صفحه اصلی / عمومی / در فصل شگفت انگیز شاگردان کلوپ، سریع ترین گل تاریخ تیم لیورپول هم زده شد

در فصل شگفت انگیز شاگردان کلوپ، سریع ترین گل تاریخ تیم لیورپول هم زده شد

ad banner

در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس شاگردان یورگلن کلوپ در تیم لیورپول در یک بازی خانگی در در ورزشگاه آنفیلد موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر بر رقیب خود هادرزفیلد تاون پیروز شوند. این پیروزی در حالی رقم خورد که لیورپول به سریع ترین گل تاریخ باشگاه خود نیز دست یافت.

رکوردشکنی های تیم لیورپول ادامه دارد

تیم لیورپول
شادی پس از گل بازیکنان تیم لیورپول

در ثانیه پانزده این بازی نبی کیتا با پاس گل محمد صلاح توانست دروازه حریف را باز کند و این عنوان مهم را از آن خود کند. گل های دیگر این بازی را سادیو مانه در دقیقه بیست وسه با پاس گل اندرو رابرتسون، محمد صلاح در دقیقه چهل و شش روی پاس گل ترنت الکساندر- آرنولد  بار دیگر سادیو مانه در دقیقه شصت و شش روی پاس گل جردن هندرسون و در نهایت گل پنجم این تیم بار دیگر توسط محمد صلاح در دقیقه هشتاد و سه با پاس گل اندرو رابرتسون رقم خوردند.

بدین ترتیب یان زیورت سرمربی آلمانی هادرزفیلد شکست سنگین دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد و با ۱۴ امتیاز و یک بازی بیشتر در قعر جدول و در آخرین رتبه رده بندی لیگ برتر جزیره رتبه بیست ام خود را در خطر سقوط حس می کند. شاگردان کلوپ که در بازی شب گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و بصورت کامل بازی را در اختیار داشتند،  این بار با یک بازی بیشتر و ۹۱ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماندند تا منتظر نتیجه بازی نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی تیم منچستر سیتی بمانند.

منچستر سیتی یکشتبه عصر در ورزشگاه تارف مور استادیوم خانگی تیم برنلی به مصاف این تیم می رود و در صورت پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در برابر شاگردان شان دایک، سیتی می تواند با ۹۲ امتیاز و تنها یک اختلاف نسبت به باشگاه لیورپول به صدر جدول برسد و همچنان در کورس قهرمانی و رقابت با لیورپولی ها باقی بماند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *