صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان: رئال مادرید تحت فشار زیادی است

زین الدین زیدان: رئال مادرید تحت فشار زیادی است

ad banner

در چارچوب هفته دوم لالیگای اسپانیا، تیم های رئال مادرید و رئال وایادولید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱ به ۱ خاتمه یافت. زین الدین زیدان ، سرمربی کهکشانی ها می خواهد هواداران پشت تیمش بمانند. این در حالی است که رئال مادرید فشاری بیشتر از فصل گذشته را روی خود حس می کند.

صحبت های زین الدین زیدان در خصوص تساوی مقابل وایادولید

رئال مادرید در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید لالیگا برابر رئال وایادولید قرار گرفت که این دیدار با تساوی ۱ به ۱ به اتمام رسید. کریم بنزما در دقیقه ۸۲ گل اول بازی را به ثمر رساند ولی گل دقایق پایانی سرجی گواردیولا موجب شد قوهای مادریدی یک تساوی خانگی کسب کنند و دو امتیاز به آسانی از چنگ قدرت اسپانیایی پرید.

زین الدین زیدان پس از بازگشتش به رئال مادرید نتوانسته جلوه خوبی از خود نشان دهد؛ این در حالی است ک خریدهای جدید تیم نیز وضعیتی مشابه مربی خود داشته اند. رئال مادرید فصل گذشته را ۱۹ امتیاز پایین تر از بارسلونا به اتمام رساند و زیدان به خوبی می داند که فشار به مانند فصل گذشته روی تیمش وجود دارد و از هواداران درخواست کرد از تیم خود حمایت کنند.

وقتی از زین الدین زیدان سوال شد که تیمش آیا بیش از فصل گذشته تحت فشار است، مربی فرانسوی در پاسخ گفت:

بله این را در برنابئو حس کردم و جمعیت حاضر نیز همین طور فشار را حس کرده اند. هواداران باید به ما کمک کنند. چاره ای دیگر نیست. می دانم کارم سخت است ولی از آن ها درخواست حمایت دارم زیرا آنها نیز از قهرمانی های ما، بهره برده اند. ما نیز تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا وظیفه خود را انجام دهیم.

زین الدین زیدان

زین الدین زیدان همچنین در خصوص تساوی خانگی تیمش اضافه کرد:

نمی توان از این نتیجه راضی بود. ما سخت ترین کار را که گلزنی در نیمه دوم بود، انجام دادیم اما بهترین بازی را به نمایش نگذاشتیم. گلی در دقایق پایانی زدیم ولی در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. این واقعا باعث ناراحتی من شد. بازیکنان به خوبی جایگیری خوبی روی گل حریف نداشتند. بحث آمادگی جسمانی نیست. شرایط آب و هوا نیز برای هر دو تیم به یک شکل بود. در نیمه دوم خوب ظاهر نشدیم ولی بعد از گلی که زدیم، باید بازی را می بستیم و آن توپ لعنتی را دفع می کردیم. واضع است بابت این اتفاقات و البته اتفاقات فصل گذشته تیم و هو داران تحت فشار هستند ولی نیاز به حمایت کامل آن ها داریم.

زین الدین زیدان همچنین در خصوص تعویض خامس رودریگز و لوکو یوویچ تصریح کرد:

خامس را بیرون کشیدیم چون کمی آسیب دیدگی داشت. از بازی او راضی ام. یوویچ نیز موقعیت هایی داشت که مثلا در یکی از آن ها توپ را به تیرک زد و نتوانستیم تعداد گل هایمان را افزایش دهیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *