صفحه اصلی / عمومی / دیگو سیمئونه : بازیکنان اتلتیکو مادرید برای مهار رونالدو برنامه خاصی دارند

دیگو سیمئونه : بازیکنان اتلتیکو مادرید برای مهار رونالدو برنامه خاصی دارند

ad banner

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه D امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی را در خصوص شرایط این مسابقه و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دیگو سیمئونه می تواند حذف سال گذشته اتلتیکو مادرید در مقابل یوونتوس را جبران نماید؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم اتلتیکو مادرید واندا متروپولیتانو از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز خواهد شد و قضاوت این دیدار را دنی ماکیلی بر عهده خواهد داشت.
  • پیش بینی می شود تیم میزبان یعنی اتلتیکو مادرید با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ و تیم یوونتوس با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان بروند.

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید پیش از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص تیم یوونتوس و این بازی؟

بدون این که به انتقام فکر کنیم پا به میدان خواهیم گذاشت. فصل جدیدی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شروع شده است و ما انگیزه زیادی در همین بازی اول در مقابل یوونتوس داریم. این تیم همیشه در بالاترین سطح است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. آن ها بسیار قوی هستند و بازیکنان با کیفیت و خوبی در اختیار دارند. ولی ما نیز آماده هستیم و امیدوارم بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.

دیگو سیمئونه و اتلتیکو مادرید
نظر شما در خصوص شکست در آنوئتا؟

جای آن شکست در این جا نیست که بخواهیم آن را مطرح کنیم. با بازیکنان صحبت کرده ایم و آن را به فراموشی سپردند ولی باید از آن درس بگیرند. باید پیشرفت کنیم و شرایط و روند بازی امان را بهتر کنیم. در آن بازی نیز بازی قابل قبولی همراه با بازی سرعتی را انجام دادیم ولی به اندازه ای که باید کافی نبود.

نظر شما در خصوص مائوریتزیو ساری؟

مائوریسیو ساری تازه به جمع یوونتوس اضافه شده است و طبیعی است اگر سازگاری او با یووه مدتی طول بکشد. الگری سال ها در یووه حضور داشت و با شرایط آشنایی داشت ولی ساری اولین بازی است که برای یووه در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

دیگو سیمئونه در ادامه افزود:

طبیعی است که ما هم با سیستمی که سال گذشته به میدان رفتیم نرویم زیرا شرایط سیستم الگری و ساری متفاوت است و ما هم باید با توجه به این شرایط حساب شده عمل کنیم.

نظر شما در خصوص ژائو فیلیکس؟

 فیلیکس 19 سال سن دارد و تجربه کمی دارد ولی قابلیت های بالایی را نیز از خود نشان داده است. در تیم ما هیچ بازیکنی بر دیگری اولویت ندارد و فقط میزان آمادگی است که تعیین می کند کدام بازیکن در زمین قرار می گیرد یا خیر. برای من همه بازیکنان در یک سطح هستند.

113آیا در بازی امشب پیروز خواهید شد؟

 امیدوار هستم که بتوانیم در خانه پیروز شویم و این برای ما بسیار اهمیت خواهد داشت.

آیا امسال اتلتیکو مادرید از شانس قهرمانی برخودار است؟

نمی دانم به چه صورت است که سلیقه ای سالی اسم ما در میان شانس های قهرمانی قرار می دهید و گاهی نیز نامی از ما دیده نمی شود. با این حال فوتبال همیشه فوتبال است و غیر قابل پیش بینی است و تیم هایی هستند که آماده سازی بهتری نسبت به دیگران دارند، اما در مسابقات همه چیز ممکن است تغییر کند. به آژاکس در فصل گذشته یا ما در سال 2014 نگاه کنید، جایی که هیچ کس انتظار چنین عملکردی را نداشت. رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار خطرناک است و بازیکنان مستعدی در آن حضور پیدا می کنند و مطمئناً هر رقیبی برای شما مشکلاتی به وجود می آورد. ما در تلاش هستیم پیشرفت کنیم و خودمان را با شروع این مسابقات وفق دهیم. زمان، اشتباهات و موفقیت ها همان چیزی است که برای شما تجربه را به ارمغان می آورند و باید از آن درس های لازم را بگیرید تا بتوانید متفاوت و بهتر از قبل به آن عمل کنید. به امسال هم امیدوار هستیم که بتوانیم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

نظر شما در خصوص کریستیانو رونالدو؟

کریستیانو بسیار آماده است و این قضیه کار را برای هر تیمی سخت می کند زیرا او بسیار خطرناک است و هر لحظه که از او غافل شوید ممکن است دروازه خود را باز شده ببینید. کنترل کردن او کار بسیار سختی است و او یک قهرمان واقعی به شمار می آید اما فقط او نیست که در یووه خطرناک است و ما باید به همه بازیکنان توجه کنیم و برای هر کدام برنامه ویژه ای داشته باشیم. کار گروهی در موفقیت ما حرف اول را می زند.

14 1
شادی بعد از گل پر حاشیه دیگو سیمئونه در بازی سال گذشته؟

 آن لحظه شما هر کاری که فکر می کنید مناسب است را انجام می دهید و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. بعد از این که من بعد از گل خوشحالی کردم، جالب است که رونالدو با حرکت خود جواب من را داد و من کاملا او را درک می کنم زیرا او هم احساس من را درک می کرد که در آن لحظه چه واکنشی درست است.

حذف شدن اتلتیکو در فصل قبل؟

همان طور که گفتم فصل جدیدی از لیگ قهرمانان اروپا شروع شده است. و من تمام بازی های امان مقابل یوونتوس را دیده ام. سبک بازی الگری با ساری متفاوت است، درست است بازیکنان همان ها هستند، اما تصور نمی کنم با دیدن مجدد بازی ها چیز جدیدی یاد بگیرم. آن ها تیمی قدرتمند و باشخصیت هستند و در هر لحظه شاید چیز های متفاوت تری از آن ها ببینیم. بهر حال من با دیدن چند باره بازی های پارسال کاملا از شرایط آگاه هستم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *