صفحه اصلی / عمومی / نقل و انتقالات منچستریونایتد ؛ پل پوگبا: زمان یک چالش جدید فرا رسیده است

نقل و انتقالات منچستریونایتد ؛ پل پوگبا: زمان یک چالش جدید فرا رسیده است

ad banner

بتکارت – پل پوگبا، ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تأیید کرد که به دنبال چالش جدید است و باشگاه را ترک خواهد کرد. در حالی که پل پوگبا از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی را در فصل قبل داشته است اما تیم او به لیگ قهرمانان اروپا صعود نکرده است و این احتمالا مهمترین دلیل پوگبا برای جدایی است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

پوگبا درباره آینده خود میگوید:

من سه سال در منچستر بودم. مثل همه لحظات خوب و بد داشتم. اما فکر میکنم الان زمان اون رسیده که یه چالش جدید رو جای دیگه تجربه کنم.در این خصوص در حال فکر کردن هستم.

این بازیکن فرانسوی در سال ۲۰۱۶ با انتقالی به ارزش ۷۰ میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد آمد و تا سال ۲۰۲۱ با شیاطین سرخ قرارداد دارد. پل پوگبا در فصل ۲۰۱۸/۱۹ رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۱۳ گل و ارسال ۹ پاس گل شد.

مقصد بعدی پل پوگبا بعد از منچستریونایتد

پل پوگبا منچستریونایتد

تیم های رئال مادرید و یوونتوس از نزدیک ترین گزینه های احتمالی مقصد آینده پوگبا هستند. کهکشانی ها پس از تقویت خط حمله و دفاع خود با خرید بازیکنانی همچون رودریگو، لوکا یوویچ، ادر میلیتو و مندی و ادن هازارد، نقاط ضعف خود را پوشش دادند و حالا تصمیم دارند با خرید پل پوگبا خط هافبک خود را تقویت کنند.

یوونتوس نیز از مشتریان کاپیتان تیم ملی فرانسه است و قصد دارد تا فرزند تورین را دوباره به تیم بازگرداند. با این حال منچستریونایتد قطعا به پیشنهادی پاسخ میدهد که رقم بالاتری داشته باشد. ارزش پل پوگبا در سایت ترانسفر مارکت چیزی حدود ۱۰۵ میلیون یورو است.

پل پوگبا فصل گذشته در ۸۹ درصد بازی های منچستریونایتد به میدان رفته است و در ۳۳ درصد گل های شیاطین سرخ نقش داشته است. او همچنین ۶ کارت زرد نیز از داوران دریافت کرده است و به طور میانگین در ۸۸ درصد دقایق بازی کرده است.

باید دید کدام تیم میتواند این رقم را برای جواهر فرانسوی پرداخت کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

یک کامنت

  1. آواتار داوود

    فقط بره گم شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *