صفحه اصلی / عمومی / صحبت های سه کاپیتان تیم لیورپول در مورد قهرمانی احتمالی در جزیره

صحبت های سه کاپیتان تیم لیورپول در مورد قهرمانی احتمالی در جزیره

ad banner

جردن هندرسون کاپیتان این فصل تیم لیورپول در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد که دوست دارد لیورپول قهرمان این دوره رقابت های لیگ جزیره شود. به گزارش نشریه اسکای او در ادامه گفت:

احساس می کنم هر آن چه که در توان داشتیم را انجام داده ایم و دیگر هم تیمی هایم تمام تلاش خود را کرده اند.نمی توان انتظار بیشتری از کسی داشت چون همه دارند هر چه در توان دارند را اجرا می کنند.ما باور داریم که می توانیم با لغزش منچستر سیتی قهرمان این دوره شویم و نگاهمان به بازی امشب تیم های منچستر سیتی و لستر سیتی بر می گردد. از این همه جنگیدن و در تلاش بودن تا لحظه آخر لذت می بریم و از اینکه کار به بازی های پایانی کشیده شده است ناراحت نیستیم. بلکه این گونه رقابت از نظر همه مان جذابیت دارد. هر هفته برایمان اهمیت ویژه ای داشت و روی برد تمرکز کردیم.مشخص نیست در فوتبال چه پیش می آید ولی ما همه سعی خود را کردیم.
در حال حاضر برایمان مهم نیست که چه کسی به میدان برود یا نرود یا روی نیمکت بنشیند زیرا همه مان یک هدف داریم و این همدلی و کار گروهی به ما انگیزه مضاعف می دهد. همانند هفته های قبل سعی بر این داریم که بازی آخرمان را نیز برنده از میدان خارج شویم و باز هم منتظر بازی منچستر سیتی شویم زیرا آن ها یک امتیاز از ما بیشتر دارند. تفاوت ما با منچستر سیتی این است که آن ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند و با خیال راحت به استقبال بازی های لیگ جزیره می روند ولی ما هنوز هم در مقابل تیم بارسلونا کار سختی در پیش داریم. همه توقع دارند با توجه به شکست ۳ بر ۰ در خانه بارسا آن ها به فینال این دوره صعود کنند ولی من امیدوارم که این چنین نمی شود و ما می توانیم در ورزشگاه خانگی خودمون جشن صعود را برپا کنیم. همچنین امیدوارم لیورپول بتواند بعد از ۲۹ سال در لیگ جزیره قهرمان شود زیرا ما فصل عالی را پشت سر گذاشته ایم.

تیم لیورپول امیدوار به شکستن طلسم ۲۹ ساله

تیم لیورپول

ویرجیل فن دایک مدافع تیم لیورپول نیز ضمن ابراز ناراحتی از نتیجه در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد و گفت:

در این دو هفته چالش بزرگی پیش روی ماست از طرفی لیگ و از طرفی باید باخت مقابل تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان را جبران کنیم. در رابطه بازی با تیم بارسا نیز درست است که نتیجه را واگذار کردیم ولی شانس گلزنی داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. جالب است که خود را در برابر لیونل مسی بتوانید محک بزنید اون بهترین بازیکن دنیا است و رویارویی با او جالب است ولی من روی صحبتم صرفا لیونل مسی نیست بلکه کل باشگاه بارسلونا است که ما باید بتوانیم آن ها را در آنفیلد شکست بدهیم چون هدف هر دو تیم راه یابی به فینال این رقابت هاست.
سعی بر این داریم که اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم و دست از تلاش بر نخواهیم داشت چه در لیگ جزیره که یک امتیاز از تیم منچستر سیتی عقب هستیم و چه در لیگ قهرمانان که سه گل از تیم بارسلونا عقب هستیم. ما با کار گروهی می توانیم همه چیز را به نفع خود به پایان برسانیم.فصل شگفت انگیزی را گذراندیم و امیدوارم بتوانیم نتایج زحمات خود را بگیریم.

جیمز میلنر در مصاحبه با خبرنگار گل برای بازی با تیم بارسلونا گفت:

ما می توانیم در آنفیلد شرایط را تغییر دهیم. ما در این ورزشگاه کامبک های فوق العاده را تجربه کردیم. درست است که ۳ گل دریافت کردیم و مغلوب شدیم ولی نمایش خوبی را ارائه کردیم و من به بازی برگشت امیدوارم.ما سعی بر این داریم که با انگیزه ظاهر شویم. همانطوری که بازی های لیگ برتر برایمان اهمیت زیادی دارد و به قهرمانی آن فکر می کنیم، صعود به فینال لیگ قهرمانان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

بد نیست بدانید آن ها تاکنون ۱۸ بار قهرمان لیگ برتر شده اند که آخرین آن به سال ۱۹۸۹-۹۰ بر می گردد. همچنین آن ها تاکنون ۵ بار در لیگ قهرمانان اروپا در سال های۱۹۷۷، ۱۹۷۸، ۱۹۸۱، ۱۹۸۴، ۲۰۰۵ قهرمان شده اند و صعود امسال آن ها به فینال این دوره از رقابت ها در هاله ای از ابهام می باشد. بیشترین نگاه لیورپول نیز به بازی امشب تیم های منچستر سیتی و لستر سیتی ساعت ۲۳:۳۰ امشب بر می گردد زیرا لیورپولی ها یک امتیاز از تیم سیتی عقب هستند و در صورتی که سیتی دو بازی باقی مانده خود را ببرد نتیجه بازی باقی مانده لیوپول اهمیت ندارد. سیتی باید قطعا در بازی امشب امتیاز از دست بدهد تا در صورت برد لیورپول در بازی بعدی،آن ها بتوانند قهرمان شوند.لازم به ذکر است تیم لیورپول شنبه به مصاف تیم نیوکاسل رفت که با نتیجه ۳ بر ۲ در دقایق پایانی توانستند تیم نیوکاسل را شکست دهند و موقتا با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم منجستر سیتی صدر نشین شوند.

جدول ۵ تیم بالای جدول لیگ برتر جزیره را در زیر مشاهده کنید:

رتبه
تیم
تعداد بازی
امتیاز
             1
لیورپول
37
94
2
منچسترسیتی
36
92
3
چلسی
37
71
4
تاتنهام
37
70
5
آرسنال
37
67

 

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *