صفحه اصلی / عمومی / سرخیو راموس : نیمار یکی از سه بازیکن برتر دنیاست

سرخیو راموس : نیمار یکی از سه بازیکن برتر دنیاست

ad banner

سرخیو راموس ، کاپیتان رئال مادرید بعد از تساوی ۱-۱ این تیم مقابل وایادولید در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره نیمار او را یکی از سه فوتبالیست بزرگی دانست که بزرگترین‌های فوتبال دنیا هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

او پس از این دیدار برابر خبرنگاران چنین گفت:

باید تلاش کنیم تا قدرتمندتر باشیم. باید یاد بگیریم. هنوز اول راه است. ناراحتیم چون هواداران با شور و اشتیاق جدید به برنابئو آمده بودند. امیدوارم باعث پیشرفت ما شوند.

نیمار

از نظر من نیمار یکی از بازیکنان بزرگ و یکی از ۳ بازیکن برتر جهان است. صحبت کردن راجع به بازیکن تیمهای دیگربی احترامی است. در آینده خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. در رئال رسانه ها راجع به همه چیز صحبت می‌کنند. وقتی که فصل نقل و انتقالات باز است همیشه احتمال دارد بازیکنی اضافه شود و بازیکنی برود. از تیمی که داریم خوشحالیم. باید ببینیم در آخر چه می شود.

امیدواری سرخیو راموس به فصل جاری و صحبت در مورد نیمار

امیدواری سرخیو راموس به فصل جاری و صحبت در مورد نیمار
بیل و خامس

به تیم اعتماد دارم. بازیکنانی مثل بیل و خامس به بهترین سطحشان می‌رسند که از نظر من از بهترین های جهان هستند. برای تیم خوب است که بین بازیکنان رقابت وجود دارد و این باعث می‌شود همه در یک مسیر باشیم.

جدایی ناواس

ناواس یکی از بهترین درواز‌ه‌بانهای دنیا است. بحث درباره دروازه‌بانهای تیم همیشه وجود داشته ولی رئال مادرید دو دروازه‌بان لازم دارد و کورتوا و ناواس هر دو دروازه‌بان های فوق‌العاده‌ای هستند. من دوست دارم ناواس بماند چون او فوتبالیست بزرگ و هم‌تیمی خوبی است و دوست من است.

رافائل واران نیز شب گذشته به خبرنگاران گفت:

معتقدم بازی خوبی انجام دادیم و صحنه های خوبی را رقم زدیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی تعلل کردیم. از دست دادن برد دردناک بود ولی باید به تمرین و تلاش ادامه دهیم.

وی ادامه داد:

متاسفانه برای زدن گل اول عذاب زیادی کشیدیم با این حال نمی توان از مهاجمان خرده گرفت؛ چون خوب بازی کردند. شانس هم با ما یار نبود؛ ضمن اینکه باید در زدن ضربات نهایی بادقت عمل می کردیم. معتقدم کمترین حق ما برد بود و این تساوی ناعادلانه است. این بازی تمام شد و از حالا باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. هنوز در ابتدای فصل هستیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *