صفحه اصلی / عمومی / سسک فابرگاس: ادن هازارد برای بازی در رئال مادرید ساخته شده است

سسک فابرگاس: ادن هازارد برای بازی در رئال مادرید ساخته شده است

ad banner

سسک فابرگاس هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که پنج سال را کنار ادن هازارد در استمفورد بریج سپری کرد معتقد است سبک بازی او کاملا مناسب حضور در ترکیب رئال مادرید است.

هافبک سابق تیمهای آرسنال و چلسی بر این باور است که ادن هازارد هم تیمی سابقش در غرب لندن شرایط بهتری در ترکیب رئال مادرید نسبت به حضور در باشگاه رقیب یعنی بارسلونا خواهد داشت. ادن هازارد در این تابستان با انتقالی ۱۰۰ میلیون یورویی به جمع شاگردان زین الدین زیدان اضافه شد تا کهکشانی ها بتوانند سلطه کاتالانها بر لالیگا را پایان دهند. سسک فابرگاس که پنج سال در کنار ملی پوش بلژیکی در تیم چلسی حضور داشت بر این باور است که سبک بازی شناور ادن هازارد برای حضور در سانتیاگو برنابئو بهتر از نیوکمپ است.

صحبت های فابرگاس در مورد انتقال ادن هازارد به رئال مادرید

ادن هازارد
ادن هازارد و سسک فابرگاس در پیراهن تیم چلسی

ادن هازارد بازیکن بزرگی است که تفاوت ها را در زمین ایجاد می‌کند. سبک بازی او به گونه‌ای است که برای حضور در ترکیب رئال مادرید ساخته شده است چون او به فضای زیادی برای حرکت و در اختیار داشتن توپ احتیاج دارد. ادن دوست دارد در زمین حرکت کند و شما نمی‌توانید او را مجبور به ماندن در یک نقطه خاص از زمین کنید. بطور مثال در بارسلونا عملکرد بازیکنان تیم به نحوه قرارگیری آنها در زمین بستگی دارد و همه باید در جایگاه مخصوص خود حضور داشته باشند تا بتوانند توپ را به جریان بیاندازند. ادن همواره دوست دارد در زمین آزادی داشته و به توپ نزدیک باشد. حضور او در رئال مادرید تاثیر بسیار بیشتری به نسبت حضورش در تیمی مثل بارسا خواهد داشت.

سران بارسلونا نیز به منظور عقب نیفتادن از کورس رقابت با رقیب سنتی دست به تقویت خط حمله تیمشان زده و موفق شدند هفته گذشته آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی را از تیم اتلتیکو مادرید جذب کنند. ملی پوش فرانسوی با انتقالی به مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به جمع آبی اناری ها پیوست. فابرگاس که همراه با تیم موناکو در اردوی پیش فصل در کشور اسپانیا حضور دارد، پیوستن مهاجم فرانسوی به بلوگرانا را شگفت آور توصیف کرد و همچنین عنوان کرد بازگشت به لالیگا در سالهای پایانی دوران فوتبالش بعید بنظر می رسد.

آنتوان گریزمان قرارداد مهمی با اتلتیکو داشت و بنظر می‌رسید که او انگیزه بالایی برای تلاش در جهت قهرمانی در جامی مهم همراه اتلتیکو را دارد اما این چیزها طبیعی است و فوتبال همیشه در حال تغییر است. پیوستن او به بارسا، ترکیب تیم را بهتر از گذشته می کند زیرا او بازیکن بسیار خوبی است و در خط حمله حمایت بی‌نظیری برای سایر بازیکنان خواهد بود. در مورد بازگشت به اسپانیا باید بگویم که برگشتن به کشور در سن ۳۲ سالگی دشوار است. رویای من بازی در بارسلونا بود و برای سه سال توانستم اینکار را انجام دهم. قهرمانی‌های زیادی همراه تیم کسب کردم و واقعا خوشحال بودم. اتفاقات زیادی باید برایم رخ بدهد تا به بازی دوباره در اسپانیا رضایت بدهم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *