صفحه اصلی / عمومی / آغاز نیم‌فصل دوم فوتبال سری آ ایتالیا : پیش بازی رم و تورینو

آغاز نیم‌فصل دوم فوتبال سری آ ایتالیا : پیش بازی رم و تورینو

ad banner

روز شنبه ۲۹ دی در چارچوب هفته بیستم سری آ ایتالیا (آغاز نیم‌فصل دوم بازی‌ها) تیم فوتبال آس رم در ورزشگاه المپیکو شهر رم میزبان تیم تورینو خواهد بود. به گزارش وب­سایت رسمی سری آ این مسابقه از ساعت ۱۷ با قضاوت پی­یرو جیاکوملی و در هوایی بارانی برگزار خواهد شد. تلاش دو تیم برای قرار گرفتن در منطقه‌ای از جدول که بتوانند سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند باعث خواهد شد که این مسابقه دیداری نفس‌گیر باشد. این نکته‌ای است که علاقه‌مندان به پیش بینی مسابقات فوتبال معتبر باید به آن دقت کنند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا تیم رم بعد از انجام ۱۹ مسابقه ۳۰ امتیاز دارد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است. گرگ‌ها در صورت بردن مهمانشان می‌توانند تا رتبه چهارم هم صعود داشته باشند. تیم تورینو نیز با برگزاری ۱۹ مسابقه و کسب ۲۷ امتیاز پله نهم جدول را در اختیار دارد. گراناتا درصورتی‌که میزبانش را با اختلاف بیش از ۳ گل شکست دهد می‌تواند جایگاه آن‌ها در رتبه ششم را به دست بیاورد.

سری آ ایتالیا رم تورینو

تیم فوتبال آس رم  در سری آ ایتالیا روند پیروزی‌هایش را حفظ می‌کند؟

شاگردان اوزه­ بیو دی­فرانچسکو در تیم فوتبال آس رم در سه بازی اخیر خود موفق به پیروزی شده‌اند. شکست دادن سه بر یک مهمانشان ساسولو و برد دو بر صفر پارما در خانه حریف (این مسابقه)، دو نتیجه آخر آن‌ها در نیم‌فصل قبل بازی‌ها بوده است. همچنین این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) موفق شد تیم دسته سومی ویرتوس انتلا را در ورزشگاه المپیکو با چهار گل شکست دهد و به دور یک‌چهارم نهایی این بازی‌ها صعود کند. (این دیدار) این روند رو به رشد گرگ‌ها باید مدنظر افرادی که پیش بینی مسابقات فوتبال معتبر را انجام می‌دهند، قرار گیرد.

شاگردان والتر ماتزاری در تیم تورینو نیز در سه بازی آخر خود در لیگ داخلی باختی نداشته‌اند اما یک پیروزی و دو تساوی حاصل کار آن‌ها بوده است. تساوی یک – یک در خانه ساسولو، برد سه بر صفر امپولی در خانه خودی و تساوی یک – یک با لاتزیو در زمین حریف شرح نتایج این سه مسابقه است. همچنین این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا ایتالیا در خانه با دو گل مغلوب فیورنتینا شد و از دور این بازی‌ها کنار رفت.

ازجمله مهره‌های تاثیرگذار رم در سری آ ایتالیا باید به استفان الشعراوی اشاره کرد که ۵ گل در رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده است. برایان کریستانته با ۴ گل و ۳ پاس گل و چنگیز اوندر با ۳ گل و ۵ پاس گل، دیگر بازیکنان موثر آس رم هستند. برای گاوهای وحشی نیز آندره­آ بلوتی با ۷ گل و ۲ پاس گل و یاگو فالکه با ۳ گل و ۳ پاس گل، می‌توانند موثر باشند. در نظر گرفتن عملکرد این بازیکنان هم برای افرادی که پیش بینی مسابقات فوتبال معتبر را انجام می‌دهند، مهم است.

در ضمن غایب‌های این مسابقه برای تیم رم دنیله دروسی، دیگو پروتی و جوان جسوس هستند و برای تورینو سوالیو میت و آرماندو ایتزو.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *