صفحه اصلی / عمومی / دیگو کاستا : آنتوان گریزمان همیشه رویای بازی در کنار مسی و سوارز را داشت

دیگو کاستا : آنتوان گریزمان همیشه رویای بازی در کنار مسی و سوارز را داشت

ad banner

همان طور که می دانید آنتوان گریزمان در تابستان امسال در انتقالی پر سر و صدا از اتلتیکو مادرید به بارسلونا منتقل شد و این انتقال باعث شده اشخاص زیادی در این خصوص صحبت کنند و نظراتی را ارائه دهند. دیگو کاستا بازیکن تیم اتلتیکو مادرید هم تیمی سابق گریزمان نیز در این باره با خبرنگاران صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تشکر دیگو کاستا از آنتوان گریزمان بابت زحمات وی در اتلتیکو مادرید!

گریزمان که با شرایط جالبی از اتلتیکو مادرید جدا نشد، نزد هواداران این تیم بسیار بدنام شد و هواداران به خاطر این انتقال روزهای خوب او را در مادرید به فراموشی سپردند و در ورزشگاه نیز شعارهایی را علیه او سر دادند. دیگو کاستا هم تیمی سابق وی در اتلتیکو مادرید در آخرین مصاحبه خود در مورد این انتقال صحبت کرد که در زیر می خوانید:

هنگامی که آنتوان در حال ترک اتلتیکو بود تلاشی برای ماندن وی نرفتم زیرا متوجه شدم که او پس از پنج سال قصد دارد تغییری در فوتبال خود ایجاد کند و چالش جدیدی را تجربه نماید. همان طور که سال 2014 من بعد از قهرمانی اتلتیکو در لالیگا نیاز داشتم که محیط جدیدی را تجربه کنم و تصمیم گرفتم به چلسی بروم و این کار را نیز کردم و بابت این انتقال بسیار خوشحال بودم. جدا شدن از یک تیم و رفتن به تیم دیگر به این معنی نیست که دیگر آن بازیکن به آن تیم علاقه ندارد، بلکه به نظرم آن بازیکن می خواهد تجربه جدیدی را در فوتبال کسب کند و تنها رفتن می تواند به او کمک کند تا به خواسته اش برسد.

وی در ادامه افزود:

درست است که آنتوان به نحوه جالبی از تیم جدا نشد و هواداران نیز از دست او عصبانی هستند ولی او همان کسی بود که همیشه می خندید و شادی را به بازیکنان و رختکن هدیه می کرد و امیدوار هستم در بارسا هم بتواند همین روحیه را حفظ کند زیرا برای هر تیمی مفید است. در برهه ای از زمان بود که دوست داشت به جای دیگری برود و او بارسلونا را انتخاب کرد. اگر آن اتفاقات هنگام رفتن وی پیش نمی آمد یک انتقال ساده رخ می داد و هیچ کس از دیگری ناراحت نمی شد ولی این قضیه بدین خاطر پر رنگ شد که حاشیه دامن آن را گرفت.

دیگو کاستا و آنتوان گریزمان
به نظر شما نتایج سال گذشته اتلتیکو مادرید باعث نشد او تصمیم جدایی بگیرد؟

خیر همان طور که گفتم فکر نمی کنم ربط زیادی به نتایج داشته باشد و او می خواست چالش جدیدی را در زندگی خود ایجاد کند.

آیا او علاقه داشت که در کنار مسی و سوارز بازی کند؟

بله او همواره آرزو داشت که در کنار لیونل مسی و لوییس سوارز بازی کند زیرا به سبک بازی آن ها علاقه مند بود و دوست داشت خود را در بارسلونا و بازی در کنار آن ها محک بزند.

دیگو کاستا در ادامه گفت:

به نظر من الان باید از این که آنتوان خوشحال است خوشحال باشیم. ما ناراحت هستیم که بازیکن خوبی را از دست داده ایم ولی بیایید برای او آرزوی موفقیت کنیم زیرا او در آن جا خوشحال است. فایده ای ندارد که بازیکنی را به زور در تیمی نگه داری وقتی که بدانی که او خوشحال نیست. بنابر این وقتی بازیکنی تمایل دارد که برود باید این اجازه را داد تا رویای خود را دنبال کند. به نظر من بیایید به جای انتقادات از او بابت زحمات چندین ساله اش، منظم و مرتب بودن، اخلاق خوب و مهربانی اش که به همه هدیه می داد از او تشکر کنیم. درست است که او با رفتن اش پول زیادی را به باشگاه تزریق کرد ولی به نظرم جنبه مالی اهمیت ندارد و بیاید بابت سال های حضور اش در مادرید از او ممنون باشیم.

به نظر شما گریزمان با حضور بازیکنای چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی لایق به دست آوردن توپ طلا بود؟

با وجود رونالدو و مسی سخت است که بخواهیم چیزی را بگوییم زیرا آن ها سال های سال است که حضور دارند و کیفیت خود را همواره حفظ کرده اند. در کل اگر بازیکنی در تیمی بتواند گلزنی کند و تیم اش بار ها قهرمان شود مشخص است که همه از او سخن می گویند و او را لایق توپ طلا می دانند. گریزمان هم اگر در تیمی بود که صاحب عناوین مختلف می شد و گل های مهمی را به ثمر می رساند،مستحق دریافت این جایزه مهم بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *