صفحه اصلی / عمومی / سزار آزپیلیکوئتا: رویکرد لمپارد مبنی بر بازی دادن به جوانان را می پسندم

سزار آزپیلیکوئتا: رویکرد لمپارد مبنی بر بازی دادن به جوانان را می پسندم

ad banner

سزار آزپیلیکوئتا مدافع راست و کاپیتان تیم چلسی در مصاحبه جدید خود با خبرنگاران در مورد وضعیت تیمش پس از محرومیت از بازار نقل و انتقالات می گوید.

آزپیلیکوئتا برای دیدن تأثیرگذاری بازیکنان جوان چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد سرمربی جدید آبی های لندن هیجان زده است. چلسی هم اکنون از طرف فیفا دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و به همین خاطر فرانک لمپارد در تابستان جاری نتوانست بازیکن جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند. به جای خرید جدید، لمپارد تصمیم گرفت تا از جوانان باشگاه استفاده کند تا بتواند در این فصل لیگ برتر، فاصله ۲۶ امتیازی فصل گذشته با منچستر سیتی، قهرمان لیگ جزیره را جبران کند. فرانک لمپارد در کسب پیروزی در سه بازی نخست خود ناکام بوده اما سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی معتقد است تیمش در اعتماد و باور به جوانان تصمیم درستی گرفته است.

صحبت های سزار آزپیلیکوئتا در خصوص وضعیت چلسی

سزار آزپیلیکوئتا

سطح و کیفیت بازی ای که دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در لیگ برتر نشان داده اند،‌ شگفت انگیز است. فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر بود که یک تیم امتیازی بیشتر از ۹۰ را کسب کرد و قهرمان نشد بنابراین وقتی شما نگاهی به نتایج می اندازید متوجه می شوید که این دو تیم استاندارد های لیگ را به شکل محسوسی بالا برده اند. بالا بردن کیفیت و رسیدن به سطح بازی این دو تیم به خودمان بستگی دارد و بقیه باشگاه ها نیز چنین وضعیتی دارند. این درست است که محرومیت از بازار نقل و انتقالات به ما کمک نمی کند اما من به مجموعه ای که داریم ایمان دارم. به بازیکنان جوانی که در تیم حضور دارند ایمان دارم. بسیاری از بازیکنان جوان تیم امسال از آکادمی به تیم اضافه شده و بسیاری دیگر به صورت قرضی در تیم های دیگر حضور دارند. باید به سختی کار کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

مثال های زیادی از این بازیکنان جوان در تیم داریم. بازیکنانی مانند تامی آبراهام، ریس جیمز و میسن مانت فصل گذشته مرتباً در لیگ دسته اول انگلستان بازی می کردند. کانر گلگر و چارلی براون در فینال لیگ قهرمانان اروپای جوانان حضور داشتند و براون آقای گل بازی ها بود. یان ماتسن سابقه قهرمانی جام ملت های اروپا زیر ۱۷ سال را در کارنامه دارد. بنابراین می توانم بگویم که بازیکنان خوبی از تیم های پایه در حال اضافه شدن به تیم اصلی هستند اما آنها نیاز به زمان دارند. مستقیماً اضافه شدن به تیم اصلی مشکل است اما آنها در تیم پایه و تیم های قرضی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده اند. خوشحال هستیم از اینکه بازیکنانی مانند ایتان آمپادو،‌ کالوم هادسون اودوی، آندرس کریستنسن و روبن لوفتوس چیک را در تیم داریم و آنها عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. من فکر می کنم که حضور قرضی بازیکنان جوان در تیم های دیگر باعث می شود تا آنها باتجربه بیشتر بتوانند به تیم بازگردند و پیشرفت کنند. رویکرد اعتماد کردن به جوانان را دوست دارم و باشگاه نیز در تلاش است تا این روند را ادامه بدهد و فکر می کنم به نتایج خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم. در گذشته تیم جوانان چلسی جام های قهرمانی را بالای سر میبرد اما به یکباره ۴۰ بازیکن به طور قرضی به تیم های دیگر می پیوستند. فکر می کنم در سال های اخیر این روند را تغییر داده ایم.

با جدایی گری کیهیل و داوید لوئیز از چلسی در این تابستان، سزار آزپیلیکوئتا حالا یکی از باسابقه ترین بازیکنان حال حاضر چلسی به حساب می آید. مشخصا او از ارزش های باشگاه، مسائل درون باشگاه مانند بحث های مربوط به آکادمی و قرض دادن بازیکنان جوان آگاهی کامل دارد. ریس جیمز یکی از بازیکنانی است که با نظر لمپارد امسال پس از حضور قرضی در ویگان، به تیم بازگشته است. بازیکن ۱۹ ساله فصل گذشته در تیم منتخب چمپیونشیپ (لیگ دسته اول انگلستان) حضور داشت و در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت ناحیه مچ پا است اما انتظار می رود به زودی به تمرینات چلسی بازگردد. سزار آزپیلیکوئتا که در تمرینات کنار این بازیکن جوان در خط دفاعی شرکت می کند،‌ از عملکرد جیمز شگفت زده شده است.

سزار آزپیلیکوئتا

وقتی که جیمز به تیم پیوست، در همان تمرینات اولیه به شیوه و سبک بازی تیم عادت داشت. من در مرکز خط دفاع بازی می کردم بنابراین او در سمت راست کنار من بازی می کرد. برایم آسان بود که به او نزدیک باشم و بتوانم کمکش کنم تا بتواند به سبک بازی تیم عادت کند. اینجا هستم تا به همه بازیکنان کمک کنم و جیمز نیز بچه بسیار خوبی است و ذهنیت و تمرکز بالایی دارد. هیچ کسی به استعداد های او شک ندارد و امیدوارم بتواند در آینده به بازیکن مهمی برای تیم تبدیل شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *