صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد در کوپادلری

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد در کوپادلری

ad banner

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رئال سوسیداد امروز ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در مرحله یک چهارم نهایی کوپادلری، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۰ به نفع رئال مادرید پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این تورنومنت را برگزار می‌کنند تا بتوانند راه خود را برای صعود به مرحله بعد جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادلری هموار و حریف مقابل را حذف کنند. لازم به ذکر است با وجود حضور کامل ادن هازارد در تمرینات گروهی اخیر رئال مادرید، زیدان حاضر به ریسک نشد و او برای دیدار مقابل سوسیداد در لیست بازیکنان دعوت شده قرار نگرفت. از سوی دیگر گرت بیل هم با وجود رهایی از کمند مصدومیت، برای چندمین بار از سوی زیدان دعوت نشد تا مشخص شود که سرمربی فرانسوی از میزان آمادگی و عملکرد ستاره ولزی راضی نیست. دنی کارواخال به علت مصدومیت جزئی در دربی مادرید، غایب است و کاسمیرو نیز استراحت خواهد کرد تا برای بازی‌های بعد آمادگی لازم را داشته باشند.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۴۹ امتیاز از ۲۲ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا با ۴۶ امتیاز در رده دوم و ختافه از ۲۲ بازی و ۳۹ امتیاز در رده سوم جای دارد.
رئال سوسیداد حریف کهکشانی‌ها نیز با ۳۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
سهم مادرید تا به اینجا از ۲۱ مسابقه برگزار شده، ۱۴ پیروزی، ۷ تساوی و ۱ شکست بوده است و سوسیداد ۱۰ پیروزی، ۴ تساوی و ۸ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

رئال مادرید و رئال سوسیداد
یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد

این بازی در استادیوم خانگی رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو به قضاوت خوان مارتینز مانوئرا برگزار خواهد شد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با رئال سوسیداد را چطور می‌بینید؟

این یک فینال است، نه بازی یک چهارم نهایی. باید متمرکز باشیم و از ابتدا در جریان مسابقه قرار بگیریم. این بازی تک حذفی است و آنها نمی‌خواهند فرصتی از دست بدهند. مقابل تیم فوق العاده‌ای قرار خواهیم گرفت که فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌کند و برای نمایشی خوب به میدان خواهد رفت. ما خوب و خوشحالیم، اما فصل طولانی است. هنوز چیزی نبرده‌ایم، و باید همینطور ادامه دهیم. وقتی عنوانی برنده شوید، می‌توانید خوشحال باشید اما ما هنوز چیزی نبرده‌ایم. تنها روی این مسابقه کار می‌کنم، که بازی بعدی ماست. تیم از لحاظ فیزیکی خیلی خوب کار می‌کند و همه آن به خاطر تلاشی است که می‌کنیم. هر سه روز یک بار به میدان می‌رویم و باید نشان دهیم که خوب هستیم و بیشتر می‌خواهیم. باید به هرآنچه می‌گویم عمل کنم. من ۲۵ بازیکن بسیار خوب دارم و می‌خواهم همگی بازی کرده و چیزهایی به تیم اضافه کنند. گاهی اوقات باید آنها تا پایان فصل ببینند و حس کنند که مهم هستند. این فلسفه من است چون بازی‌های زیادی در پیش داریم. بازی با تعداد محدودی بازیکن ممکن نیست، چون آنها باید برای تیم ملی کشورشان هم بازی کنند. شاید از لحاظ جسمانی بتوانند تحمل کنند، اما از لحاظ ذهنی خسته می‌شوند.

روند ریکاوری هازارد چطور پیش می‌رود؟

نخواستم که در مورد او ریسکی کنم برای همین او را در لیست قرار ندادم. خوشحالیم که او را برای مدتی طولانی در اختیار خواهیم داشت، مصدومیت بدی داشت و حالا کم کم بهتر می‌شود و می‌تواند به تیم اضافه شود.

وینیسیوس جونیور:

برای همه بازیکنانم خوشحالم. او جوان و با کیفیت است و باید سخت کار کند. برای او خوشحالم و اعتمادم را دارد. حتی اگر بازیکنی دعوت نشود، از اعتماد من برخوردار است. این مسئله در مورد تمام بازیکنان تیم صدق می‌کند اما فقط ۱۱ نفر می‌توانند از ابتدا به میدان بروند. بازیکنان مصدوم و کسانی که دعوت نمی‌شوند، نگرانم می‌کنند. بازیکنان کسانی هستند که پیروز می‌شوند و اوضاع را تغییر می‌دهند چون آنها درون زمین هستند. وقتی در دربی دو تعویض همزمان انجام دادم، نمی‌خواستم به بازیکن خاصی اشاره کنم، این شغل من است. در نیمه اول اوضاع آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. بازیکنان بازی می‌کنند و باید هر سه روز یک بار رقابت کنند. این آسان نیست. هر بار که به دردسر می‌افتیم سعی در عبور از آن داریم. این بازیکنان هستند که درون زمین مبارزه می‌کنند.

1 10
رافائل واران:

او مدت زیادی است که در مادرید توپ می‌زند. او بازیکنی است که هر روز و هر فصل بهتر می‌شود. او ثابت کرده که تجربه نزدیک به ۱۰ سال حضور در رختکن تیم را دارد. وقتی به رئال مادرید آمد تحت فشار نبود و حالا می‌توانید ببینید که بازیکن مهمی شده است. عملکرد واران شگفت زده‌ام نکرده است.

لوکا یوویچ؟

یوویچ باید تلاش خود را بیشتر کند تا هماهنگ شود. سعی می کنم به او کمک کنم تا در تیم احساس راحتی کند. ۵ ماه از حضور او در تیم می‌گذرد و شاید کمی برایش سخت باشد، اما در فرایند هماهنگی با شرایط جدید، طبیعی است که چنین اتفاقی برای او رخ دهد. او باید صبور باشد و سخت و سخت‌تر تلاش کند.

روند پیشرفت فدریکو والورده:

از او راضی هستم و توانسته روند خوب خود را ادامه دهد ولی او باید در همه زمینه‌ها بهتر شود. خیلی جوان است و نشان داده که جایگاهی در رئال مادرید دارد. او باید مثل همه بازیکنان تا پایان دوران حرفه‌ای اش بهتر شود. والورده خیلی خوب است و خوشحالیم که او را در اختیار داریم.

کنفرانس های مطبوعاتی:

کنفرانس هم جزو مسائل عادی یک باشگاه است و باید بتوانید آن را مدیریت کنید. اگر در مورد تیمم سؤال کنید، همیشه جواب خواهم داد. خودم را از قبل برای کنفرانس مطبوعاتی آماده نمی‌کنم. گاهی اوقات به من می‌گویند که ممکن است چه سؤالاتی پرسیده شود اما در نهایت همان فرد همیشگی هستم.

بحران در بارسلونا:

به خودشان مربوط است که چگونه هر اوضاعی را مدیریت کنند. در مورد وضعیت تیم‌های دیگر حرفی نخواهم زد. آنها تیمی هستند که تا پایان فصل رقابت خواهند کرد. تیم‌های خوب همیشه خوب هستند. نمی‌خواهیم از مسائل به وجود آمده درون باشگاه بارسلونا استفاده کنیم چون آنها هیچ نقطه ضعفی ندارند، آنها یک تیم رقابتی هستند و از حالا تا پایان فصل خوب کار خواهند کرد. حتی یک دقیقه هم به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم فقط بر روی مسائل و اوضاع خودمان تمرکز کنیم.

کیلیان ام باپه؟

من در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم ولی اگر در مورد بازیکنان خودمان هرکسی را که می‌خواهید جوابتان را می‌دهم. قبل‌تر گفتم که حتی در مورد تیم‌های دیگر حرفی نخواهم زد، به اندازه کافی در مورد تیم خودمان صحبت کردم. اینجا نیستم که نظرم را در مورد حرکات دیگران بیان کنم. هرکس کار خود را انجام می‌دهد و من هم همینطور. هرچیزی ممکن است در فوتبال رخ دهد چون بازیکنان وقتی تعویض می‌شوند، خوشحال نخواهند بود اما چنین شرایطی طبیعی است. باید منصفانه نگاه کنید، همین.

c
در خصوص آمار دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال سوسیداد، امانوئل آلگواسیل شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید، زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۱.۳.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم رئال سوسیداد در کوپادلری الکساندر ایساک با ۵ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال مادرید در کوپادلری چند بازیکن بصورت مشترک با ۱ گل زده می‌باشند.
  • رئال سوسیداد تاکنون در کوپادلری با ۱۷ گل زده و ۱ گل خورده تفاضل +۱۶ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه سوسیداد بهترین خط حمله را در اختیار دارد.
  • رئال مادرید تاکنون در کوپادلری با ۷ گل زده و ۱ گل خورده تفاضل +۶ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رئال سوسیداد در بازی قبلی خود در کوپادلری برابر اوساسونا به برتری ۳-۱ رسیده است.
  • رئال در بازی قبلی خود در کوپادلری برابر ساراگوسا به برتری ۴-۰ رسیده است.
  • رئال مادرید در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال سوسیداد حداقل ۳ گل زده است.
  • در ۱۴ بازی از ۱۶ بازی قبلی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • رئال مادرید در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال سوسیداد پیروز شده است.
  • رئال سوسیداد در ۴ بازی قبلی خود در کوپا دل ری پیروز شده است.
  • رئال سوسیداد در ۵ بازی قبلی خود در کوپا دل ری حداقل ۲ گل زده است.
  • پنج بازی اخیر رئال سوسیداد در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با پنج پیروزی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های رئال مادرید و رئال سوسیداد که امشب ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در مرحله یک چهارم نهایی کوپادلری، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم کوپادلری را همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *