صفحه اصلی / عمومی / رابین فن پرسی : مشکل اصلی الکسیس سانچز عدم روحیه مناسب در زمین است

رابین فن پرسی : مشکل اصلی الکسیس سانچز عدم روحیه مناسب در زمین است

ad banner

در پی انتقاداتی که گری نویل بازیکن سابق منچستر یونایتد بر علیه الکسیس سانچز مهاجم فعلی این تیم انجام داد، رابین فن پرسی دیگر مهاجم سابق منچستر در مصاحبه خود به نوعی به دفاع از این بازیکن پرداخت و نظر متفاوتی در خصوص او ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آمار نه چندان خوب الکسیس سانچز در منچستر یونایتد

به اعتقاد برخی طرفداران و بازیکنان اسبق این تیم از جمله گری نویل، الکسیس سانچر از هنگامی که منچستر یونایتد ملحق شده افت محسوسی را داشته و با بازیکنی که در آرسنال بازی می کرد کاملا تفاوت دارد. از لحاظ آماری نیز حرف منتقدان درست است چرا که او در فصل گذشته در ۲۰ بازی معادل ۸۸۲ دقیقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته که تنها فقط توانسته یک گل به ثبت برساند که آمار فوق العاده ضعیفی برای یک مهاجم محسوب می گردد.

رابین فن پرسی الکسیس سانچز
دو روز پیش نیز گری نویل بازیکن سابق منچستر به انتقاد علیه او پرداخت و تاکید داشت که کادر فنی باید زودتر او را به فروش برسانند زیرا او با سانچزی که در تیم های آرسنال و بارسلونا بازی می کرد کاملا متفاوت است و انگار شخص دیگری در زمین برای منچستری ها حضور پیدا کرده است.

رابین فن پرسی نیز بعد از این مصاحبه گری نویل، به نوعی به دفاع از سانچز پرداخت و البته نظر دیگری در مورد او داشت. وی در مصاحبه ای به خبرنگار نشریه بی تی اسپرت گفت:

الکسیس سانچز همواره بازیکن بزرگی است و هنگامی که در زمین حضور دارد می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد، با سرعت در زمین بدود، توپ گیری کند، دریبل بزند و غیره به همین خاطر من معتقد هستم او بازیکنی با سطح بالاست. ولی در مورد او چیزی را متوجه نمی شوم. این که احساس می کنم او در این تیم خوشحال نیست چون من به شخصه هیچ وقت ندیدم که او لبخندی را بر روی لب داشته باشد حتی بعد از به ثمر رسیدن گل. از آن جایی که قبلا با او کار نکرده ام نمی توانم قضاوت کنم که دلیل خوشحال نبودن او چیست ولی می دانم که از حضور در منچستر راضی به نظر نمی رسد و این نا رضایتی از چه چیزی نشات می گیرد.

وی در ادامه افزود:

درست است که به هنگام فوتبال بازی کردن باید همواره مصمم و جدی بود ولی این با لبخندی که انسان به هنگامی که به کاری علاقه دارد بر روی لب دارد در تناقض است زیرا حداقل او می تواند بعد از به ثمر رسیدن گل لبخندی از روی خوشحالی بزند زیرا همه از شادی این کار را ناخود آگاه انجام می دهند ولی من در او کمتر دیده ام که این کار را بکند.
در دو سه ماه اولی که در منچستر بازی می کرد بهتر به نظر می رسید انگیزه بالایی داشت و خوشحال به نظر می رسید ولی در حال حاضر چنین به نظر نمی رسد. به نظرم او فقط باید از لحاظ ذهنی تقویت شود و شادی و انگیزه دوباره به ذهنش بازگردد وگرنه او همان بازیکن سابق است که می تواند وقتی خوشحال باشد داخل زمین هر کاری را انجام دهد.

111 5

فن پرسی در خصوص رفتن الکسیس سانچز به تیم دیگر نیز اذعان داشت:

دقیقا نمی دانم که این ناراحتی و فشار و عدم انگیزه برای چیست ولی او باید بتواند بر این مسائل غلبه کند و آن ها را مدیریت کند تا به خود واقعی اش باز گردد. همه بر علیه او انتقاد تندی را مطرح می کنند و نکات منفی را گوشزد می کنند. او باید این گفته ها را نا دیده بگیرد و دوباره برای لذت بردن و شادی در فوتبال تلاش کند زیرا بعد از این اگر با همین روحیه به هر تیم دیگری هم برود باز هم به همین وضع خواهد بود و این مسائل او را آزار خواهد داد و نمی تواند در آن تیم نیز به آن چه که باید دست پیدا کند.
در نتیجه معتقد هستم او باید شادی درون خودش را دوباره تقویت کند و برای این که از فوتبال بازی کردن لذت ببرد راهی را بیابد .

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *