صفحه اصلی / عمومی / توماس توخل : در صورت ماندن نیمار در پاری سن ژرمن،قطعا از او حمایت خواهم کرذ

توماس توخل : در صورت ماندن نیمار در پاری سن ژرمن،قطعا از او حمایت خواهم کرذ

ad banner

در پی کش و قوس های فراوانی که پیرامون انتقال نیمار ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن به تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا وجود دارد، آینده این بازیکن برای این فصل در هاله از ابهام قرار گرفته و حتی توماس توخل سرمربی تیم پی اس جی نیز اطلاع خاصی در خصوص ماندن یا رفتن او ندارد ولی حمایت خود را از این بازیکن در صورت ماندن در تیم اش اعلام کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

سر انجام نا معلوم انتقال نیمار از زبان توماس توخل

توماس توخل نیز به عنوان سرمربی این تیم پاریسی خبر خاصی را در خصوص این انتقال ذکر نکرد و در مصاحبه با خبرنگار جانلوکا دی مارتزیو اعلام داشت که آینده او در این تیم چندان مشخص نیست و در هر صورت از نیمار حمایت خواهد کرد.

مشخص نیست به چه دلیلی تکلیف نیمار برای انتقال به یکی از این دو تیم مشخص نمی‌شود و این همه انتظار و سردرگمی که برای هواداران به وجود آمده است قرار است تا کجا ادامه پیدا کند زیرا هواداران دو تیم هم از این که این بازیکن به تیم رقیب برود لطمه خواهند خورد و هم برای آینده تیمشان جهت پر کردن فضاهای خالی درون زمین و ترکیب بازی نگران هستند زیرا پرونده نقل و انتقالات تابستانی در بعضی لیگ‌های معتبر اروپایی همانند انگلیس بسته شده است و فقط مدت کمی برای باقی لیگ ها فرصت مانده است. از طرف دیگر نیز هواداران پی اس جی از این وضعیت خسته شده اند که بازیکن تیمشان مدام از رفتن صحبت میکند و به هیچ وجه از شرایط او در پاریس راضی نیستند، زیرا آن ها همواره اعلام کردند دوست دارند همانند هواداران تیم های دیگر بازیکنانی در تیم حضور داشته باشند که با تمام وجود در اختیار تیم باشند نه این که هر روز از رفتن صحبت کنند و این موضوع نه به مزاج هواداران پی اس خوش می‌آید و نه هواداران تیم های دیگر!
نیمار توماس توخل
نیمار که در هفته اول لیگ فرانسه با هماهنگی توماس توخل نیز بازی نکرد تا در خصوص آینده‌اش تصمیم گیری کند، به نظر می‌رسد که در خصوص انتخاب تیم یا مسائل مالی مدیران دچار مشکل شده است و طرفین معامله به هیچ پیشرفتی نمی‌رسند. جالب آنجاست که هیچ خبری نیز در خصوص این اختلاف نظر و طولانی شدن زمان مذاکره اعلام نگردیده است و همه در حالت بی خبری به سر می برند.
لیگ اسپانیا که از شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ آغاز شده است با شکست ۱ بر ۰ بارسلونا مقابل اتلتیکو بیلبائو و پیروزی رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه در مقابل سلتاویگو رقم خورده است.
توماس توخل در خصوص بهبودی نیمار گفت:

نیمار در تمرینات این تیم حضور دارد و شرایط خوبی دارد، زیرا ریکاوری پس از مصدومیت را نیز پشت سر گذاشته است و اوضاع خوبی برای او رقم خورده است ولی به هرحال به صورت قطعی و کامل آماده نیست و باید به تلاش ادامه دهد. همه چیز رو به بهبودی است.

وی در مورد آینده نیمار ادامه داد:

او در حال حاضر یکی از بازیکنان تیم من است و من او را بخشی از تیم می دانم و در بازی های مختلف او را تصور می کنم. نیمار هنوز سه سال دیگر می تواند در پاریس بماند و به قدرتمند تر شدن تیم ما کمک کند. من به وی کمک می کنم که در صورت تمایل بتواند به رختکن کنار دیگر بازیکنان قرار گیرد زیرا او بازیکنی است که می تواند منطقی تصمیم بگیرد و امیدوارم بهترین تصمیم را اتخاذ نماید ولی به هر حال این را بگویم که اگر تصمیم دیگری نگیرد او در پاریس خواهد ماند و من هم از او حمایت خواهم کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *