صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و دالاس ماوریکس

بسکتبال NBA؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و دالاس ماوریکس

ad banner

بسکتبال NBA؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و دالاس ماوریکس، پادشاه و یاران در مقابل دالاسِ آماده

تیم‌های لس آنجلس لیکرز و دالاس ماوریکس،  در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این جدال حساس در ورزشگاه ِاستیپِلس سنتر( Staples Center) و به میزبانی لیکرز برگزار می‌شود. هر دو تیم از شانس‌های کسب جایگاه پلی‌آف محسوب می‌شوند و از رقیبان اصلی یکدیگر نیز به شمار می‌روند. در جدول رده‌بندی نیز این دو تیم پشت سرهم قرار دارند. لیکرز پس از پیروزی در مقابل ایندیانا در رده‌ی هشتم قرار گرفت و دالاس نیز پشت سر لیکرز در رده‌ی نهم ایستاده است.

لس آنجلس لیکرز ؛ همچنان به دنبال ثبات

لیکرز که با اضافه کردن لبران جیمز و چند بازیکن دیگر به دنبال بازگشت به پلی‌آف است، تا به اینجای فصل بد کار نکرده‌است. آن‌ها تا کنون با کسب ۱۲ پیروزی و تحمل ۹ شکست در رده‌ی هفتم کنفرانس غرب قرار گرفته‌اند. لس آنجلس لیکرز در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتند، موفق به شکت دِنوِر شدند اما بازی را به اِسپِرز واگذار کردند. نمایش‌های آن‎ها گاه فوق‌العاده بوده و گاهی هم به قدری بد ظاهر شدند که با اختلاف 32 امتیاز بازی را وگذار کرده‌اند. لبران جیمز نیز که سال‌های آخر بسکتبال خود را تجربه می‌کند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خیلی در مورد بازیکنان جوان لیکرز صبور نخواهد بود.

از سوی دیگر نیز انتظارِ ثبات با وجود تغییرات فراوان ابتدای فصل کمی غیرمنطقی است. آن‌ها هفته‌ی قبل در مقابل دِنور با اختلاف امتیاز بالا شکست خوردند اما روز گذشته موفق شدند در یک بازی برتر ایندیانا پِیسِرز را شکست دهند تا نشانه‌هایی از امیدواری برای هواداران لیکرز نمایان شود.

راژان راندو، گارد راسِ اصلی لس آنجلس لیکرز نیز به دلیل مصدومیت تا کنون پنج بازی را از دست داده، در بازی پیش رو مقابل ماوریکس نیز حضور نخواهد داشت. در غیاب او اما لانزو بالِ جوان بسیار خوب کار کرده‌است و درکنارکوزما بهترین بازیکنان تیم بعد از لبران جیمز به حساب می‌آیند. حال باید دید آیا ساکنین هالیوود موفق می‌شوند به فرم با ثباتی تا زمان پلی‌آف دست پیدا کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی لس آنجلس لیکرز : لبران جیمز – جوال مک گی – لانزو بال – کایل کوزما – براندان اینگرام

لس آنجلس لیکرز

دالاس ماوریکس؛ بلندپروازی با لوکا دانچیچ

دالاسی‌ها که همانند لیکرز از دوران قهرمانی خود فاصله گرفته‌اند، در حال بازسازی تیم از طریق خرید ستارگانی چون هَریسون بارنز و همچنین استفاده از دِرَفت برای بازیکنانی چون دانچیچ هستند. دالاس آخرین بار سال ۲۰۱۱ به فینال صعود کرد که در همان سال هم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، اما پس از آن دیگر توان رقابت با سایر تیم‌های مدعی غرب را نداشتند. اکنون اما وضعیت دالاس در حال بهتر شدن است. آن‌ها در ترکیب خود بازیکنانی مثل دِنیس اِسمیت جونیور، هَریسون بارنز و لوکا دانچیچ را می‌بینند و در صورت اضافه شدن یک یا دو بازیکن سطح بالای دیگر، می‌توانند به یکی از مدعیان تبدیل شوند.

دِرک نویتسکی که از ابتدای فصل هنوز برای ماوریکس به میدان نرفته، در این بازی نیز حضور نخواهد داشت و همه‌ی امید دالاسی‌ها به لوکا دانچیچ ستاره‌ی جوان خود است.

آن‌ها تا به اینجا با کسب ۱۰ پیروزی و متحمل شدن ۹ شکست در ردهی هشتم کنفرانس غرب قرار دارند و اگر بتوانند همین رتبه را حفظ کنند، می‌توانند به پلی آف صعود کنند.

ترکیب احتمالی دالاس برای این بازی: لوکا دانچیچ – هَریسون بارنز – دِآندره جوردن – ِدنیس اسمیت جونیور – وِزلی مَتیوز

لس آنجلس لیکرز

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *