صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / پیش بینی شب دوم از دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس ۲۰۱۹/۲۰

پیش بینی شب دوم از دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس ۲۰۱۹/۲۰

ad banner

در چارچوب دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس فصل ۲۰۱۹/۲۰ ، چهارشنبه سوم مهر ماه تیم های میلتون کینز دانز و لیورپول راس ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه اختصاصی میلتون کینز دانز،‌ ام کی انجام خواهد شد.

پیش بینی دور سوم جام اتحادیه انگلیس ؛ میلتون کینز دانز – لیورپول

وضعیت و نکات آماری دو تیم

جام اتحادیه انگلیس

  • جردن مور تیلر، جو میسن، بن ریوز و ریس هیلی غایبان میلتون کینز برای این دیدار خانگی خواهند بود.
  • با توجه به اینکه لیورپول قطعا در این دیدار دست به تغییرات گسترده و استفاده از سیستم چرخشی خواهد زد، انتظار می رود پل تیزدیل سرمربی میلتون در این دیدار با تمام قوا تیمش را روانه میدان کند تا همانند کالچستر یونایتد که موجبات حذف تاتتهام را فراهم کرد،‌ این تیم نیز بتواند شگفتی دیگری در رقابت های جام اتحادیه انگلیس رقم بزند.
  • با توجه به شکست هفته گذشته میلتون انتظار می رود تغییراتی در ترکیب این تیم شاهد باشیم و نفراتی نظیر کایرن آگارد، برنان دیکنسون، جرج ویلیامز و الکس گیلبی در این بازی از ابتدا به میدان بروند.
  • انتظار می رود یورگن کلوپ سرمربی قرمز های مرسی ساید برای این دیدار به بازیکنان مهم تیم خود استراحت دهد. سادیو مانه به دلیل آسیب دیدگی جزئی از ناحیه ران پا در این بازی غایب خواهد بود. آلیسون بکر، ناتانیل کلاین،‌ دیووک اوریگی و نبی کیتا از دیگر مصدومان قرمزها هستند.
  • انتظار می رود عده ای از بازیکنان جوان باشگاه در کنار نفرات با تجربه ای چون جیمز میلنر،‌ دژان لاورن و آدام لالانا ترکیب لیورپول برای این بازی را تشکیل دهند.
  • سپ ون دن برگ و هاروی الیوت دو خرید تابستانی لیورپول در این بازی می توانند برای نخستین بار با پیراهن لیورپول به میدان بروند. انتظار می رود رایان بروستر نیز در خط حمله لیورپول برای این بازی قرار بگیرد.

در چارچوب دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس فصل ۲۰۱۹/۲۰ ، چهارشنبه سوم مهر ماه تیم های چلسی و گریمسبی راس ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه اختصاصی چلسی،‌ استمفورد بریج انجام خواهد شد.

پیش بینی دور سوم جام اتحادیه انگلیس ؛ چلسی – گریمسبی

وضعیت و نکات آماری دو تیم

61facde4f5b6bb8b0d1cfafd86162a78

  • فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی تایید کرده که ریس جیمز و کالوم هادسون اودوی شرایط حضور در مسابقات را بدست آورده و بعد از ریکاوری از مصدومیت می توانند در این دیدار دقایقی برای چلسی به میدان بروند.
  • بازیکنانی نظیر میچی باتشوایی، راس بارکلی،‌ اولیور ژیرو، پدرو و کریستین پولیشیچ که در این فصل کمتر به میدان رفته اند،‌ آماده حضور در این دیدار خواهند بود.
  • امرسون و روبن لوفتوس چیک غایبان چلسی برای این دیدار خانگی خواهند بود.
  • هری دیویس و لودویگ اومان دو مدافع مرکزی گریمسبی ممکن است شرایط حضور در این مسابقه را پیدا نکرده و بحران بزرگی در خط دفاعی این تیم ایجاد کنند.

در چارچوب دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس فصل ۲۰۱۹/۲۰ ، چهارشنبه سوم مهر ماه تیم های منچستر یونایتد و راچدیل راس ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه اختصاصی منچستر یونایتد،‌ اولدترافورد انجام خواهد شد.

پیش بینی دور سوم جام اتحادیه انگلیس ؛ منچستر یونایتد – راچدیل

وضعیت و نکات آماری دو تیم

f41c66f6f6461300fbafda3da3e99fa3 10

  • در جریان شکست ۲-۰ مقابل وستهم، مارکوس رشفورد به لیست بازیکنان مصدوم منچستر یونایتد اضافه شد و این دیدار را از دست خواهد داد. آنتونی مارسیال،‌ پل پوگبا و لوک شاو دیگر مصدومان یونایتد برای این بازی خواهند بود.
  • میسن گرینوود به دلیل سرماخوردگی تمرینات روز های اخیر را از دست داده اما می تواند در بازی مقابل راچدیل برای یونایتد به میدان برود.
  • فرد، سرجیو رومرو،‌ فیل جونز، اکسل توانزبه و مارکوس روخو در این دیدار از ابتدا به میدان خواهند رفت و نفرات جوانی چون آنخل گومز و تاهیت چونگ نیز فرصت بازی خواهند داشت.
  • منچستر یونایتد بعد از این دیدار تا دوشنبه هفته آینده بازی نخواهد داشت بنابراین انتظار می رود اوله گونار سولسشر ترکیب قدرتمندی برای این دیدار روانه میدان کند.
  • الی رتبون بازیکن سابق من یونایتد امیدوار خواهد بود تا در این دیدار خارج از خانه بتواند مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.
  • راچدیل در چهار دیدار اخیر خود در کسب پیروزی ناکام بوده است که شامل یک شکست سنگین ۶-۰ مقابل پیترزبورگ نیز می شود. راچدیل در حال حاضر در رتبه هفدهم لیگ دسته دوم انگلستان قرار دارد.
  • در ۱۹ دیدار اخیر یونایتد در تمامی رقابت ها، این تیم تنها در سه بازی موفق به زدن بیشتر از یک گل در بازی شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

ناتینگهام فارست چلسی

راهنمای شرط بندی بازی ناتینگهام فارست – چلسی

دیدار دو تیم ناتیگهام فارست – چلسی در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *