صفحه اصلی / عمومی / رن-لیل؛ رقابتی جذاب در جام حذفی فرانسه

رن-لیل؛ رقابتی جذاب در جام حذفی فرانسه

ad banner

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه، تیم‌های رن و لیل از ساعت ۲۳:۳۵ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه مصادف با ۶ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم رواژون پارک با قضاوت میکائیل لیژ به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رن؛ جولین استفان در جام حذفی فرانسه شگفتی‎ساز خواهد شد؟

پیش بینی بازی در جام‌های حذفی کار آسانی نیست. تیم‎هایی که در لیگ ۱ فرانسه شانسی ندارند، به دنبال موفقیت در جام حذفی خواهند بود و باشگاه رن نیز یکی از این تیم‎ها است.

باشگاه رن در سطح اول فوتبال فرانسه عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است. این تیم در لیگ ۱ تاکنون ۲۳ بازی انجام داده که ۹ پیروزی، ۶ تساوی و ۸ شکست نتیجه آن بوده و هم‎اکنون با ۳۳ امتیاز در رده نهم لوشامپیونه قرار گرفته است.

جام حذفی فرانسه رن

به گزارش وبسایت هواسکورد، این تیم در جام حذفی فرانسه نیز عملکردی قابل قبول داشته است. آن‎ها به مانند دیگر تیم‏های سطح اول فوتبال فرانسه در دورهای اول حضور نداشتند. این تیم اولین بازی خود را مقابل بریست انجام داد که پس از تساوی ۲ به ۲ در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه ۵ به ۴ حریف خود را از میان بردارد. سپس در مرحله بعدی به مصاف سنت هیلاریه رفتند که این تیم را با نتیجه ۲ به ۰ مغلوب کردند و اکنون در مرحله یک هشتم نهایی میزبان لیل قدرتمند هستند.

باشگاه رن به آسانی به خصوص در خانه شکست نمی‎خورد. این تیم در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه ۳ پیروزی کسب کرده و به آسانی شکست نمی‌خورد. بنابراین در پیش بینی بازی این تیم مقابل لیل نمی‎توان میزبان را از پیش بازنده دانست. هرچند که این تیم در خط دفاع نقاط ضعفی دارد و جولین استفان اگر می‎خواهد تیمش را در یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه ببیند، باید به فکر حل مشکلات خط دفاعی خود باشد.

لیل؛ تیم قدرتمند کریستوف گالتیه به آسانی شکست نمی‏خورد

باشگاه لیل در فصل جاری لیگ ۱  فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشته و جزو تیم‎هایی است که شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در فصل بعد دارد. این تیم از ۲۳ مسابقه خود در لوشامپیونه ۱۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست کسب کرده و با ۴۶ امتیاز پشت سر پاری سن ژرمن صدرنشین قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت گل، باشگاه لیل نیز مانند رن در دورهای ابتدایی جام حذفی فرانسه حضور نداشت و اولین بازی خود را مقابل باشگاه سوشو برگزار کرد که در آن مسابقه با نتیجه ۱ به ۰ پیروز شد. سپس آن‎ها به مصاف تیم سته، باشگاهی آماتور در فرانسه رفتند که این تیم را با نتیجه ۱ به ۰ مغلوب کردند. حال در مرحله یک هشتم نهایی میهمان رن خواهند بود.

جام حذفی فرانسه لیل

باشگاه لیل از تیم‎های خوب این فصل فوتبال فرانسه است. آن‎ها در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه ۵ پیروزی کسب کرده‎اند که نشان دهنده قدرت آن‎هاست. در پیش بینی بازی دو تیم نیز کارشناسان شانس لیل را برای صعود بیشتر می‎دانند ولی رن نیز حریفی دست و پا بسته نیست. در ۶ تقابل اخیر دو تیم رن ۳ پیروزی و لیل ۲ پیروزی کسب کرده و یک بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *