صفحه اصلی / عمومی / رسمی؛ فرانک ریبری به فیورنتینا پیوست؛ ماجراجویی جدید صورت زخمی در فلورانس

رسمی؛ فرانک ریبری به فیورنتینا پیوست؛ ماجراجویی جدید صورت زخمی در فلورانس

ad banner

فرانک ریبری ستاره فرانسوی سابق تیم بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی دو ساله به فیورنتینا پیوست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فرانک ریبری پس از ۱۲ فصل موفق در بایرن از این باشگاه جدا شد تا دوران جدیدی از فوتبالش را شروع کند. شایعات مختلفی نیز در مورد آینده او شنیده می شد و در نهایت او پس از یک هفته مذاکره با سران فیورنتینا به این باشگاه خوش نام ایتالیایی پیوست. ریبری پس از تجربه بازی در لیگ های فرانسه، ترکیه و آلمان، حالا بازی در سری آ را به کارنامه خود اضافه خواهد کرد. ریبری که سابقه ۸۱ بازی ملی و ۱۶ گل برای فرانسه را در کارنامه دارد، صبح امروز وارد فلورانس شد و پس از تست های پزشکی قرارداد دو ساله خود با فیورنتینا را امضا کرد. او سالانه ۴ میلیون یورو نیز دستمزد می گیرد. ریبری هفتمین خرید تابستانی فیورنتنیا محسوب می شود و به نظر می رسد این تیم تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته است.

ماجراجویی جدید فرانک ریبری در فیورنتینا

ماجراجویی جدید فرانک ریبری در فیورنتینا
او پس از این انتقال در صحبت هایی در مورد حضورش در این تیم چنین گفت:

خیلی از این انتقال خوشحالم. از یک هفته پیش مذاکراتم با فیورنتینا شروع شد و به توافق رسیدیم. از لوکا تونی در مورد فیورنتنیا پرسیدم و او به من گفت که چه باشگاه بزرگی است و فلورانس را هم به عنوان شهری بسیار زیبا توصیف کرد. از زبان ایتالیایی خوشم می آید و کمی هم با آن آشنا هستم ولی باید بهتر شوم و سعی خودم را خواهم کرد. از همه کسانی که به من لطف داشتند تشکر می کنم.

شایان ذکر است در فصل ۲۰۰۷ فرانک ریبری راهی بایرن مونیخ شد و قراردادی ۴ ساله امضا کرد. در بایرن هم مانند مارسی در بدو راه، شماره ۷ را بر تن کرد. ریبری در سال ۲۰۱۳ سال درخشانی را در بایرن مونیخ تجربه کرد و قهرمانی در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. ریبری در سال ۲۰۱۳ در همراه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یکی از سه نامزد نهایی توپ طلا بهترین بازیکن جهان بود. او در همین سال یعنی سال ۲۰۱۳ برنده جایزه بهترین بازیکن سال اروپا شد و در جام باشگاه‌های جهان نیز به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد ولی در مراسم گالا پس از مسی و رونالدو سوم شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *