صفحه اصلی / عمومی / تیم گالاتاسرای قهرمان جام حذفی ترکیه شد

تیم گالاتاسرای قهرمان جام حذفی ترکیه شد

ad banner

تیم گالاتاسرای ترکیه با پیروزی بر تیم حیصار سپور قهرمان جام حذفی ترکیه سال ۲۰۱۹ شد. این بازی که در ورزشگاه ایلول شهر سیواس برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع تیم گالاتاسرای به پایان رسید.

قهرمانی فاتح تریم و تیم گالاتاسرای در جام حذفی ترکیه

قهرمانی فاتح تریم و تیم گالاتاسرای در جام حذفی ترکیه

گزارش بازی:

ترکیب ابتدایی دو تیم برای حیصار: اوزترک،ساجویچ،روتمن،آنپاسا،کلس،یاورو،ایسوکو،باربوزا،لوپز،وورال و مانو و برای گالاتاسرای :موسلرا،لینس،مارکائو،ماریانو،لووین داما،اندیایه،اینان،اونیه،بلهندا،فغولی و دیانی به میدان مسابقه رفتند.

در این بازی ابتدا حیصار با گل الویس مانو و با پاس گل گورای وورال در دقیقه ۵۷ بازی ۱ بر ۰ پیش افتاد. در دقیقه ۶۶ بازی گالا صاحب یک ضربه پنالتی شد که امبای دیانی در دقیقه ۶۶ آن را از دست داد و دروازه بان تیم مقابل آن را مهار کرد. در دقیقه ۷۸ بازی میگوئل لوپز بازیکن حیصار با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و این تیم ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. در دقیقه ۸۰ تیم گالاتاسرای باز هم صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد که این بار سینان گوموش الجزایری توانست دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۸۸ سوفیان فغولی توانست گل دوم گالا را به ثمر برساند و در این بازی پر حاشیه که ۷ دقیقه وقت اضافی داشت در دقیقه ۹۵ امبای دیانی روی پاس گل یونس بلهندا گل سوم و برتری بخش گالا را زیاد تا خیال آن ها از بابت این پیروزی راحت شود و خود را قهرمان بدانند. در دقیقه ۹۸ نیز داور بازی آقای سوات ارسلان بوگا سوت پایان بازی را به صدا در آورد و بدین ترتیب گالاتاسرای ترکیه قهرمان جام حذفی این دوره از مسابقات کشور ترکیه شود.

بد نیست بدانید ۵ بازی اخیر این دو تیم ۱ بار مساوی و دو بار برد برای گالا و دو بار برد برای حیصار بوده است.
برترین گلزنان گالاتاسرای هنری اونیه کورو با ۱۳ و امبای دیانی ۱۰ و سوفیان فغولی با ۸ می باشند. برترین پاسور آن ها یونس بلهندا با ۶ پاس گل است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *