صفحه اصلی / عمومی / دی ماریا: لیونل مسی تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام می دهد

دی ماریا: لیونل مسی تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام می دهد

ad banner

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین که تاکنون تنها یک گل از روی نقطه پنالتی در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به ثمر رسانده در مصاحبه اخیر خود صراحتا عنوان کرد که در فرم همیشگی خود نبوده اما همچنان حمایت همبازی خود آنخل دی ماریا را پشت سرش دارد.

آنخل دی ماریا هموطن لیونل مسی به تازگی در مصاحبه ای به دفاع از عملکرد کاپیتان تیمش پرداخت و نمایش او در کوپا آمریکا را بسیار خوب توصیف کرد. لیونل مسی تاکنون در ۴ بازی ابتدایی آرژانتین در این جام تنها یکبار توانسته موفق به گلزنی شود و آن هم ضربه پنالتی مقابل پاراگوئه در بازی دوم مرحله گروهی بود. آرژانتین با پیروزی در بازی آخر گروه مقابل قطر توانست به سختی مجوز حضور در مرحله بعدی را پیدا کند و در مرحله یک چهارم نهایی با ارائه نمایشی بهتر از مرحله گروهی توانست دو بر صفر تیم ملی ونزوئلا را از پیش رو بردارد. حریف آلبی سلسته در نیمه نهایی رقیب سنتی آن ها در این قاره یعنی برزیل میزبان خواهد بود. فوق ستاره تیم بارسلونا در این مسابقات هدف انتقادات زیادی بوده است اما دی ماریا که در بازی گذشته مقابل ونزوئلا صدمین بازی ملی خود را تجربه کرد معتقد است بودن مسی در زمین و همکاری او با تیم بسیار مهم است.

لیونل مسی
آنخل دی ماریا و لیونل مسی در تمرینات آرژانتین

صحبت های آنخل دی ماریا در خصوص عملکرد لیونل مسی

من فکر می کنم که عملکرد لئو تاکنون بسیار خوب بوده است. درست است که او به اندازه ای که همیشه از او انتظار داریم موفق به گلزنی برای تیم نشده اما با این حال معتقدم مسی کارش را در زمین به خوبی انجام داده است. او همواره در حال دوییدن است و همه چیز خود را برای موفقیت تیم می دهد. هیچگاه نمیتوانید تعهد او نسبت به تیم ملی آرژانتین را زیر سوال ببرید. او باید به دوییدن و انجام همین روند ادامه دهد و سپس گل ها از راه خواهند رسید.

آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ در یک دیدار سنتی به مصاف تیم ملی برزیل میزبان بازیها خواهد رفت و دی ماریا به خوبی از سختی مصاف با سلسائو آگاه است و اعتقاد دارد برای غلبه بر برزیل تیمش باید در بهترین سطح خود باشد.

بازی با برزیل پیچیده خواهد بود اما فکر می کنم در این جام مصاف با هر تیمی دشوار است. بازی پایاپایی خواهد بود و البته آن ها حمایت هوادارانشان را نیز با خود دارند. ما باید به شیوه خودمان برای پیروزی تلاش کنیم درست همانند کاری که در بازی برابر ونزوئلا انجام دادیم و امیدوار باشیم که شرایط بازی برایمان خوب پیش برود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *