صفحه اصلی / عمومی / رقابتهای فوتبال لالیگا ؛ اتلتیکو مادرید- آلاوز

رقابتهای فوتبال لالیگا ؛ اتلتیکو مادرید- آلاوز

ad banner

رقابتهای فوتبال لالیگا ؛ اتلتیکو مادرید- آلاوز، حمله به جایگاه‌های اول و دوم

در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۱۷ آذرماه تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در خانه میزبان تیم فوتبال آلاوز خواهد بود. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با یک باخت، ۷ تساوی و ۶ برد با کسب ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال آلاوز با ۴ شکست،۳ تساوی و ۷ برد با کسب ۲۴ امتیاز چسبیده به اتلتیکو مادرید جایگاه پنجم جدول را بالاتر از تیم فوتبال رئال مادرید به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در آخرین بازی خود در رقابت‌های لالیگا با نتیجه یک بر یک مقابل تیم فوتبال خیرونا متوقف شد. تیم فوتبال آلاوز نیز در آخرین دیدار خود در مقابل تیم فوتبال سویا تن به تساوی داد. اتلتیکو مادرید در ۶ بازی اخیر خود در مقابل تیم فوتبال آلاوز نه تنها شکست نخورده است بلکه در سه دیدار نیز برنده بازی بوده است. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با کسب سه امتیاز بازی می‌تواند، در صورت لرزش تیم فوتبال سویا در مقابل تیم والنسیا، جایگاه این تیم را در رده دوم جدول تصاحب کند. تیم فوتبال آلاوز نیز در صورتی که بتواند تیم اتلتیکو مادرید را شکست دهد شانس صعود به رده‌های بالاتر را دارد.

اتلتیکو مادرید؛ رویای صدرنشینی

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در پنج بازی آخر خود در رقابتهای فوتبال لالیگا ۳ تساوی و۲ برد به‌دست آورده است. خط حمله اتلتیکو مادرید با به‌ثمر رساندن ۱۸ گل در ۱۴ بازی عملکرد ضعیفی نسبت به سال‌های قبل داشته است. اتلتیکو مادرید برخلاف بازی‌های خارج از خانه در دیدارهای خانگی نتایج درخشانی کسب کرده است. آن‌ها در ۷ بازی خانگی خود با دو تساوی و پنج برد بدون شکست بودند. دریافت سه گل در هفت بازی خانگی نشان از عملکرد فوق‌العاده خط دفاع اتلتیکو مادرید دارد. تیم اتلتیکو مادرید در صورتی که بتواند در مقابل تیم آماده آلاوز برنده شود می‌تواند علاوه‌بر تثبیت جایگاه خود در جدول نیم نگاهی هم به نتیجه مدعیان بالانشین جدول داشته باشد. دیگو سیمئونه برای دور از دسترس ماندن از تیم فوتبال رئال مادرید و رسیدن به رده دوم جدول در این بازی محکوم به برد است. آنتوان گریزمان، دیگو گودین و فیلیپه لوئیس می‌توانند در کسب نتیجه، در این دیدار نقش کلیدی داشته باشند.

رقابتهای فوتبال لالیگا

آلاوز؛ گربه سیاه رئال مادرید در خانۀ اتلتیکو

تیم فوتبال آلاوز در پنج بازی آخر خود ۲ باخت یک تساوی و ۲ برد به‌دست آورده است. تیم فوتبال آلاوز بر‌خلاف سال‌های قبل در این فصل حضور بسیار قدرتمندی در رقابتهای فوتبال لالیگا داشته است. آن‌ها که پس از گذشت ۱۴ هفته توانسته‌اند بالاتر از رئال مادرید جایگاه چهارم جدول را از آن خود کنند در ادامه رقابت‌های لالیگا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. دریافت ۱۴ گل در ۱۴ بازی آمار بسیار خوبی برای خط دفاع تیم آلاوز محسوب می‌شود. تیم فوتبال آلاوز در دیدار‌های خارج از خانه بدون کسب تساوی چهار باخت و سه برد به‌دست آورده است. آلبالدو فرناندز سرمربی موفق آلاوز برای ادامه روند رو به رشد خود و کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد در این دیدار سخت خارج از خانه دست پر بیرون بیاید.

رقابتهای فوتبال لالیگا

الکساندرو هرناندز این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم واندا متروپولیتانو سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقه اتلتیکو مادرید- آلاوز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *