب برابر نانت دارند. نکته‌ای که می‌تواند برای پیش بینی لوشامپیونه فرانسه مورد استفاده قرار گیرد، همین آمار شکست ناپذیری پاری‌سن ژرمن در ۱۵ بازی پیاپی برابر نانت است. آدرین رابیو که انتظار می‌رود در ژانویه از تیم جدا شود به همراه نیمار، حضورشان در این بازی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته گفته می‌شود وراتی و ام‌ باپه هم غیبت داشته باشند، اما هنوز چیزی تایید نشده است.

لوشامپیونه فرانسه

نانت: نفرین کلودیو رانیری

پس از جدایی کلودیو رانیری، تیم نانت فرانسه روز خوش به خود ندیده است. آن‌ها هم اکنون در رتبه سیزدهم جدول لوشامپیونه فرانسه قرار دارند. در کل عملکرد نانت در این فصل از رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، به هیچ وجه خوب نبوده است. نانت پس از این دیدار، باید به مصاف همشهری خود رن برود و گمان زده می‌شود شاید برای آن بازی و خسته نشدن بازیکنان، به برخی بازیکنان اصلی استراحت داده شود. پیش بینی لوشامپیونه فرانسه شاید تا این حد راحت نبوده و توصیه می‌شود این بازی حتما مورد توجه علاقه‌مندان قرار گیرد.

لوشامپیونه فرانسه

پیش‌بینی لیگ فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *