صفحه اصلی / عمومی / لالیگا اسپانیا ؛ اتلتیک بیلبائو ۱-۰ بارسلونا؛ شکست در شب غیبت مسی

لالیگا اسپانیا ؛ اتلتیک بیلبائو ۱-۰ بارسلونا؛ شکست در شب غیبت مسی

ad banner

این دیدار در هفته ی اول فصل ۲۰۱۹/۲۰ رقابت های لالیگا اسپانیا در ورزشگاه سن مامس و از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز شد و در نهایت بارسلونا با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به میزبانش واگذار کرد.

گزارش بازی افتتاحیه لالیگا اسپانیا ؛ اتلتیک بیلبائو – بارسلونا

لالیگا اسپانیا

در ابتدای بازی شوت دیدنی اینیاکی ویلیامز را مارک آندره تراشتگن با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. چند دقیقه بعد پاس عمقی بازیکنان بیلبائو به پشت خط دفاعی بارسلونا رسید و باز هم تراشتگن مانع از گلزنی ویلیامز شد. پس از آن بارسلونا بازی را تا حدودی در دست گرفت و شاگردان والورده روی به بازی مالکانه و همیشگی خود آوردند تا اینکه در دقیقه ۳۲ روی اشتباه عجیب اونای لوپز و پاس رو به عقب او به سمت دروازه خودی، لوئیس سوارز در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه ی پای چپ او با دخالت دروازه بان و تیر دروازه به گل تبدیل نشد تا اصلی ترین موقعیت گلزنی آبی اناری ها در نیمه ی اول به این ترتیب از دست برود. در دقیقه ۳۷ بازی سوارز به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا زمین بازی را ترک کرد و رافینیا به جای او وارد زمین شد. در دقیقه ۴۴ رافینیا با یک حرکت عرضی خود را به پشت محوطه بیلبائو رساند تا در موقعیت شوت زنی قرار گیرد اما شوت دقیق پای چپ او را اونای سیمون، دروازه بان بیلبائو دفع کرد و توپ پس از برخورد با تیر افقی دروازه به مدافعان بیلبائو رسید و از منطقه خطر خارج شد. بارسلونا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۵۲ پاس عمقی حساب شده ی دمبله به رافینیا رسید اما ضربه او را دروازه بان بیلبائو راهی کرنر کرد تا این سومین واکنش زیبای او در این دیدار باشد. پس از آن بازی با آرامش بیشتری از سوی دو تیم دنبال شد. با این حال بارسلونا در دو صحنه توسط راکیتیچ و رافینیا میتوانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه آن ها با اختلاف اندک به اوت رفت. اما در دقیقه ۸۹ آدوریز مهاجم با تجربه اتلتیک بیلبائو موفق شد روی سانتر آندر کاپا و با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه تراشتگتن را باز کند. بعد از گل بیلبائو، شاگردان والورده فرصت زیادی برای حمله به دروازه حریف نداشت و این بازی در نهایت با همین نتیجه خاتمه یافت تا بارسلونا در شب غیبت لیونل مسی، اولین شکست خود را در فصل جاری رقابت های لالیگا اسپانیا تجربه کند.

نکات مربوط به بازی اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

– اتلتیک بیلبائو ۱۵ بازی متوالی در خانه خود شکست نخورده است
– آخرین شکست بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو پیش از این دیدار، به رقابت های کوپا دل ری فصل ۲۰۱۶/۱۷ باز میگشت.
– لیونل مسی برای اولین بار در ده سال اخیر در اولین دیدار فصل تیمش در رقابت های لالیگا شرکت نکرده است. مسی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند.
– بارسلونا بعد از ۱۱ سال در اولین دیدار فصل خود شکست خورد.
– اتلتیک بیلبائو بعد از ۶ سال موفق شد بارسلونا را در رقابت های لالیگا شکست دهد.
– فیلیپه کوتینیو به دلیل محتمل بودن انتقالش به بایرن مونیخ در ترکیب بارسلونا حضور نداشت و ساعتی بعد از پایان دیدار این تیم، خبر رسمی شدن این انتقال توسط باشگاه بایرن مونیخ تایید شد.

در شب غیبت لیونل مسی، مثلث هجومی کاتالان ها یعنی دمبله، سوارز و گریزمان نتوانستند انتظارات هواداران این تیم را برآورده کنند تا شاید در روز های پایانی فصل نقل و انتقالات، فشار ها روی مدیران بارسلونا برای جدی تر کردن انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به این تیم بیشتر شود. با این شکست بارسا در روز اول رقابت های لالیگا اسپانیا بدون امتیاز در قعر جدول لیگ قرار گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *