صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ غنا ۲-۰ گینه بیسائو؛ صدرنشینی در آخرین بازی

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ غنا ۲-۰ گینه بیسائو؛ صدرنشینی در آخرین بازی

ad banner

در بازی های روز دوازدهم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، ساعاتی پیش در هفته سوم بازی های گروه F تیم های غنا و گینه بیسائو مقابل یکدیگر به میدان رفتند و این بازی با پیروزی تیم ملی غنا به پایان رسید تا آنها با پنج امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند. گینه بیسائو نیز با یک امتیاز از دور رقابتها کنار رفت.

پیروزی تیم ملی غنا مقابل تیم گینه بیسائو در گروه ششم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

این بازی در ورزشگاه شهر سوئز، راس ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه یازدهم تیرماه به وقت ایران آغاز شد. قضاوت این دیدار بر عهده داوری از کشور گابن بود. گینه بیسائو در این دیدار نمایش خوبی مقابل حریف قدرتمندش ارائه داد و سه بار در طول مسابقه تیر دروازه را به لرزه در آورد اما گلهای جردن آیو و توماس پارتی غنا را به عنوان صدرنشین گروه شش راهی مرحله بعدی کرد و گینه بیسائو با یک امتیاز راهی خانه شد. با توجه به دو تساوی در بازی قبلی برابر بنین و کامرون، انتقاد هایی به شاگردان کیسی آپیا سرمربی غنا شده بود و پیروزی در این دیدار برای آنها بسیار حیاتی بود. با این وجود در نیمه اول ستاره های سیاه توفیق چندانی نداشتند و با آغاز نیمه دوم بود که گل برتری غنا از راه رسید. در اوایل بازی این گینه بیسائو بود که در صدد زدن گل بود و ضربه مهاجم این تیم با دخالت ریچارد اوفوری گلر غنا به تیر دروازه برخورد کرد. در اواخر نیمه اول روی ارسال زیبای مبارک واکاسو، جردن آیو تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربه این بازیکن با مهار جوناس مندز همراه شد تا نیمه اول بدون گل تمام شود. شروع نیمه دوم با گل غنا همراه بود و بازیکنان این تیم بعد از زدن گل بازی را اداره کردند. بیست دقیقه به پایان دیدار پارتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ادامه کار گینه بیسائو در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ به نوعی پایان یابد. در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و بازی با همان برتری دو بر صفر به پایان رسید. غنا با توجه به تساوی کامرون در بازی همزمان به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ صعود کرد و گینه بیسائو با یک امتیاز از تساوی مقابل بنین، از دور رقابتها کنار رفت.

شرح گل ها

  • جردن آیو (۴۶): روی غفلت مدافعان گینه، جردن آیو در محوطه جریمه با شوتی زیبا به گوشه بالا دروازه، برتری را به تیمش هدیه داد.
  • توماس پارتی (۷۲): روی ارسال بابا رحمان به داخل محوطه جریمه، پارتی با ضربه تکضرب گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *