صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بازی رئال مادرید-لگانس از سری مسابقات کوپا دل‌ری

پیش‌ بازی رئال مادرید-لگانس از سری مسابقات کوپا دل‌ری

ad banner

پیش‌بینی بازی رئال مادرید-لگانس: تلاش برای التیام دردها

پنجشنبه، ۲۰ دی ماه با بازی دو تیم رئال مادرید و لگانس آغاز خواهد شد. مادریدی‌ها ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل لگانس قرار خواهند گرفت تا بازی رفت خود در مرحله‌ی یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری را برگزار کنند. شاید این بازی برای رئال مادرید بازی آسانی به‌نظر برسد ولی نباید فراموش کرد که این تیم سال قبل در مقابل همین تیم لگانس بود که از کوپا دل‌ری حذف شد. رئال با برد ۱-۱۰ مقابل تیم ضعیف ملیا به این مرحله رسیده است و لگانس نیز به‌سختی رایووایکانو را شکست داد و به این مرحله صعود کرد. پیش‌بینی بازی رئال مادرید-لگانس را نباید با عجله انجام داد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رئال مادرید؛ سولاری قرار نیست زیدان شود

رئال مادرید که با لوپتگی فصل را فاجعه‌آمیز شروع کرد با سانتیاگو سولاری به ثباتی نسبی رسید و حتی سه هفته‌ی قبل قهرمان جام باشگاه‌های جهان نیز شد ولی هرچه می‌گذرد دشواری مأموریت سولاری آشکارتر می‌شود. لوس بلانکوس با صدر جدول لالیگا ۱۰ امتیاز فاصله دارد و با ۳۰ امتیاز از ۱۸ بازی در رده‌ی ۵ جدول ایستاده است. این تیم با آمار گلزنی بسیار پایین تنها ۱.۴ گل در هر بازی و حدود ۶۰ درصد مالکیت توپ جایگاهی بهتر از این را هم نمی‌تواند برای خود متصور باشد. رئال در این بازی قطعاً حدود نیمی از بازیکنان اصلی خود را به بازی نخواهد فرستاد و از حضور تونی کروس و آسنسیو و ماریانو دیاز مصدوم محروم خواهد بود. احتمال می‌رود گرت بیل به‌دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی ساق پا در این بازی فرصت استراحت بیابد هرچند او با این مصدومیت در برخی بازی‌ها حضور داشته از جمله در جام باشگاه‌های جهان. رئال مادرید از ۲ بازی لالیگایی آخر خود تنها ۱ امتیاز به‌دست آورد.

رئال مادرید

لگانس؛ تیم سختکوش‌ها

تیم لگانس با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۸ بازی در رده‌ی هفدهم لالیگا قرار دارد ولی باتوجه به فشردگی جدول این فصل نباید فراموش کرد که این تیم با رده‌ی یازدهم تنها ۳ امتیاز فاصله دارد. هرچه از فصل می‌گذرد لگانس تیم منسجم‌تری می‌شود و به‌استثنای بازی آخر که به اسپانیول باخت، در ۷ بازی اخیر ۲ برد (ازجمله مقابل آلاوز رده چهارمی) و ۵ تساوی (ازجمله مقابل اتلتیکو مادرید رده دومی و سویای رده سومی) به دست آورد. نقطه‌ی قوت تیم لگانس خط دفاع آن است که در ۱۸ بازی لالیگا ۲۱ گل خورده و از رئال مادرید با ۲۳ گل خورده آمار بهتری دارد. لگانس با زدن ۰.۹ گل در هر بازی نشان داده به‌لحاظ هجومی تیم خوبی نیست. این دو تیم در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آن بازی را رئال میزبان ۱-۴ برد.

پیش‌بینی بازی

آشکار است که رئال مادرید شانس بیشتری برای برد در این بازی دارد. از ۷ بازی رودرروی این دو تیم، رئال ۶ تا را برده ولی نکته‌ی نگران‌کننده آن‌که آن ۱ برد لگانس در کوپا دل‌ری سال قبل و در سانتیاگو برنابئو به‌دست آمد. رئال مادرید تاکنون در سال ۲۰۱۹ بردی به‌دست نیاورده و در این بازی هرطور شده برای برد بازی خواهد کرد. شاید مطمئن‌ترین گزینه‌ برای پیش‌بینی بازی پیش‌رو، 1x باشد.

رئال مادرید

پیش‌بینی مسابقات کوپا دل‌ری در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *