صفحه اصلی / عمومی / تنیس آزاد کانادا ۲۰۱۹؛ انصراف نواک جوکوویچ و راجر فدرر از این تورنومنت

تنیس آزاد کانادا ۲۰۱۹؛ انصراف نواک جوکوویچ و راجر فدرر از این تورنومنت

ad banner

راجر فدرر و نواک جوکوویچ از حضور در مسابقات تنیس آزاد کانادا کناره گیری کردند. آن ها علت این کناره گیری را نیاز به استراحت اعلام کردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

انصراف فدرر و نواک جوکوویچ از مسابقات تنیس آزاد کانادا

این دو تنیسور پیش از این در چند هفته گذشته در مسابقات ویمبلدون ۲۰۱۹ نبرد سنگینی را با هم تجربه کردند و در مسابقه‌ای که یکی از طولانی‌ترین مسابقات ویملبدون لقب گرفت و حدود ۵ ساعت به طول انجامید، نواک جوکوویچ موفق شد در دیداری فوق العاده نزدیک و کامبکی فوق العاده راجر فدرر پر افتخارترین تنیسور ویمبلدون را شکست دهد و برای پنجمین بار این جام را بالای سر ببرد و از عنوان قهرمانی سال گذشته خود نیز دفاع کند.
مسابقات تنیس آزاد کانادا نیز که با نام راجرز کاپ نیز شناخته می شود، از ۱۴ مرداد ۹۸ در شهر های تورنتو و مونترال کانادا آغاز می‌شود و تا اواخر مرداد نیز ادامه دارد. این رقابت از سال ۲۰۱۱، در بخش مردان و زنان مسابقات کانادا که پیش از آن در دو هفته‌ی جداگانه برگزار می‌شد، به صورت همزمان و در یک هفته انجام می‌گیرد. بخش مردان رقابت‌ های کانادا در رده مسترز ۱۰۰۰ امتیازی و بخش زنان در رده پرمیر ۵ قرار دارد. مسابقات تنیس راجرز کاپ یکی از تورنمنت‌های مهم فصل هارد کورت آمریکای شمالی یا US Open Series به حساب می‌آید. فصل هارد کورت آمریکای شمالی همه ساله در فصل تابستان و به مدت هفت هفته در آمریکای شمالی برگزار می‌شود و تورنمنت‌های آتلانتا/استنفورد، مونترآل/تورانتو، سینسیناتی، وینستون سلم/نیو هِیون و آزاد آمریکا را دربر می‌گیرد.

تنیس آزاد کانادا نواک جوکوویچ
در ابتدا راجر فدرر سوییسی انصراف خود را برای حضور در رقابت های تنیس آزاد کانادا اعلام کرد و در مصاحبه به خبرنگاران گفت:

در طول این مدت رقابت های سنگین و تمرین‌های زیادی را برای حضور در ویمبلدون گذراندم و علیرغم میل باطنی‌ام وقت آن است که کمی استراحت کنم تا در صورت امکان قدرتمند تر از قبل در مسابقات حضور پیدا کنم. رقابت های راجرز کاپ همواره از جذابیت خاصی برخوردار است و امیدوار هستم بتوانم باز بتوانم در این رقابت ها شرکت کنم.

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان نیز پس از فدرر از حضور در این رقابت ها کناره گیری کرد و به خبرنگاران گفت:

من مسابقات راجرز کاپ را بسیار دوست دارم و از این تصمیم بسیار ناراحت هستم ولی برای استراحت و بازگشت قوی به مسابقات مجبور هستم از این رقابت کناره گیری کنم. کادر فنی تیمم نیز با این تصمیم موافق هستند و نظشان همین است. ولی این را بدانید من عاشق این رقابت و کشور کانادا هستم و خیلی از دوستان من در کانادا حضور دارند و طرفداران زیادی در آن جا من را حمایت می کنند به همین خاطر آن جا را مثل خانواده خودم می دانم ولی مجبور هستم به خاطر شرایط بدنی ام امسال شرکت نکنم و امیدوارم باز هم بتوانم در رقابتی دیگر در کانادا حضور پیدا کنم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *