صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ؛ پیش بازی ایران وعمان

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ؛ پیش بازی ایران وعمان

ad banner

ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا در ورزشگاه  محمد بن زاید ابوظبی یکشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های اول گروه D و تیم سوم گروه  F رقابت های جام ملت های آسیا می‌باشد. این دو تیم فقط یک بار در تاریخ جام ملت ‌های آسیا به مصاف هم رفته‌اند که آن بازی در سال ۲۰۰۴ بانتیجه ۲-۲ به پایان رسید. این بازی یکی از بهترین بازی‌ها برای پیش بینی جام ملت های آسیا در این دوره است.

پیش‌بینی بازی ایران و عمان در سایت بتکارت

ایران: شاگردان کارلوس کی روش در پی شکست طلسم ۱۵ ساله

تیم ملی ایران در سه دوره اخیر جام ملت های آسیا نتوانسته در مراحل حذفی بردی کسب کند و در همان مرحله اول از دور مسابقات کنار رفته‌است. حال شاید بازی با عمان بهترین فرصت برای ایران باشد تا این طلسم ۱۵ ساله را بشکند، از همین شانس ایران برای پیروزی در پیش بینی جام ملت های آسیا برای این بازی بیشتر است. سرمربی تیم ملی یعنی کارلوس کی روش این روزها با مصاحبه های آتشین خود درباره وزیر ورزش و باشگاه پرسپولیس دوباره توجه هارا به خود جلب کرده‌است البته او در حساب اینستاگرام خود گفته که این حرف هارا به اون نسبت داده‌اند. شاگردان کارلوس کی روش پیش از این مقابل عمان در بازی دوستانه قرار گرفته‌بودند که در آن بازی تیم ملی عمان توانست با نتیجه ۳-۱ ایران را شکست دهد تا نشان دهد پیش بینی جام ملت های آسیا برای این بازی چندان آسان نیست. خبرها در امارات حاکی از این است که هوادارن ایرانی برای خرید بلیط بازی با عمان در جام ملت های آسیا هجوم برده‌اند که این باعث نگرانی عمانی‌ها شده‌است. تیم ملی ایران در بازی آخرش مقابل عراق عملکرد چندان جالبی نشان نداد تا کمی هواداران را نسبت به این تیم مردد کند اما با این حال این تیم توانست به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند و در مراحل بعدی به قرعه‌های آسان‌تری برخورد نماید. یکی از انگیزه‌های تیم ملی ایران برای برد سرمربی تیم ملی عمان،پیم فربیک، است. او در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ با تیم ملی کره جنوبی توانست تیم ملی ایران تحت هدایت امیر قلعه نوعی را از دور مسابقات کنار بزند. حال باید دید که شاگردان کارلوس کی روش می‌توانند بار دیگر توانایی خود را به منتقدان خود ثابت کند یا خیر.

جام ملت های آسیا

عمان: پیش روی در جام ملت های آسیا آرزوی عمانی ها

تیم ملی عمان که همگان این تیم را قرعه‌ای آسان برای ایران می‌دانند، نشان داده تیم دست و پا بسته‌ای در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نیست. این تیم به لطف قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان تیم سوم گروه خود به مرحله بالاتر صعود کرد و حالا باید با تیم ملی ایران روبه‌رو شود. درست است که این تیم دو بازی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ مقابل ازبکستان و ژاپن را واگذار کرده‌است اما می‌توان گفت این تیم درهیچ یک از این دو بازی تیم ضعیف‌تر میدان نبوده و کار را برای حریف بسیار سخت کرده‌است. البته داوری نیز در بازی مقابل ژاپن به ضرر این تیم بود و آنها گلی را از نقطه پنالتی دریافت کردند که مستحق آن پنالتی نبودند. پیم فربیک سرمربی این تیم گفته درست است که بازی آسانی را در پیش ندارند اما در بازی تمام توان خود را خواهند گذاشت که این پیش بینی جام ملت های آسیا را بیش از پیش سخت می‌کند. پیم فربیک خاطرات خوشی از ایران در جام ملت های آسیا دارد و شاگردانش برای تکرار حذف کردن ایران به دست او به زمین مسابقه می‌آیند.

جام ملت های آسیا

پیش‌بینی بازی ایران و عمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *