صفحه اصلی / عمومی / فرانچسکو توتی : رم در فصل جاری، به مقامی بهتر از چهارم دست پیدا نمی کند

فرانچسکو توتی : رم در فصل جاری، به مقامی بهتر از چهارم دست پیدا نمی کند

ad banner

فرانچسکو توتی اسطوره تیم رم، بعد از خداحافظی پر حاشیه و ناراحت کننده اش از این تیم، بعد از چند هفته مجددا به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

حمایت های فرانچسکو توتی از رم هم چنان ادامه دارد!

همان طور که خواندید فرانچسکو توتی حدود دو ماه پیش پس از سال ها لب به دهان گشود و در مصاحبه ای که به صورت زنده از همه خبرگذاری های مطرح دنیا پخش می شد از حقایقی پرده برداشت که با واکنش های زیادی به باشگاه رم رو به رو شد و همه به دفاع از او پرداختند. توتی علنا اعلام کرد که با سران این تیم به مشکل برخورده است و به نوعی مدیران او را از تیم بیرون کرده اند و به صورت مفصل توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد. او پس از آن برای تیم رم آرزوی موفقیت کرد و گفت که وقتی رم به جایگاه واقعی خود برگشت شاید روزی دیگر نیز به این تیم بازگردد. او شب گذشته در مصاجبه با خبرنگاران به برخی سوالات آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید؟

همان طور که در مصاحبه های قبلی ام گفتم پیشنهاداتی از اروپا دارم ولی در آن مقطع که از رم جدا شدم نمی توانستم در خصوص آن تصمیم گیری کنم و اید با بررسی همه جوانب تصمیم گیری می کردم. در حال حاضر نیز شاید همکاری با تیم ملی ایتالیا داشته باشم زیرا با روبرتو مانچینی صحبت کرده ام. ولی در کل پروژه های زیادی به من پیشنهاد شده است که باید در خصوص آن فکر کنم هر چند فکرهایی در سر دارم که فعلا از آن ها نمی توانم چیزی بگویم و در آینده ای نیز جزییات آن را فاش خواهم کرد. مسیر جدیدی را امتحان خواهم کرد تا خودم را در فوتبال جور دیگری به چالش بکشم و به زودی متوجه آن خواهید شد.

فرانچسکو توتی و رم
نظرتان در خصوص سرمربی جدید رم پائولو فونسکا؟

از نظر من او یک مربی کار بلد و با شخصیت است و برای پیوستن به رم هر کاری را انجام داد. او می داند چه می خواهد و همه باید از او حمایت کنند و فکر می کنم به این صورت نیز هست و هواداران را در اختیار دارد. به او پیشنهاد می کنم که به هیچ کس و هیچ چیز کاری نداشته باشد و هر آن چه از نظر خودش درست است را چه در داخل زمین و چه در بیرون آن پیاده کند.

نظرتان در خصوص دربی بین رم و لاتزیو روز یکشنبه (۱ سپتامبر) در ورزشگاه المپیکو رم چیست؟ رم برنده خواهد شد یا لاتزیو؟ پیش بینی شما از بازی؟

من به ورزشگاه می روم تا بازی را ببینم زیرا همواره رم در خون و وجود من است و از آن حمایت خواهم کرد. شاید در ظاهر رم قوی تر به نظر برسد ولی لاتزیو نیز با سرمربیگری سیمئونه اینزاگی بسیار پیشرفت داشته و قوی تر شده اند. البته رم حمایت هواداران را نیز دارد و این می تواند به ما کمک کند.جا دارد از همین جا به هواداران بگویم که همان طور که خودشان می دانند میان فرانچسکو توتی و آن ها همواره عشق متقابلی وجود دارد. عشقی که تا ابد دست نخورده باقی می ماند. من همیشه در طرف هواداران رم هستم حتی اگر همراه آن ها در جایگاه ورزشگاه نباشم. خودشان بهتر می دانند که چه می گویم.

نظرتان در خصوص تیم های دیگر؟

نظر من این است که تیم یوونتوس این فصل بسیار قوی شده است و این فصل را نیز با موفقیت سپری خواهد کرد، چرا که آن ها هم از لحاظ تیمی و هم از لحاظ ساختار باشگاهی قوی هستند. با این حال امسال ناپولی و اینتر تقویت شده اند و نوع دیگری از رقابت را بین این سه تیم شاهد خواهیم بود. فکر می کنم که سه تیم اول مشخص هستند و هر باشگاهی غیر از این سه تیم می توانند در رتبه چهارم قرار بگیرند. از نظر من رم به جایگاهی بهتر از چهارم دست پیدا نخواهد کرد تازه در خوشبینانه ترین حالت. با توجه به فصل قبل و خرید های امسال فکر نکنم راه به جایی ببریم و باید واقع بین بود. پیش بینی من یووه در صدر است و ناپولی و اینتر نیز شاید بتوانند در مقطعی برای یووه دردسر ایجاد کنند ولی آن ها با تجربه تر و بهتر از این چیزها هستند و با هر بادی تکان نمی خورند.

نظرتان در خصوص حواشی اخیر مائورو ایکاردی؟ آیا او برای اینتر مشکل ایجاد نمی کند؟

ترجیح می دهم در زندگی خصوصی کسی دخالت نکنم چون از نظرم من صلاحیت کافی در این خصوص را ندارم. زندگی ایکاردی هم به خودش ربط دارد. وندا نارا همسر و مدیر برنامه های اوست و زندگی هر دو به هم وابسته است. آن ها با هم دیگر در همه خصوص تصمیم گیری می کند و می دانند که چه کاری می کنند بنابر این فکر نمی کنم این قضیه به کسی مربوط باشد.

21 12
نظرتان در خصوص دنیله ده روسی که چندی پیش به بوکاجونیورز ملحق شد چیست؟

سفری به آرژانتین را در پیش دارم و حتما به دیدن دنیله خواهم رفت و با هم صحبت خواهیم کرد. ما همواره با هم در ارتباط هستیم و از این بابت خوشحالم.

نظرتان در خصوص نقل و انتقالات تابستانی رم؟

راستش را بخواهید وقتی سی سال در عرصه ای فعالیت دارید به خوبی متوجه می شوید که تیم چه چیزهایی اضافه و یا کم دارد. از نظر من در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات رم باید خریدهای دیگری انجام دهد تا حداقل بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعدی کسب کنند زیرا خلا بازیکن را در بازی رم مقابل جنوا مشاهده کردم. به عنوان یک هوادار دوست دارم رم دست به کار شود و خرید جدیدی را انجام دهد زیرا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است و با کمی تیزهوشی می توان به این مهم دست پیدا کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *