صفحه اصلی / عمومی / رسمی؛ آنتونیو کونته به عنوان سرمربی تیم اینتر انتخاب شد

رسمی؛ آنتونیو کونته به عنوان سرمربی تیم اینتر انتخاب شد

ad banner

همانطور که پیش تر در جریان قرار گرفته اید، آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم های چلسی و یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بسیار به تیم اینتر نزدیک شده بود و این خبر روز گذشته به صورت رسمی از طرف نراتزوری اعلام شد. آبی های شهر میلان که چند روز پیش اسپالتی را کار برکنار کرده بودند، با این انتقال به دنبال این هستند تا بار دیگر در فوتبال ایتالیا به عنوان یک قدرت خود را معرفی کنند.

اگر بخواهیم بیشتر در مورد سابقه مربیگری آنتونیو کونته بدانیم، این مربی ۴۹ ساله در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۷ سر مربی گری خود را در تیم آتزوری شروع کرد و در سال ۲۰۰۷- ۲۰۰۹ بر روی نیکمت تیم باری ایتالیا نشست. بعد از آن در سال ۲۰۰۹ به مدت یک فصل در آتالانتا سرمربی گری کرد و در سال ۲۰۱۰ باز هم با عقد قراردادی یک ساله به سیه نا منتقل شد. در سال ۲۰۱۱ یوونتوس این سر مربی را زیر نظر گرفت و با قراردادی ۳ ساله این سر مربی ایتالیایی را به تورین آورد. در سال ۲۰۱۴ مسئولان تیم ملی ایتالیا پیشنهاد سرمربی گری ایتالیا را به او دادند و از یووه جدا شد و به تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی پیوست.

آنتونیو کونته سرمربی جدید تیم اینتر

آنتونیو کونته سرمربی جدید تیم اینتر
در سال ۲۰۱۶ نیز از تیم ملی ایتالیا کناره گیری کرد و به تیم چلسی انگلیس پیوست تا دوران جدیدی را در انگلیس تجربه کرده باشد و در سال ۲۰۱۸ از تیم جلسی جدا شد. او هم چنین در سال های ۱۲–٬۲۰۱۱ ۱۳–٬۲۰۱۲ ۱۴–۲۰۱۳ بهترین مربی فصل سری آ و در اولین فصل حضورش در چلسی به عنوان سر مربی برتر فصل لیگ جزیره انتخاب شد. در بیانیه اینتر اشاره ای به جزئیات قرارداد این مربی نشده اما دی مارتزیو و رومانو قبلا اعلام کردند که قرارداد آنتونیو کونته با اینتر سه ساله است و برای هر فصل ۱۲ میلیون یورو دستمزد می گیرد.

در همین رابطه پس از معارفه کونته وی به خبرنگار این باشگاه گفت:

فصل جدیدی از زندگی من آغاز شد و از این موضوع بسیار هیجان زده هستم. سعی می کنم جواب اعتماد رئیس و مسئولان اینتر را بدهم. اینتر را به دلیل ویژگی های باشگاهش، پایه و اساس پروژه اش و همین طور جاه طلبی و بلندپروازی آن انتخاب کردم. اینتر را به خاطر تاریخ این باشگاه برگزیدم. شفافیت باشگاه و تمایل بالای آن‌ها برای بازگرداندن اینتر به جایی که به آن تعلق دارد، مرا تحت تاثیر قرار داد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *