صفحه اصلی / عمومی / داوید نرس: آینده فوتبالم در آژاکس رقم خواهد خورد

داوید نرس: آینده فوتبالم در آژاکس رقم خواهد خورد

ad banner

داوید نرس ملی پوش برزیلی تیم آژاکس آمستردام که این روزها شایعات زیادی مبنی بر جدایی او از قهرمان هلند در تابستان به گوش می رسد در مصاحبه با خبرنگاران از اصرار خود مبنی بر ماندن در آژاکس خبر داد.

داوید نرس در مصاحبه اخیرش با خبرنگاران از تعهدات خود نسبت به آژاکس تیم حال حاضرش گفت و علی رغم وجود شایعات مبنی بر ترک این تیم در تابستان جاری، نرس آینده خود را در تیم هلندی توصیف کرد. وینگر ۲۲ ساله برزیلی بعد از ارائه نمایش های تاثیرگذار در ترکیب تیم آژاکس، طی ماههای اخیر توجه باشگاه های بزرگ اروپایی چون منچستر یونایتد، اتلتیکو مادرید و اورتون را به خود جلب کرده است. داوید نرس بعد از پیروزی ۳-۱ شب گذشته تیم ملی برزیل مقابل پرو در فینال کوپا آمریکا که بعنوان یار تعویضی به میدان آمده بود پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده فوتبالش و جایگاه خود در تیم ملی برزیل صحبت کرد.

صحبت های داوید نرس بعد از قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا

داوید نرس

اکنون خوشحال هستم زیرا با این قهرمانی دلیل خوبی برای جشن گرفتن و شادی دارم. بعد از استراحتی کوتاه باید بیست روز دیگر به تمرینات آژاکس برگردم. آینده فوتبالم در آژاکس خواهد بود. برایم خیلی سخت بود که جایگاهم در ترکیب اصلی برزیل را از دست بدهم. نهایت تلاشم را انجام دادم اما این کافی نبود. با این وجود من هم یکی از اعضای تیم هستم و مهمترین چیز این است که در آخر توانستیم بازی را پیروز شویم. بنابراین من هم از این موضوع راضی هستم. حس خیلی خوبی است که قهرمانی در چنین جامی را با تیم کشور خود جشن بگیرید. این برای من و دیگر بازیکنان تیم یک رویا بود. حالا زمان جشن گرفتن است. مهمانی کوچکی در رختکن برگزار کردیم و در آنجا به رقصیدن و شادی پرداختیم. بعد از این جشن حالا هنگام دیدن خانواده ام است. بودن در اینجا و تجربه بازی در کنار بازیکنان باتجربه تیم برای من تجربه خوبی بود. حالا خودم را باتجربه تر و پخته تر از قبل تصور میکنم. این برای پیشرفتم بسیار خوب است.

لازم به ذکر است داوید نرس در فصل ۲۰۱۸-۱۹ عملکرد موفقی را از خود بجای گذاشت و در ۲۰ حضور ثابت در ترکیب آژاکس در لیگ هلند موفق به زدن هشت گل و ارسال هشت پاس گل شد. بال سرعتی آژاکس همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد بینظیری داشت و نمایش های خوب او و یارانش باعث شد تا آژاکس پس از کنار زدن نامهای بزرگی چون قهرمان سه دوره پیاپی اروپا یعنی رئال مادرید و یوونتوس با کریستیانو رونالدو بتواند بعد از سالیان طولانی به نیمه نهایی چمپیونز لیگ برسد. در نیمه نهایی تیم هلندی بدشانس بود که در آخرین دقیقه بازی مغلوب گل لوکاس مورا هموطن نرس شد تا نتواند در فینال حضور داشته باشد. نرس دوران فوتبال خود را در سائو پائولو آغاز کرد و بعد از یک دوره کوتاه در ژانویه ۲۰۱۷ به آژاکس ملحق شد. از آن زمان تاکنون وی در ۶۹ بازی برای باشگاه هلندی به میدان رفته و موفق شده ۲۵ گل برای این تیم به ثمر برساند. در ماه مارچ سال جاری نرس برای اولین بار به تیم ملی برزیل فراخوانده شد و در همان دیدار اول برای کشورش در جریان پیروزی ۳-۱ مقابل جمهوری چک توانست دو پاس گل برای همبازیانش فراهم کند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *