صفحه اصلی / عمومی / سمپدوریا-میلان؛ روسونری به دنبال رتبه‌ای بهتر در سری آ ایتالیا

سمپدوریا-میلان؛ روسونری به دنبال رتبه‌ای بهتر در سری آ ایتالیا

ad banner

در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات سری آ ایتالیا، تیم‌های سمپدوریا و میلان از ساعت ۰۰:۰۰ یکشنبه ۱۱ فروردین ماه مصادف با ۳۱ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم لوییجی فراریس با قضاوت دنیله اورساتو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم در هفته‌های اخیر فرم خوبی از خود نشان داده اند و بنابراین پیش بینی فوتبال میلان و سمپدوریا کار آسانی نخواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

سمپدوریا؛ بلوسرچیاتی حریف قدر را از پیش رو برمی‌دارد؟

باشگاه سمپدوریا در فصل جاری سری آ عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۸ دیدار خود ۱۲ پیروزی، ۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده و با ۴۲ امتیاز جایگاه نهم سطح اول فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، جانلوکا کارپاری و ادگار بارتو مصدومان باشگاه سمپدوریا برای دیدار مقابل میلان هستند. خبر خوب برای سمپدوریا این است که گاستون رامیرز و ریکاردو ساپونارا از بند مصدومیت  رها یافته و می‌توانند بلوسرچیاتی را در این دیدار همراهی کنند.

سری آ ایتالیا سمپدوریا

جورجی دفرل نیز که در دیدار قبلی تیمش مقابل ساسولو خوش درخشید، به احتمال فراوان در این دیدار نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انتظار می‌‎رود مانولو گابیادینی و فابیو کوالیارلا زوج خطرناک خط حمله سمپدوریا را مقابل میلان قدرتمند تشکیل دهند.

باشگاه سمپدوریا خط حمله قدرتمندی دارد. در واقع در ۸ دیدار از ۱۰ مسابقه اخیر این تیم در سری آ ایتالیا، هر مسابقه بیش از ۲.۵ گل به خود دیده است که در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل میلان نیز می‎توان انتظار دیداری پر گل را داشت. سمپدوریا در دیدار قبلی خود ۵ گل به ساسولو زد و همچنین در ۴ دیدار اخیر خود ۳ پیروزی کسب کرده است. این نشان می‌دهد کار شاگردان گنارو گتوزو مقابل میزبان اصلا آسان نخواهد بود.

میلان؛ گتوزو به رتبه سوم سری آ ایتالیا خواهد رسید؟

باشگاه میلان در فصل جاری سری آ در نیم فصل اول عملکرد متوسطی داشت ولی با حضور بازیکنان جدید مانند پاکتا و کریستوف پیونتک این تیم جان تازه‌ای گرفت. روسونری در حال حاضر از ۲۸ بازی خود ۱۴ پیروزی، ۹ تساوی و ۵ شکست کسب کرده و با ۵۱ امتیاز جایگاه سوم فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، جاکومو بوناونتورا تنها غایب باشگاه میلان است و بنابراین به جز او بقیه بازیکنان آماده حضور مقابل سمپدوریا هستند. احتمالا با توجه به بازی‎های خوب داویده کالابریا، او در پست مدافع راست از ابتدای برای میلان در این مسابقه به میدان برود.

میلان سری آ ایتالیا

باشگاه میلان در ۶ دیدار از ۸ مسابقه اخیر خارج از خانه خود کلین‎شیت کرده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید توجه نمود روسونری سخت گل می‌خورد. شاگردان گنارو گتوزو همچنین در ۸ دیدار اخیر خارج از خانه خود در مسابقات سری آ ایتالیا شکست نخورده‌اند. این تیم همچنین از خط حمله قدرتمندی برخوردار است به طوری که آن‌ها در ۵ دیدار از ۶ مسابقه اخیر خود در سری آ، حداقل ۲ گل در هر مسابقه به ثمر رسانده‌اند.

در تقابل‌های اخیر دو تیم وزنه بیشتر به سمت میلان سنگینی می‌کند. در ۶ تقابل اخیر دو تیم میلان ۴ بار پیروز شده و ۲ دیدار نیز با پیروزی سمپدوریا به پایان رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *