صفحه اصلی / عمومی / لالیگای اسپانیا ؛ پیش‌بازی رئال مادرید – رایووایکانو

لالیگای اسپانیا ؛ پیش‌بازی رئال مادرید – رایووایکانو

ad banner

لالیگای اسپانیا ؛ رئال مادرید-رایووایکانو، سولاری روی دور شانس

در چارچوب هفته‌ی شانزدهم لالیگای اسپانیا، ساعت ۲۱ شنبه، ۲۴ آذر، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از حریف قعرنشین خود، رایووایکانو پذیرایی خواهد کرد. رئال مادرید گرچه با سرمربی جدید خود توانسته از ضعف اوایل فصل خارج شود ولی نتایج این تیم همچنان پر فرازونشیب است، که نمونه‌ی آخر آن باخت خانگی ۰-۳ به تیم زسکا مسکو بود، و این درحالی است که در آن بازی نیمی از تیم اصلی در زمین حضور داشت. با این‌حال تیم رایوویکانوی اسپانیا بهترین گزینه‌‌ی موجود برای استمرار بردهای لالیگایی لوس بلانکوس است. مادریدی‌ها هفته‌ی قبل با اوئسکای رده بیستمی بازی داشتند و حالا با تیم رده‌ی نوزدهم جدول. تیم مهمانبا تنها ۱۰ امتیاز از ۱۵ بازی پا به سانتیاگو برنابئو می‌گذارد و هفته‌ی قبل نیز مغلوب رئال بتیس شده بود.

پیش‌بینی این بازی در سایت بتکارت

رئال مادرید؛ خوش‌شانس با سولاری

رئال مادرید از زمان حضور سولاری، در لالیگای اسپانیا از ۵ بازی صاحب ۴ برد شده است ولی جالب آن‌که همه‌ی این بازی‌ها مقابل تیم‌های نیمه‌ی دوم جدول بوده‌اند. علیرغم اینکه این بردها چندان قاطعانه نبوده‌اند (۹ گل زده و ۵ گل خورده در ۵ بازی) با این‌حال رئالی‌ها به آینده خوشبین هستند و معتقدند در مسیر درستی گام برمی‌دارند. در این فصل مشکل بزرگ لوس بلانکوس، ضعف در خط حمله بوده است و دومین گلزن برتر لالیگایی این تیم، سرخیو راموس است (۴ گل). خبر نگران‌کننده آن‌که به گزارش onefootball، رئال مادرید در بازی پیش‌رو به‌احتمال بسیار زیاد گرت بیل را در اختیار نخواهد داشت (او در این فصل در همه‌ی مسابقات ۲۰ گل به ثمر رسانده است). کاسمیرو نیز مصدومیت یک‌ماهه را پشت‌سر گذارده ولی بعید است سولاری او را در ترکیب قرار دهد. لوس لانکوس با ۸ برد، ۲ مساوی و ۵ باخت با ۲۶ امتیاز در رده‌ی چهارم قرار دارد و با بارسلونای صدرنشین تنها ۵ امتیاز فاصله دارد. سولاری می‌داند کسب این ۳ امتیازهای آسان برای رسیدن به صدر ضروری هستند.

لالیگای اسپانیا

رایووایکانو؛ آمار فاجعه‌آمیز

رایووایکانوی اسپانیا را با رتبه‌ی این تیم در جدول لالیگای اسپانیا نمی‌توان سنجید. تیم آقای میگل آنخل سانچز علیرغم اینکه در ۱۵ بازی تنها ۱۵ گل به ثمر رسانده ولی تیم هجومی‌ای است که به گزارش whoscored در هر بازی به‌طور متوسط ۱۲ شوت به سمت دروازه‌ی حریفان داشته و ۱۳ بار هم بازیکنان حریف را دریبل کرده است. تیمی مانند بتیس با این آمار اینک در رده‌ی هفتم جدول قرار دارد. مشکل رایوویکانوی اسپانیا اولاً تمام‌کنندگی ضعیف و ثانیاً دفاع فاجعه‌آمیز است. این تیم همراه اوئسکا با ۳۰ گل خورده بدترین خط دفاعی لالیگا را دارد. ترکیب این ضعف با تاریخچه‌ی عجیب بازی‌های رودرروی این دو تیم پیش‌بینی بازی را راحت می‌کند. رایووایکانوی اسپانیا در مقابل رئال مادرید، همه‌ی ۱۶  بازی رودرروی گذشته‌ی خود را باخته و به‌لحاظ گلزنی در سانتاگو برنابئو هیچ تیمی در لالیگای اسپانیا به‌قدر رایوویکانو ضعیف عمل نکرده است. بعید است تیم مهمان از این بازی انتظار چیزی بیش از یک تساوی داشته باشد.

لالیگای اسپانیا

پیش‌بینی لالیگای اسپانیا سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *