صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ تیرماه در بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ تیرماه در بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ تیرماه در بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

چونبوک موتورز کره جنوبی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان شانگهای اس‌آی‌پی‌جی خواهد بود. در دیدار رفت دو تیم در چین به تساوی ۱-۱ رسیدند. چونبوک موتورز در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۳ پیروزی و ۲ تساوی داشته است. در سمت دیگر شانگهای اس‌آی‌پی‌جی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و برای صعود نیاز به گلزنی در بازی امروز دارد. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۱ بار چونبوک موتورز برنده شده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

اولسان هیوندای پس از پیروزی ۲-۱ در دیدار رفت برابر اوراوا رد دایموندز در دیدار برگشت میزبان این تیم ژاپنی خواهد بود. اولسان هیوندای در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و اوراوا رد دایموندز در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. اوراوا رد دایموندز برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف بیش‌تر از ۱ گل برابر رقیب کره‌ای دارد.

فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

نیجریه پس از پیروزی در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آفریقا، در دومین بازی به مصاف گربه سیاه و رقیب شکست ناپذیر خود یعنی گینه خواهد رفت. نیجریه در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و با پیروزی در این مسابقه می‌تواند صعود خود را به دور بعدی قطعی کند. در طرف دیگر گینه که ۱ امتیاز از بازی اول کسب کرده، در ۵ بازی اخیر ۲ شکست و ۳ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار گینه موفق شده نیجریه را شکست دهد و ۲ بازی مساوی شده است. آخرین پیروزی نیجریه برابر گینه به ۲۲ سال قبل بازمی‌گردد.

مسابقات ورزشی فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

اوگاندا صدرنشین گروه اول مسابقات در دومین مسابقه جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی زیمباوه خواهد رفت. تیم ملی اوگاندا که در بازی اول کنگو را ۲-۰ شکست داد در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و زیمبابوه در ۵ بازی اخیر ۱ شکست و ۴ مساوی داشته است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بازی مساوی شده و هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده است.

تنیس – مقدماتی گرند اسلم ویمبلدون – از ساعت ۱۴:۳۰

گیرمو گارسیا-لوپز تنیسور شماره ۱۵۲ جهان در دور مقدماتی مسابقات گرند اسلم ویمبلدون به مصاف لوکاش روسول خواهد رفت که در رتبه ۱۳۰ قرار دارد. گیرمو گارسیا-لوپز اسپانیایی در ۵ مسابقه اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و لوکاش روسول در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۳ بار گیرمو گارسیا-لوپز به پیروزی رسیده و لوکاش روسول ۲ بار برنده بوده است.

تنیس – ای‌تی‌پی ایست‌بورن بریتانیا – از ساعت ۱۳:۳۰

جویدو پلا تنیسور شماره ۲۶ جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی ایست‌بورن به مصاف تایلور گری فریتس خواهد رفت که در رتبه ۴۲ جهان قرار گرفته است. جویدو پلا در ۵ بازی اخیر ۴ شکست و ۱ پیروزی داشته و تایلور گری فریتس در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۲ رویارویی قبلی جویدو پلا و تایلور گری فریتس، هر تنیسور ۱ بار به پیروزی رسیده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی این بازی ها در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *