صفحه اصلی / عمومی / لوییس همیلتون و رد شایعات پیوستن او به تیم فراری: به مرسدس وفادار می مانم

لوییس همیلتون و رد شایعات پیوستن او به تیم فراری: به مرسدس وفادار می مانم

ad banner

تاکنون پنج راننده فرمول یک توانسته اند رکورد چهار بار قهرمانی جهان و یا بیشتر از آن را تجربه کنند. مایکل شوماخر، خوان مانوئل فانجیو، الین پراست، سباستین فتل و لوییس همیلتون همگی در این لیست قرار دارند و همگی در دوره‌ ای با تیم فراری همکاری کرده و پشت ماشین قرمز نشسته‌ اند. تنها راننده‌ ای که تاکنون با فراری قرارداد نداشته، لوییس همیلتون است که او می‌گوید از بودن با تیم مرسدس بنز خوش حال است ولی از طرفداران تیم فراری که او را در تیم خود می خواهند نیز تشکر می کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تشکر لوییس همیلتون راننده فرمول یک از هواداران تیم فراری

لوییس همیلتون ۵ بار پیروز گرند پری ایتالیا بوده است و فصل قبل هم پس از رقابت تنگاتنگی با کیمی رایکونن، پیروز شد و به فراری اجازه جشن گرفتن نداد. این موضوع باعث شد که طرفداران فراری او را هوو کنند. اما این بار و در فصل ۲۰۱۹ فرمول یک ، چارلز لکلرک توانست پس از ۹ سال پیروزی خانگی فراری را به تیم هدیه کند. لوییس همیلتون در این رقابت به جایگاه سوم رسید و از سوی هواداران با تشویق فوق العاده ای بدرقه شد. او بعد از این قضیه معتقد بود که حالا بیش از پیش در بین طرفداران فراری مقبولیت دارد و تیفوسی ها او را دوست دارند.
او در این باره گفت:

من خیلی خیلی خوش شانس هستم که طرفداران ایتالیایی نیز دارم. فراری با این طرفداران اش، می تواند روز های زیبایی را در پیش داشته باشد. من مطمئن هستم که این طرفداران قهرمانی های قبلی من در چند سال اخیر را در نظر گرفته اند و من را نیز دوست دارم زیرا همیشه از جانب آن ها مورد تشویق قرار گرفته ام. اما با گذر زمان، طرفداران بیشتری به من پیام می‌ دهند و می گویند که طرفدار فراری هستند ولی دوست دارند من به تیم محبوب اشان ملحق شوم و احترام خاصی برای من قائل‌ اند. باید از همین جا به طرفداران دوست داشتنی فراری بگویم که آن ها دو راننده فوق العاده دارند. پس من مطمئن هستم که آن ها با این ترکیب راننده نیز خوش حال هستند . مخصوصا با وجود راننده جوان فوق العاده ای که دیدن پیشرفت اش در فرمول یک من را شادمان می کند.

لوییس همیلتون و فرمول یک
سوالی که در حال حاضر ذهن بسیاری از خبرنگار ها و طرفداران را درگیر خود کرده ، این است که سباستین فتل پس از پایان قرارداد اش با فراری در فصل۲۰۲۰ فرمول یک چه خواهد کرد.
از لوییس همیلتون سوال شد که جایگزین شدن او با فتل چه قدر محتمل است و این پیشنهاد چه قدر وسوسه بر انگیز است:

فکر نمی کنم وسوسه شدنی در کار باشد. فکر می کنم این بیشتر به برنامه و شرایط بستگی دارد. اخیرا از من سوال شد که اگر حرفه ام بدون همکاری با فراری پایان یابد، چه حسی خواهم داشت؟ و اگر راستش را بخواهید، زمانی که شما بخشی از خانواده مرسدس باشید برای همیشه در جایگاه‌ تان می مانید و قصد ترک آن را نخواهید داشت. من نیز در جایگاه فعلی ام بسیار خوشحال هستم.

وی در ادامه افزود:

اگر به استرلینگ ماس یا فانجیو نگاه کنید، می بینید که آن ها هم چنان در خانواده احترام خاصی دارند. شما بخشی از تاریخ اشان هستید و آن ها در آینده هوای تو را خواهند داشت. این برای من مهم است. وفاداری بخش بسیار بسیار مهمی است.اما اگر در بخشی از حرفه‌ام تصمیم بگیرم که تغییری ایجاد کنم، این می تواند گزینه احتمالی باشد. فکر نمی کنم در حال حاضر چنین حسی داشته باشم یا هم چنین اتفاقی رخ دهد.

برای یک راننده که از لحظه ورود به فرمول یک در سال ۲۰۰۷، با تیم مرسدس همکاری داشته و در طول حرفه اش چندین بار فراری را متحمل شکست های سختی کرده، قرار گرفتن پشت فرمان ماشین اسکودریا فراری اصلا کار آسانی نخواهد بود. اما ترکیب لکلرک – همیلتون نیز می تواند برای هواداران فراری جذاب باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *