صفحه اصلی / عمومی / دنی آلوز: وینیسیوس جونیور بهترین استعداد جوان دنیاست

دنی آلوز: وینیسیوس جونیور بهترین استعداد جوان دنیاست

ad banner

دنی آلوز بازیکن سابق تیم های بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن به تمجید از عملکرد وینیسیوس جونیور ستاره جوان و برزیلی تیم رئال مادرید پرداخته است.

دنی آلوز که از اسطوره های فوتبال برزیل به حساب می آید، وینیسیوس جونیور را به عنوان بهترین استعداد حال حاضر فوتبال دنیا معرفی کرده و آینده درخشانی را برای پدیده ۱۹ ساله متصور شده است. این استعداد فوتبال آمریکای جنوبی در سن ۱۶ سالگی نخستین بازی خود را برای تیم فلامینگو انجام داد تا توجه سران رئال مادرید را به توانایی های بالای خود جلب کند.

سران مادریدی بلافاصله برای خرید این بازیکن دست بکار شدند و با پرداخت ۴۶ میلیون یورو وینیسیوس جونیور را به خدمت گرفتند. به پدیده برزیلی اجازه شد تا قبل از رسیدن به ۱۸ سالگی در کشور زادگاه خود باقی مانده و بعد از طی کردن مراحل پیشرفت به اسپانیا بیاید. این انتقال سرانجام در سال ۲۰۱۸ رسمی شد و وینیسیوس در همان دیدار های ابتدایی خود در سانتیاگو برنابئو تماشاگران مادریدی را به وجد آورد.

در فصل جدید وینیسیوس همراه رودریگو گوئس دیگر ستاره نوجوان برزیلی خوش درخشیده اند و هر دو در صدد رسیدن به بالاترین سطح فوتبال خواهند بود. از دنی آلوز مدافع راست اسطوره ای فوتبال برزیل در خصوص استعداد های آینده فوتبال دنیا سوال شد.

صحبت های دنی آلوز در خصوص وینیسیوس جونیور

وینیسیوس جونیور

اگر بخواهم یک نفر را نام ببرم آن اسم، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید خواهد بود. بازیکنانی زیادی هستند که با استعداد به دنیا می آیند و او قطعا یکی از آن هاست. این فرصت را داشتم تا در تیم ملی برزیل از نزدیک بازی او را ببینم. خوشبین هستم تا در آینده نزدیک از او چیزهای بیشتری ببینیم.

وینیسیوس تاکنون یک بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده است. این پدیده برزیلی تا پیش از آغاز کوپا آمریکا ۲۰۱۹ نیز در آستانه دعوت به تیم ملی و حضور در لیست تیته سرمربی سلسائو قرار داشت اما به دلیل مصدومیت از لیست برزیل خط خورد. در آینده قطعا فرصت های زیادی برای او به وجود خواهد آمد کما اینکه این بازیکن نوجوان نشان داده که می تواند جا پای بزرگان فوتبال برزیل بگذارد.

نام او در میان بازیکنانی دیده می شود که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۱۸، وظیفه پر کردن جای خالی فوق ستاره پرتغالی را بر عهده دارند. آلوز معتقد است کنار آمدن با چنین انتظاراتی آسان نیست و سران بارسلونا نیز باید خود را برای شرایط مشابهی آماده کنند. منظور دنی آلوز از زمانی است که لیونل مسی تصمیم به بازنشستگی از دنیای فوتبال بگیرد. آلوز که حالا در سائو پائولو بازی می کند در این خصوص صحبت کرد.

در بارسلونا پیش از مسی، رونالدینیو حضور داشت و قبل از رونالدینیو نیز بازیکنان بزرگ دیگری در تیم سابقه بازی داشتند. همیشه بازیکنی را خواهید داشت که از نفر قبلی بهتر خواهد بود اما همچنان معتقدم که پیدا کردن جانشین برای بازیکنی در سطح لیونل مسی کاری بسیار دشوار خواهد بود. بازیکنی شبیه به مسی کم پیدا می شود اما نباید فراموش کنیم که با پیشرفت فوتبال، بازیکنان نیز پیشرفت می کنند و ممکن است در آینده نزدیک شاهد ظهور ستاره های بزرگی در دنیای فوتبال باشیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *