صفحه اصلی / عمومی / آرین روبن: احتمال دارد دلم برای فوتبال تنگ شود و به میادین بازگردم

آرین روبن: احتمال دارد دلم برای فوتبال تنگ شود و به میادین بازگردم

ad banner

آرین روبن ، بازیکن سابق باشگاه بایرن مونیخ احتمال بازگشتش به فوتبال را رد نکرد. این در حالی است که وی فصل گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

دلتنگی آرین روبن برای فوتبال

اسطوره هلندی باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان یافتن دوران حضورش در جمع باواریایی ها، تصمیم گرفت کفش های خود را بیاویزد. با این وجود او پیشنهاداتی دارد و شاید نظرش بابت بازگشت به فوتبال عوض شود. او اخیرا نیز طی مصاحبه خود احتمال بازگشتش به دنیای فوتبال را رد نکرد. به گزارش میرر، آرین روبن در خصوص این مسئله بیان کرد:

شاید در یک الی دو ماه آینده حس عجیبی به من دست دهد که دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شود و به زمین مسابقه بازگردم. البته هرچه از زمان خداحافظی شما بگذرد، بازگشت به میادین سخت تر می شود. پس احتمال بازگشتم به فوتبال را خیلی زیاد نیست.

یکی از دلایل اصلی خداحافظی آرین روبن از فوتبال، مصدومیت های پیاپی او بوده است. ستاره سابق تیم ملی هلند همیشه در دوران حرفه ای خود با مصدومیت مواجه می شد ولی در فصول اخیر به دلیل بالا رفتن سن، بیشتر این مسئله دست و پنجه نرم کرد.

آرین روبن

مصدومیت های او طوری بود که در فصل گذشته تنها ۱۲ بار توانست برای بایرن مونیخ به میدان برود. پس از مصدومیت های مداوم، او تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند؛ این در حالی بود که باشگاه هایی نظیر لسترسیتی و چند تیم از آمریکا و چین نیز به جذب وی علاقه نشان دادند. آرین روبن فوتبال خود را با خرونخین هلند آغاز کرد و ۲ فصل در خدمت این تیم بود.

سپس در سال ۲۰۰۲ راهی پی اس وی آیندهوون شد و به قدری طی دو فصل خوب کار کرد که چلسی متمول شده در آن زمان در سال ۲۰۰۴ برای خرید وی اقدام کرد. پس از گذراندن سه فصل، در سال ۲۰۰۷ وینگر هلندی راهی رئال مادرید شد و پس از دو فصل حضور در جمع کهکشانی ها، در سال ۲۰۰۹ به بایرن مونیخ پیوست و ۱۰ فصل در خدمت این تیم بود. او طی یک دهه توانست ۳۰۹ بار پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند و ۱۴۴ گل نیز به ثمر برساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *