صفحه اصلی / عمومی / نشریه آ اِس مدعی شد؛ لوکا یوویچ به تیم رئال مادرید پیوست

نشریه آ اِس مدعی شد؛ لوکا یوویچ به تیم رئال مادرید پیوست

ad banner

لوکا یوویچ مهاجم ۲۱ ساله اهل صربستان که در باشگاه اینتراخت فرانکفورت توپ می زند و شایعاتی مبنی بر انتقالش به تیم رئال مادرید شنیده می شود، از هر زمان دیگری به این باشگاه بزرگ نزدیک تر بنظر می رسد.

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت بر سر انتقال وی به تفاهم رسیدند. گفته می شود رقم انتقال یوویچ به تیم رئال مادرید ۶۰ میلیون یورو است که ۲۰ درصد این مبلغ (در حدود ۱۲ میلیون یورو) به بنفیکا، باشگاه سابق یوویچ، می رسد و سهم باشگاه فرانکفورت ۴۸ میلیون یورو خواهد بود و گفته می شود مدت قرار داد این بازیکن جوان ۶ ساله می باشد.

لوکا یوویچ در یک قدمی تیم رئال مادرید

لوکا یوویچ تیم رئال مادرید
علاوه بر کهکشانی ها تیم های بایرن مونیخ، بارسلونا و منچستر سیتی نیز خواهان به خدمت گرفتن وی بودند. تیم آینتراخت فرانکفورت هم اکنون از ۳۱ بازی بوندس لیگا ۵۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه چهارم قرار دارد و به دنبال کسب سهمیه اروپا می باشد که یوویچ با ۱۷ گل بهترین گلزن آن ها در این رقابت ها می باشد. بازی بعدی فرانکفورتی ها ۱۵ اردیبهشت در ورزشگاه خانگی بایر لورکوزن کامرزبانک آرنا در ساعت ۲۰:۳۰ می باشد. نشریه مارکا هم با تایید این خبر مدعی شده که فرانکفورت می خواهد ماریانو دیاز را به عنوان بخشی از این انتقال به خدمت بگیرد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *