صفحه اصلی / عمومی / تیم ملی ایتالیا ؛ دومین تیم صعود کننده به رقابت های یورو ۲۰۲۰

تیم ملی ایتالیا ؛ دومین تیم صعود کننده به رقابت های یورو ۲۰۲۰

ad banner

در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی یونان را مغلوب کند و بعد از تیم ملی بلژیک دومین تیم صعود کننده به این رقابت ها باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تحول عظیم تیم ملی ایتالیا با حضور روبرتو مانچینی

این بازی در ورزشگاه رم ایتالیا به قضاوت سرجی کارازو برگذار شد. تیم ایتالیا با ترکیب ۴-۳-۳ و تیم یونان با ترکیب ۴-۲-۳-۱ وارد زمین شدند. گل های تیم ملی ایتالیا را جورجینیو در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی و فدریکو برناردسکی در دقیقه ۷۸ را وارد دروازه یونان کردند.
گزارش خلاصه بازی:
ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست روی همکاری کیه زا و ایموبیله در محوطه به گل برسد، اما این اتفاق رخ نداد.در دقیقه ۲۴ ایموبیله در موقعیتی خوب از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما حضور به موقع مدافعان یونان خطر را رفع کرد و آن ها موفق نشدند گل اول این دیدار را به ثمر برسانند. در اواخر نیمه اول و روی نفوذ خوب اسپیناتزولا، ایتالیا صاحب بهترین فرصت برای گلزنی شد اما ضربه ایموبیله به مدافعان یونان برخورد کرد. در دقیقه ۴۳ این بار خود اسپیناتزولا اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او در اختیار پاچالاکیس قرار گرفت و نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. در اوایل نیمه دوم ایموبیله موقعیت خوبی برای زدن گل اول ایتالیا داشت اما ضربه سر او توسط سنگربان یونان راهی کرنر شد. دقایقی بعد یونان فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت اما ضربه کالاریس راهی به دروازه نیافت.اما در دقیقه ۶۳ ایتالیا به گل اول رسید. آتزوری صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورجینیو آن را تبدیل به گل کرد و میزبان از حریف پیش افتاد. در دقیقه ۷۲ لورنزو اینیسینیه می توانست گل دوم ایتالیا را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.اما در دقیقه ۷۶ ایتالیا به گل دوم هم دست یافت. فدریکو برناردسکی موفق شد با یک ضربه زمینی و از راه دور گل دوم را وارد دروازه یونان کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و ایتالیا با همان دو گل برتری یونان را شکست داد.
تیم ملی ایتالیا
بعد از رکود شدید سال های اخیر و حتی ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸، به نظر می رسید تیم ملی ایتالیا تحت نظر روبرتو مانچینی بسیار متحول شده است. ایتالیا در صورت پیروزی برابر لیختن اشتاین در بازی بعدی خود به رکورد نه برد پیاپی خواهد رسید. این یعنی روبرتو مانچینی با رکورد ویتوریو پوتزو، سرمربی افسانه‌ای ایتالیا که فاتح جام‌های جهانی ۱۹۳۴ و ۱۹۳۸ شده است، برابری خواهد کرد.
روبرتو مانچینی در این خصوص گفت:

از تمامی بازیکنان ام تشکر می کنم زیرا آن ها بازی فوق العاده را به نمایش گذاشتند. از نظر من بچه‌ ها عالی بودند. از تماشاگران حاضر در المپیکو که بسیار فعال بودند نیز متشکر هستم زیرا نقش بزرگی در پیروزی ما داشتند. آن ‌ها در نیمه اول که چندان خوب نبودیم نیز دست از تشویق ما نکشیدند و همین به ما در نیمه دوم انرژی مضاعفی تزریق کرد. در ابتدای بازی کمی عصبی بودیم و شاید به خاطر این بود که پس از مدت ‌ها دوباره در المپیکو بازی می‌کردیم. این پیروزی را به کودکان ایتالیایی که در بیمارستان هستند، تقدیم می‌کنیم. پوتزو نه به خاطر کسب ۹ برد پیاپی بلکه به خاطر کسب دو جام جهانی، اسطوره فوتبال ایتالیا است. دیدن المپیکو به این شکل و با حضور هواداران پرشمار، زیبا بود و امیدواریم در ژوئن ۲۰۲۰ شرایط بهتر هم باشد.

مانچینی در ادامه افزود:

ما خوشحال هستیم که هویت به تیم ملی ایتالیا داده ایم، ایتالیا تیمی است که حمله ای بازی کرده و خوب نیز دفاع می کند. ما تقریبا یک سال پیش از آغاز رقابت های یورو فرصت داریم و در این مدت باید پیشرفت کنیم، اما هدف ما قهرمانی است. ایتالیا چهار بار قهرمان جام جهانی شده و ما باید قهرمان رقابت های یورو ۲۰۲۰ شویم و هدف همه ما این است. قصد داریم ناکامی های گذشته را جبران کنیم تا بتوانیم ایتالیا را به جایگاهی که استحقاق اش را دارد برگردانیم.

در سایر مسابقات روز گذشته نتایج زیر به دست آمد:
ddd 1

گروه D
گرجستان 0-0 جمهوری ایرلند
دانمارک 1-0 سوئیس (پولسن 85)

*در این گروه ایرلند و دانمارک با 12 امتیاز اول و دوم هستند و سوئیس با 8 امتیاز سوم است.

گروه F
جزایر فارو 0-3 رومانی (پوشکاش 74، میتریتا 83 و کسرو 90)
مالت 0-4 سوئد (دانیلسون 11، لارسون 58 و 71 ، آگیوس 66 گل به خودی)

*در این گروه بعد از اسپانیای 19 امتیازی، سوئد با 14 و رومانی با 13 امتیاز دوم و سوم هستند.

گروه J
بوسنی و هرزگوین 4-1 فنلاند (هایروویچ، پیانیچ 37 و 58، هادژیچ 73 برای بوسنی/ پویانپالو 79 برای فنلاند)
لیختن‌اشتاین 1-1 ارمنستان (فریک 72 برای لیختن‌اشتاین/ بارسقیان 19 برای ارمنستان)

*در این گروه بعد از ایتالیای 21 امتیازی، فنلاند 12 امتیازی دوم است و دو تیم 10 امتیازی ارمنستان و بوسنی در رده های بعدی حضور دارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *