صفحه اصلی / عمومی / شایعات پیوستن الکسیس سانچز به تیم اینتر ایتالیا هم‌چنان ادامه دارد

شایعات پیوستن الکسیس سانچز به تیم اینتر ایتالیا هم‌چنان ادامه دارد

ad banner

به نظر می‌رسد الکسیس سانچز ستاره شیلیایی تیم منچستر یونایتد با سران تیم اینتر ایتالیا جهت انتقال به این تیم، به توافقات شخصی رسیده اند و تنها مذاکرات نهایی با سران منچستر یونایتد باقی مانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا انتقال قرضی الکسیس سانچز به اینتر بالاخره نهایی خواهد شد؟!

این خبر را روزنامه ‌نگار معروف ایتالیایی جان ‌لوکا دی ‌مارتزیو در صفحه شخصی خودش نوشت و مدعی شد که الکسیس سانچز و اینتر با هم به توافقات شخصی رسیده اند و به زودی نمایندگان این باشگاه مذاکرات خود را با مدیر برنامه های وی و باشگاه منچستر یونایتد نهایی خواهند کرد. این روزنامه نگار هم چنین مدعی شد در صورتی که این توافقات حاصل شود فعلا این انتقال به صورت قرضی و یک ساله خواهد بود که توافقات اولیه در این خصوص با سانچز انجام شده و فقط مذاکرات نهایی با منچستر باقی مانده است.

الکسیس سانچز اینتر
الکسیس سانچز که دوران خوبی را در منچستر پشت سر نگذاشت و انتظارات را برآورده نکرد و مدت ۱۸ ماهه حضورش در این تیم تنها ۵ گل را وارد دروازه حریف کرد این بار خود را در آستانه پیوستن به اینتر ایتالیا می‌بیند تا بتواند خود را در سری آ ایتالیا نیز محک بزند. زیرا او در مدتی که قبل از پیوستن به منچستر در تیم آرسنال حضور داشت موفق ظاهر شد و یکی از بازیکنان خوب توپچی ها به حساب می‌آمد ولی در ژانویه ۲۰۱۸ که به منچستر پیوست علی‌رغم تصورات ضعیف ظاهر شد و با افت محسوسی که داشت می‌توان گفت به یکی از بدترین انتقال های منچسترها تبدیل گردید.
حتی چند روز پیش شایعاتی مطرح شد مبنی بر این که در صورتی که سانچز با تیم های مذاکره کننده از جمله رم به توافق نرسد و مجبور شود در اولترافورد باقی بماند، اوله گونار سولسشر سرمربی قرمز پوشان قصد دارد او را به تیم دوم منتقل کند و برای تیم اصلی از او استفاده نخواهد کرد که پس از شایعات سولسشر آن را تکذیب و اعلام کرد که این بازیکن بسیار حرفه ای است و به دلیل این که او در بازی های کوپا آمریکا حضور داشته، دیر به تیم ملحق شده و در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفته است وگرنه او بسیار سخت تمرین و تلاش می کند و این حرف ها در خصوص او به هیچ عنوان صحت ندارد.
لازم به ذکر است که این بازیکن سالانه ۲۸ میلیون یورو دستمزد از منچستر دریافت می‌کند ، باید دید در صورتی که به اینتر ملحق شود این دستمزد به چه رقمی خواهد رسید و آیا سران اینتر حاضر هستند این مبلغ را برای این بازیکن ۲۸ ساله شیلیایی بپردازند یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *