صفحه اصلی / عمومی / جمع آوری امضا هواداران بارسلونا برای اخراج ارنستو والورده

جمع آوری امضا هواداران بارسلونا برای اخراج ارنستو والورده

ad banner

با توجه به باخت یک بر صفر بارسلونا در هفته اول لالیگا در مقابل اتلتیکو بیلبائو به نظر می رسد هواداران بارسلونا هم چنان از سرمربی این تیم ارنستو والورده به صورت کلی ناراضی  و در حال جمع آوری امضا برای اخراج او از این تیم هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

صبر رو به پایان هواداران بارسلونا از سرمربی گری ارنستو والورده !

علی رغم تمام حواشی که برای تیم بارسلونا در آخر فصل گذشته جهت اخراج این سرمربی بوجود آمد، اما ارنستو والورده با حمایت شدید چند تن از بازیکنان از جمله لیونل مسی که این روز ها نقش مهمی در تصمیم گیری در همه مسائل را دارد و هواداران نیز از این شرایط چندان راضی نیستند، مواجه شد و این بازیکنان اعلام داشتند که از شرایط مربی‌گری و تاکتیک‌های او بسیار راضی هستند و این مربی را مقصر ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و واگذاری قهرمانی جام حذفی به والنسیا ندانستند. به همین خاطر مدیران این تیم از جمله رییس بارسلونا دی بارتومئو تصمیم گرفت او را در تیم حفظ کند و حمایت خودش را از این سرمربی اعلام کرد که به مدت یک فصل دیگر به او زمان خواهد داد. بازیکنان نیز به نحوه خود این کار را انجام دادند و سرانجام او ماندنی شد.

ارنستو والورده بارسلونا
حال در هفته اول لالیگا که بارسلونا در غیاب مسی که از مصدومیت رنج می برد، در یک بازی خارج از خانه نتیجه را واگذار کرد و نمایش چندان جالبی را از خود بر جای نگذاشت هواداران این تیم در حال جمع آوری امضا برای اخراج ارنستو والورده در همین ابتدای کار هستند و به نوعی شمشیر خودشان را از رو بستند. گفته می‌شود امروز گروه بسیار زیادی از همین هواداران با تهیه توماری اینترنتی در حال جمع‌ آوری امضا هستند تا با ارائه این تومار به مدیریت بارسلونا نظر خودشان در خصوص اخراج ارنستو والورده اعلام کنند و فشار  را بر روی مدیریت باشگاه برای تغییر سرمربی را افزایش دهند.
این که این هواداران تا چند هفته آتی برای بهبود وضعیت تیم خود صبر نمی‌کنند و با همین یک باخت دست به چنین اقدامی زدند در صورتی که کاپیتان تیم یعنی لیونل مسی حمایت خودش را بارها از این سرمربی اعلام کرده است عجیب به نظر می‌رسد. زیرا بارسلونا امسال خرج زیادی را در تابستان انجام داد و آنتوان گریزمان و دی یونگ را با هزینه‌های گزافی برای تقویت تیم آورد تا رفته رفته اوضاعش را بهبود ببخشد ولی به نظر می‌رسد این هواداران به قدری از این سرمربی نا راضی هستند که حتی برای ارائه نمایش بازیکنان جدید و بازی های آتی این تیم در حضور این بازیکنان با بازگشت لیونل مسی حاضر نیستند صبر کنند و می‌خواهند فشار شدیدی برای اخراج والورده اعمال کنند. حتی آن ها از آمدن نیمار که به تازگی شایعه شده می‌خواهد پی اس جی را ترک کند و به این تیم بازگردد نیز ناراضی هستند و هواداران راضی هم نیز حاضر نیستند کمی بیشتر صبر کنند.
باشگاه بارسلونا و یا بازیکنان هنوز صحبتی در این خصوص ارائه نکردند ولی به نظر می رسد هواداران هم چنان در حال جمع آوری امضا و تومار برای بر کنار کردن این سرمربی هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *