صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار شفیلد یونایتد و منچستر سیتی در هفته ۲۴

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار شفیلد یونایتد و منچستر سیتی در هفته ۲۴

ad banner

تیم‌های فوتبال شفیلد یونایتد و منچستر سیتی امشب ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران در استادیوم برامال لین به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم،بازیکنان و صحبت‌های سرمربیان می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد، این بازی را ۲-۲ پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم شفیلد یونایتد و منچستر سیتی در هفته بیست و چهارم از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. شفیلد یونایتد به همراه کریس وایلدر در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد و با شکست سیتی می‌تواند اوضاع و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد. از طرف دیگر شاگردان پپ گواردیولا که در جایگاه دوم قرار دارند امیدوار هستند تا به روزهای اوج خود بازگردند و البته نمی‌توان انتظار داشت تا در ادامه بازی‌ها آنها بتوانند فاصله امتیازی خود با لیورپول صدرنشین را جبران کنند. این بازی برای دو تیم به خصوص سیتی بسیار مهم است چرا که در صورت کوچکترین لغزشی از سوی این تیم، لستر سیتی جایگاه آنان را در رده دوم خواهد گرفت. شاگردان پپ گواردیولا از ابتدای فصل دچار مصدومیت‌های زیادی شدند که ناخواسته آنها را با نتایج ضعیفی که بدست آوردند از صدر جدول دور کرد.

شفیلد یونایتد و منچستر سیتی
وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ جزیره

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا لیورپول از ۲۲ بازی و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با ۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی از ۲۳ مسابقه با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم و لستر سیتی از ۲۳ مسابقه ۴۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جای دارد. ضمن اینکه شفیلد یونایتد از ۲۳ مسابقه ۳۳ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است.
سهم سیتی از این تعداد بازی، ۱۵ پیروزی، ۳ تساوی و ۵ شکست بوده است و شفیلد یونایتد ۸ پیروزی، ۹ تساوی و ۶ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم شفیلد یونایتد و منچستر سیتی

این بازی در استادیوم خانگی تیم شفیلد یونایتد برامال لین به قضاوت لی میسون برگزار می‌گردد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

شفیلد یونایتد: دیوید مک گلدریک مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

منچستر سیتی: لروی سانه و آیمریک لاپورته مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

f 2

تحت تاثیر عملکرد شفیلد در این فصل قرار گرفته‌ام. آنها کم کاری را انجام نداده‌اند و پابه پای تیم‌های بالای جدول در حال پیشروی هستند. وقتی مردم می‌گویند می‌توان با تماشای بازی تیم‌های دیگر و مربی‌های دیگر بهتر شد، شفیلد مصداق بارز آن است. برخی از حرکات آنها را هرگز قبلاً ندیده بودم. به همین خاطر است که در جایگاه کنونی قرار دارند. اینجا در ورزشگاه اتحاد شاهد بودیم و چند هفته پیش به زحمت افتادیم. واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. صادقانه آنها را تحسین می‌کنم. به عنوان مربی بعضی تیم‌ها را می‌بینید که می‌توان از آنها چیزهایی یاد گرفت و بهتر شد و شفیلد یکی از آنها است. می‌دانیم که بازی سختی پیش روی آنها قرار دارد و آنها دست از تلاش برنمیدارند و فرصت این را دارند تا وضعیت خود را در جدول ارتقا دهند. ما نیز البته انگیزه زیادی برای پیروزی داریم و امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه افزود:

جو ورزشگاه آنها بسیار خوب است و هواداران به خوبی آنها را جمایت می‌کنند به همین خاطر کار کار مشکلی در پیش داریم. بازیکنان از این وضعیت آگاه هستند و باید بتوانند چیزهایی که به آنها گفتم را در زمین پیاده کنند. نحوه بازی آنها و کاری که انجام می‌دهند را تحسین می‌کنم. سرمربی همان است و اکثر بازیکنان از لیگ دسته پایین تر (چمپیونشیپ) آمده‌اند، و حالا در لیگ برتر هستند و نزدیک بالای جدول قرار دارند. آنها را دوست دارم و می‌توانم از آنها الگوبرداری کنم زیرا به کاری که انجام می‌دهند احترام می‌گذارم.

مصدومیت هری کین و مارکوس راشفورد دو مهاجم ملی پوش تیم ملی انگلیس بار دیگر توجه‌ها را به فشردگی رقابت‌ها در فوتبال انگلیس جذب کرد و به همین خاطر سرمربی منچسترسیتی خواستار حذف یک جام شد.
گواردیولا در این باره اظهار نظرات تندی انجام داد و گفت:

چرا باید این شرایط حاکم باشد؟ یک تیم شنبه بازی کند و بازی بعدی آن سه‌شنبه باشد ولی یک تیم یکشنبه بازی کند و بازی بعدی‌اش سه‌شنبه برگزار شود. به‌ هر حال فکر می‌کنم فشردگی بازی در لیگ برتر به سود بازیکنان نیست. این شرایط به ضرر فوتبال انگلیس است و باید برنامه استانداردتری ایجاد شود. بازی‌های بزرگی در چند هفته‌ آینده انتظار ما را می‌کشند. باید بر خستگی غلبه کنیم و با ۱۰۰ درصد آمادگی به میدان برویم. این شرایط به ضرر همه تیم‌هاست. اتحادیه فوتبال انگلیس باید فکری به حال این موضوع کند. این فقط نظر من نیست و نظر اعضای اتحادیه در یوفا نیز است. واقعا این شرایط غیرقابل تحمل است. ما بازیکنان زیادی را به کار می‌گیریم و انتظار زیادی از آنهاست، خیلی زیاد. ما وقتی با لیگ برتر همراه هستیم به آنها گفتیم. آنها باید این موضوع را منعکس کنند همه مدیران از این موضوع شکایت کرده و در عین حال اهمیت نمی‌دهند. هر طور شده باید فشردگی مسابقات را از بین ببرید، در این شرایط بازیکنان کمتر مصدوم می‌شوند. بازی کمتر، رقابت کمتر، تیم کمتر، کیفیت بیشتر، کمیت کمتر. در بوندس لیگا ۱۸ تیم حضور دارند. یک جام حذفی نیز وجود دارد. در اسپانیا هم بازیکنان استراحت دارند. طرفداران نیز به تئاتر، سینما و رستوران‌ها می‌روند. مردم می‌توانند مدتی بدون فوتبال زندگی کنند و این مشکلی نیست.

sxs 3
در خصوص آمار دو تیم شفیلد یونایتد و منچستر سیتی بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم شفیلد یونایتد، کریس وایلدر شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۳.۵.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم منچستر سیتی، پپ گواردیولا شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم شفیلد یونایتد در لیگ جزیره لیس موسه و جان فلک بصورت مشترک با ۵ گل زده می‌باشند.
  • برترین گلزن منچستر سیتی در لیگ جزیره سرخیو آگوئرو با ۱۵ گل زده می‌باشد.
  • شفیلد یونایتد تاکنون با ۲۵ گل زده و ۲۲ گل خورده، تفاضل +۳ را به نام خود ثبت کرده است.
  • منچستر سیتی تاکنون با ۶۴ گل زده و ۲۷ گل خورده تفاضل +۳۷ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه سیتی برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.
  • شفیلد یونایتد در بازی قبلی خود در لیگ جزیره مقابل آرسنال به تساوی ۱-۱ رسیده است.
  • منچستر سیتی در بازی قبلی خود در لیگ جزیره مقابل کریستال پالاس به تساوی ۲-۲ رسیده است.
  • در ۱۳ بازی از ۱۴ بازی قبلی منچستر سیتی در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۷ بازی قبلی شفیلد یونایتد در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • منچستر سیتی در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.
  • پنج بازی اخیر شفیلد یونایتد در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر منچستر سیتی در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های شفیلد یونایتد و منچستر سیتی که امشب ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران در استادیوم برامال لین برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش‌بینی بازی‌های جذاب لیگ برتر انگلیس همراه بتکارت باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *