صفحه اصلی / عمومی / آرسن ونگر: ویرا می تواند یک انتخاب ایده آل برای نیمکت تیم آرسنال باشد

آرسن ونگر: ویرا می تواند یک انتخاب ایده آل برای نیمکت تیم آرسنال باشد

ad banner

آرسن ونگر فرانسوی سرمربی سابق آرسنال انگلیس که در آستانه 70 سالگی به سر می برد، معتقد است پاتریک ویرا بازیکن سابق تیم آرسنال مناسب سرمربیگری این تیم است.

آرسن ونگر و انتخاب پاتریک ویرا برای نیمکت تیم آرسنال

آرسن ونگر پاتریک ویرا تیم آرسنال

تیم آرسنال انگلیس که هم اکنون اونای امری اسپانیایی را روی نیمکت خود می بیند، همچنان در حسرت روزهای درخشان به سر می برند چرا که اونای امری تا به اینجای فصل آمار 63 درصد پیروزی در کل بازی ها را برای آرسنال کسب کرده است. آرسن ونگر از سال 1996 لغایت 2018 سرمربی تیم آرسنال بود و در سال 2018 به دوران 22 ساله خود در آرسنال پایان داد. از افتخارات او می توان به 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در سال های 1997-98 و 2001-2002 و 2003-2004 ،7 بار قهرمانی در جام حذفی انگلستان در سال های ۱۹۹۸, ۲۰۰۲,  ۲۰۰۳, ۲۰۰۵, ۲۰۱۴, ۲۰۱۵, ۲۰۱۷ و 7 قهرمانی در سوپر جام یا جام خیریه انگلستان اشاره کرد.

وی در مصاحبه ای در مورد ویرا چنین گفته است:

با توجه به فعالیت، موفقیت های اخیر و تجارب جدید پاتریک ویرا ، اوبهترین گزینه برای سرمربیگری فصل آینده آرسنالی ها است و قطعا با وجود وی، دوران طلایی برای آرسنالی ها رقم خواهد خورد.

پاتریک ویرا فرانسوی با 42 سال سن ، از سال 1996 تا 2005 به مدت 9 سال به عنوان هافبک دفاعی برای آرسنال بازی کرد. همچنین 107 بازی ملی برای تیم فرانسه را در کارنامه خود می بیند.

او به غیر از آرسنال، در تیم‌های آ.ث. میلان، آرسنال، یوونتوس، اینتر میلان و منچسترسیتی بازی کرد و در باشگاه منچسترسیتی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ویرا پس از پایان دوره فوتبالی خود هدایت تیم جوانان باشگاه منچستر سیتی را بر عهده گرفت و پس از آن به آمریکا رفت و در لیگ MSL  آمریکا سرمربی تیم نیویورک سیتی شد و در نهایت در سال 2018 به زادگاهش فرانسه برگشت و هم اکنون سرمربیگری تیم نیس را بر عهده دارد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *