صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ جوانان دالاس به دنبال پیشروی در خانه

بسکتبال NBA آمریکا ؛ جوانان دالاس به دنبال پیشروی در خانه

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ جوانان دالاس به دنبال پیشروی در خانه

دالاس موریکس و پورتلند تریل بلیزرز، از سری مسابقات بسکتبال NBA آمریکا ، رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. دالاسی‌ها این روز‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند و از قعر جدول خود را به جایگاه هفتم رساندند. در سمت دیگر اوضاع پورتلند تریل بلیزرز همچنان خوب نیست و این تیم در سراشیبی سقوط قرار دارد.

دالاس موریکس: تیمی خوب برای حال، درخشان در آینده

دالاس موریکس با ترکیبی از بازیکنان جوان مستعد چون لوکا دانچیچ و هریسون بارنز، تیم بسیار خوبی نشان داده است. ۴ پیروزی در ۵ بازی گذشته، نشان از فرم خوب این تیم می‌دهد. مغلوب کردن بوستون سلتیکس و لس آنجلس کلیپرز، کار هر تیمی نیست و دالاس موریکس با در اختیار داشتن یک برنامه خوب و پویا، حالا به این مرحله بسکتبال NBA آمریکا رسیده است. با این حال توازن ترکیب آن‌ها برای قهرمانی مناسب نیست ولی می‌توان در سال هایش پیش‌رو، آن‌ها را یکی از مدعیان قهرمانی دانست. دالاس موریکس و پورتلند تریل بلیزرز آمار ۳۶ درصد پرتاب موفق سه امتیازی را در اختیار دارند و از این لحاظ بازی بسیار نزدیکی را شاهد خواهیم بود. در زمینه دفاعی نیز دالاس موریکس تیم بهتری است اما اختلاف چندانی با حریف خود ندارد. پیش‌بینی‌ها خبر از پیروزی دالاس موریکس می‌دهند. باید دید این اتفاق روی خواهد داد یا خیر.

بسکتبال NBA آمریکا

پورتلند تریل بلیزرز: زمان بازگشت به مسیر پیروزی فرا رسیده است

پورتلند تریل بلیزرز در بازی گذشته خود با وجود درخشش دیمین لیلارد، اسیر بازی خوب سن آنتونیو اسپرز شد و در مقابل این تیم نیز شکست خورد. نیمکت خوب این تیم در اوایل فصل بسکتبال NBA آمریکا ، دوباره به روند قبلی خود بازگشته است و انتقاداتی که در فصل پیش وجود داشت، باز از راه رسیده‌اند. بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم با توجه به زمانی که در میدان هستند، عملکرد مناسبی ندارند و این موضوع فشار امتیازگیری را بر دوش دو ستاره این تیم یعنی دیمین لیلارد و سی جی مک کالم قرار می‌دهد. با نزدیک شدن به اواخر مسابقه و خستگی این دو نفر، عملکرد پورتلند تریل بلیزرز ضعیف‌تر می‌شود و نتیجه آن، چیزی است که مشاهده می‌کنیم. پورتلندی‌ها باید به روند قبلی خود بازگردند و نشان دهند که لیاقت بیش از این‌ها را دارند.

بسکتبال NBA آمریکا

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز آرنا

تاریخ: چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷- ۵ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۵:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه دالاس موریکس – پورتلند تریل بلیزرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *