صفحه اصلی / عمومی / خوان ماتا : همه به پیشینه و جایگاه منچستر یونایتد حسادت می‌کنند

خوان ماتا : همه به پیشینه و جایگاه منچستر یونایتد حسادت می‌کنند

ad banner

خوان ماتا بعد از تمدید قرار دادش با تیم منچستر یونایتد در خصوص موضوعات مختلفی راجع به این تیم صحبت کرد و اذعان داشت که خوشحال است که در تیم منچستر یونایتد به کارش ادامه خواهد داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تمدید قرار داد خوان ماتا با منچستر یونایتد و ادامه فعالیت او در این تیم!

تیم فوتبال منچستر یونایتد که دیروز در هفته سوم لیگ جزیره نتیجه را ۲ بر ۱ به حریف خود کریستال پالاس واگذار کرد، هم اکنون با ۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول جای دارد.
خوان ماتا هافبک کهنه کار منچستر یونایتد نیز قرار خود را با این تیم تمدید کرد و بعد با خبرنگار نشریه تلگراف صحبت کرد که در زیر می خوانید:

خوان ماتا و منچستر یونایتد
نظرتان در خصوص تمدید قرار داد؟

همش در نظر داشتم که بمانم و حس ام به من می گفت که می مانم ولی نمی دانستم چه کاری انجام دهم. دوست نداشتم بروم و بعد به خودم بگویم که به چه علت منچستر را ترک کردی و الان چه شد و به چه چیزی دست پیدا کردم؟ این حس را دوست نداشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم که بمانم. تصمیم گیری سختی بود و چالش بزرگی را تجربه کردم ولی گذشت و خوشحالم که در این تیم خواهم ماند. در بعضی مواقع بازی نکردن و بیرون ماندن از تیم در برخی مقاطع، خوب کار نکردن تیم و انتقادات در این باره ما را آزار می دهد. به همین خاطر می توانستم بگویم من نمی توانم این چیزها را تحمل کنم و می خواهم بروم چون هر کاری کردیم نشد، ولی با افتخار می گویم دوست دارم به تیم در راه کسب جام ‌های بزرگ کمک کنم و خوشحالم که ماندم. می‌خواهم وقتی قهرمان می‌شویم اینجا باشم و آن را تجربه کنم. می‌خواهم زمانی که این باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد بر می‌گردانیم، اینجا حضور داشته باشم. تا از این موفقیت نهایت لذت را کسب کنم.

هدفتان در منچستر یونایتد چیست؟

هدف هر بازیکنی این است که به همراه تیم اش به قهرمانی در جام های مختلف مخصوصا لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. ما همواره سختی ها و شادی ها را در کنار هم تجربه کردیم ولی دوست دارم لحظات خوبم با این تیم بیشتر از لحظات سختش باشد و باعث افتخارم است که وقتی تیم شرایط مطلوبی را نداشت در کنارش ماندم چون بازیکنان واقعی را می توان در این مقطع شناخت. من به شخصه تمام تلاشم را خواهم کرد تا باز هم همراه منچستر یونایتد قهرمانی در لیگ جزیره و اروپا را به دست آوریم و مطمئن هستم دیگر بازیکنان واقعی منچستر نیز از کوچک ترین کاری دریغ نخواهند کرد و همه دست بر دست هم می دهیم تا منچستر را به جایگاه واقعی اش بازگردانیم. حداقل هر کسی به نوبه خودش می تواند در این قضیه تلاش کند تا بعد از اتمام آن خیالش راحت باشد که هر چه در توان داشته برای موفقیت این تیم گذاشته است.

56
نظرت در خصوص هواداران که در برخی مواقع بعد از شکست نیز تشویقتان می کنند؟

واقعا این اتفاقات باور نکردنی است. درآن زمان به خودم گفتم : ببین در کنار چه هوادارانی هستی. خیلی از این موضوع هیجان زده شده بودم زیرا در باشگاه های دیگر نیز همین اتفاق می افتد و جور دیگری رفتار می شود. اما با دیدن چهره تماشاگران و این حجم از حمایت پیش خودم گفتم این هواداران بیش از این ها لیاقت دارند.
وی در خصوص لحظات سخت و دشوار منچستر یونایتد ادامه داد:
می دانم که شرایط به آن صورت که می خواستیم همیشه پیش نرفته است و لحظات سختی برای بازیکنان و هواداران رقم خورده است ولی همه باید در هر شرایطی از باشگاه حمایت کنیم و همدلی داشته باشیم. به نظرم مهم ترین عامل موفقیت همین همدلی است زیرا فوتبال تبدیل به چیزی فراتر از یک مسابقه برد و باخت شده است. اگر به دور دنیا سفر کنید، می‌بینید بیشتر یک سبک زندگی یا راهی برای فرار از شرایط بد است ولی باید به شما این را بگویم که فوتبال راهی است تا مردم به وسیله آن زندگی خود را بسازند و کاستی های خود را پر کنند. به نظرم این یکی از قوی ترین و بهترین انرژی های دنیاست که می توانیم به هم هدیه دهیم.

خوان ماتا در ادامه در خصوص بازی در منچستر یونایتد صحبت کرد:

بودن در منچستر یونایتد همواره افتخار بزرگی است که نصیب هر بازیکن خواهد شد و اتفاق فوق العاده ای برای یک بازیکن در دنیای حرفه ایش رقم می خورد. این حجم از هوادار و موفقیت می تواند این موضوع را اثبات کند که این تیم بیش از حد تصور بزرگ است و هر بازیکن باید به خود ببالد که برای این باشگاه به میدان می رود.

وی در خصوص دوران کودکی اش گفت:

هنگامی که کودک بودم و در اسپانیا زندگی می کردیم آرزو داشتم تا به یک بازیکن بزرگ تبدیل شوم. پدرم فوتبالیست بود ولی هرگز در دسته اول بازی نکرده بود و من می‌خواستم با رسیدن به آن سطح، باعث افتخار خانواده‌ام شوم. سپس به سطح دلخواه و حتی چیزی فراتر از آن رسیدم که هر گز فکرش را نمی کردم. می‌دانم الان در باشگاهی هستم که روزگاری دیوید بکام، رایان گیگز، پل اسکولز و اریک کانتونا برایش بازی می‌کردند و گاهی این خیالی به نظر می‌رسد و باورم نمی شود که به چنین جایگاهی دست پیدا کردم ولی باید به شما بگویم هماره خواستن توانستن است.

67
ماتا در مورد بزرگی باشگاه منچستر یونایتد و حواشی اش اذعان داشت:

اگر دقت کرده باشید منچستر یونایتد بیشتر از سایر باشگاه ها بر سر زبان هاست. حتی اگر تلویزیون را روشن کنید بیشتر کانال ها در خصوص شرایط این تیم صحبت می کنند و سایر تیم ها کمرنگ تر دیده می شوند. به نظرتان این پر رنگ بودن در رسانه ها به خاطر چیست؟ چرا حتی کوچک‌ترین مسائل هم بزرگ جلوه داده می‌شوند ؟ بگذارید من به شما بگویم چون پای منچستریونایتد در میان است و در هر زمان همه می خواهند این باشگاه را خراب کنند و باید بگویم همین باعث می‌شود تا ما اتحاد بیشتری داشته باشیم چون همواره تیتر اول خبرگذاری های دنیا هستیم. به نظر من این یکی از مواردی است که این باشگاه را خاص می‌کند. یونایتد در طول سالیان به افتخارات بسیاری دست یافته که برابری کردن با آن‌ها دشوار است اما داشتن برتری تاریخی هم حس خوبی دارد. نمی‌توان ناگهان به این جا رسید باید پیشینه ای وجود داشته باشد تا شما را به سطح فعلی برساند وگرنه رسیدن به این درجه بسیار سخت است. خلاصه تر به شما بگویم که منچستر به حدی بزرگ است که همه به این تیم حسادت می ورزند.

او در خصوص فعالیت اش بعد از دوران بازیگری ادامه داد:

بازیکن فوتبال هم همانند بازیگری در سینما است که شما اول یک بازیگر هستید و بعد تبدیل به کارگردان می شوید. من هم دوست دارم همین شرایط برایم صدق کند و پس از دوران فوتبالی ام به عنوان بازیکن دوست دارم همواره در زمینه ورزشی و فوتبال فعالیت کنم و شاید بتوانم سرمربی گری را امتحان نمایم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *