صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری زین الدین زیدان پیش از دیدار تیم رئال مادرید مقابل ویارئال

کنفرانس خبری زین الدین زیدان پیش از دیدار تیم رئال مادرید مقابل ویارئال

ad banner

تیم رئال مادرید امروز تحت هدایت زین الدین زیدان از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو پذیرای تیم فوتبال ویارئال است.این بازی از هفته ۳۶ ام لالیگا است و در حالی برگزار می شود که تیم رئال مادرید که روزهای تاریکی را سپری می کند با ۶۵ امتیاز در رتبه سوم جدول و تیم ویارئال با ۴۰ امتیاز در رتبه ۱۴ جدول جای دارند و در خطر سقوط قرار ندارند. داور بازی آقای خسوس گیل مانزانو می باشد. از مهم ترین غایب این دیدار می توان به کریم بنزمایی اشاره کرد که در حال حاضر بهترین گلزن کهکشانی ها و به دلیل مصدومیت از همراهی تیم اش محروم است. بنزما در این فصل ۲۱ گل به ثمر رسانده است. همچنین لوکا مودریچ با ۶ پاس گل برترین پاسور این تیم است.

آمار این مسابقه:
– رئال مادرید در ۴ بازی قبلی خانگی خود مقابل تیم های بیلبائو، ایبار، هوئسکا و سلتاویگو در لالیگا پیروز شده است.
– رئال مادرید در ۴ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا حداقل ۲ گل زده است.
– در ۳ بازی قبلی خانگی رئال مادرید در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
– ۳ بازی اخیر رو در رو این دو تیم دو بار مساوی شده و یک بار پیروزی ۱ بر ۰ برای ویارئالی ها به دست آمده است.

سرمربی تیم رئال مادرید زین الدین زیدان، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به برخی خبرنگاران پاسخ داد.به گزارش نشریه as، زیدان اول صحبتش را خطاب به دروازه بان سابق تیم رئال که اخیرا سکته قلبی کرده و در بیمارستان به سر می برد، اختصاص داد و در این باره گفت:

اولین حرف امروز من پیغام من به ایکر کاسیاس است. پیامی که از طرف من و کل باشگاه خطاب به وی است که برایش آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم هر چه زودتر بهبودی خود را به دست آورد. دیروز خودم پیغامی برایش فرستادم و خوشبختانه او بهتر از روزهای قبل است. ایکر اکنون حال بهتری دارد. او در جواب پیغام ما گفت که بهتر است و ما از این قضیه خرسند شدیم. ایکر باید آرامش خود را حفظ کند و به هیچ چیزی جز استراحت و به دست آوردن سلامتی خود فکر نکند و این دوره را پشت سر بگذارد.من مطئنم هستم او به زودی باز خواهد گشت و به نیابت از همه باز هم برایش آرزوی سلامتی می کنیم.

نظرتان در خصوص انتقال پوگبا؟

پوگبا هم اکنون بازیکن منچستر یونایتد است و ما تا پایان فصل باید صبر کنیم.همان طوری که دفعه قبل نیز گفتم فعلا نمی خواهم در خصوص نقل و انتقالات و حواشی مربوط به آن با این وضعیت حرف بزنم.این کار رسانه هاست که بیش از حد به سرمربی فشار می آوردند تا چیزی که می خواهند را بشنوند ولی من اکنون چیزی به شما نمی گویم. پوگبا بازیکن بسیار خوبی است همان طوری که دیگر بازیکن ها جایگاه خود را دارند. ولی الان بحث این نیست که آینده او چه می شود.فعلا بر روی ادامه فصل تمرکز خواهیم کرد و موقع نقل و انتقالات جواب خود را خواهید گرفت.

نظرتان درباره بازی امشب؟

شاید برای ما ادامه راه تفاوت خاصی نداشته باشد ولی تیم‌های بسیاری هستند که امتیازات باقی مانده فصل برایشان اهمیت دارد مثل تیم رایووایکانو. ویارئال تیمی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند وکیفیت بالایی دارد. بنابراین مطمئن باشید همه با آمادگی بالا برای گرفتن نتیجه و به نمایش گذاشتن عملکردی مطلوب وارد زمین می‌شوند. آنها ۳ امتیاز بازی برایشان مهم است. بنابراین باید آمادگی هر اتفاقی را داشته باشیم. در کل همه نتیجه با رئال مادرید برایشان مهم است مخصوصا این که این ۳ امتیاز همیت ویژه ای داشته باشد.
توقع ام از بازیکنان این است که این فصل نه چندان خوب را بد تمام نکنیم و بتوانیم این سه بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا حداقل فصل را خوب تمام کنیم. بعضی از تیم ها انگیزه بالایی دارند و می‌دانیم برای بعضی تیم‌ها این سه بازی بسیار مهم است و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت ولی باید به خوبی برای این سه بازی آماده شویم و ببریم. ما همیشه سعی بر بردن و پیروزی داریم هر چند که شاید مهم تباشد. تیم ما اعتماد به نفس خود را حفظ کند و این می تواند محک خوبی برای بازیکنانم باشد. گاهی برای توجیه شکست ‌هایی چون بازی های قبلی، نمی توان حرفی زد یا توضیحی داد. متاسفانه فصل بدی را پشت سر گذاشتیم و هیچ چیز قابل توضیح دادن دوباره نیست. ولی در حال حاضر تمام تمرکزمان باید روی این ۳ بازی پیش رو باشد و چاره ای جز این نداریم.
فردا می‌خواهیم در ورزشگاه خودمان پیروز شویم و هوادارانمان یک برد خوب را تجربه کنند و خاطره بدی در پایان فصل برایشان نماند. این یک فرصت است و نکته مثبت این است که در برنابئو بازی می‌کنیم. فصل پیچیده و دشواری پر از فراز و نشیب و اتفاق های خوب و بد بود که دیگر دوست نداریم آن روزها تکرار شوند و فقط می خواهیم به هوادارنمان برد تقدیم کنیم و با انگیزه بالا تمام تلاش خود را خواهیم کرد. هنوز فصل باقی مانده و تحت هر شرلیطی باید بازی خوبی ارائه کنیم.

زین الدین زیدان و امید به فصل آینده برای تیم رئال مادرید

زین الدین زیدان تیم رئال مادرید

بازی با رایو و ختافه؟

بازی با رایو خیلی بد بودیم و نتیجه را نیز متاسفانه واگذار کردیم.بازی با ختافه بد بازی نکردیم ولی مساوی کردیم و من اصلا راضی نیستم.امیدوارم در بازی با ویارئال بازی متفاوتی انجام دهیم و امیدوارم وقتی بازیکنان بدون استرس و با لذت فوتبال بازی کنند نتیجه بهتری حاصل می شود.همه بازیکنان و من به لوگوی این باشگاه مدیون هستیم و باید همیشه سعی کنیم در بهترین حالت خود فوتبال بازی کنیم مهم نیست چه جایگاهی داشته باشیم.مهم این است تحت هر شرایطی به پیراهن این تیم مسئولیت داشته باشیم.

وینیسیوس؟

خوشبختانه او آماده است و ببینیم برای بازی های پیش رو چه برنامه ای خواهم داشت. اون در ۱۸ سالگی همه را از بازی خوب متعجب کرده و لیاقت بازی در تیم اصلی رئال مادرید را دارد. او خوب تمرین کرده و حالا بهتر است. او آماده ورود به لیست است. او به این دو هفته تمرین نیاز داشت تا پس از مصدومیت افت نکند. در ۱۸ سالگی او مانند پسر من است ولی از دیدن کیفیت او تعجب نکردم. وینیسیوس بازیکن بسیار خوب و کلیدی برای ما است و من به آینده او امیدوارم. مسئله این است که در زمان مصدومیت باید با آرامش کار کنید.سه بازی پیش رو محک خوبی می تواند برای او باشد ولی برای فصل بعد برنامه هایی برای او دارم که باید ببینیم چه پیش می آید ولی من به امید دارم و مطئنم پتانسیل بالایی دارد.

بیل؟

تمام بازیکنان باید همه هواسشان را برای تیمشان بگذارند.من مربی تیم هستم و من تصمیم گیری می کنم که چه کسی در ترکیب باشد یا نباشد.چه کسی می تواند فصل آینده در مادرید توپ بزند یا نزند.ولی مهم ترین چیز در حال حاضر سه بازی پیش رو است که باید ببینیم درون ترکیب چه کسانی قرار می گیرند.بازیکنان باید همواره در بهترین فرمشان برای تیم باشند و تمام تلاششان را بکنند تا خود را اثبات کنند.در پاسخ به سوالتان که آیا او فصل بعد به عنوان دفاع چپ بازی کند خیر این امکان وجود ندارد.همه بازیکنان این را درک می کنند که تصمیم گیری اینتخاب ترکیب و تعویض یا هر چیز دیگری با من است.دیگر وقت تظاهر کردن ندارم و بازیکنان باید وظایف خود را بشناسند و وضعیت تیم را درک کنند.

او در پاسخ به سوال اینکه آیا دوست دارد فصل همین حالا تمام شود پاسخ داد:

بله ولی امکانش نیست. شما فکر می کنید بازیکنان مشکلی با این نتایج ندارند و راحت زندگی می‌کنند ولی این طور نیست. همان قدر که فصل بدی داشتیم، فردا این فرصت را داریم تا بازی های قبلی را جبران کنیم. قرار نیست انگیزه بازیکنان برای فوتبال بازی کردن را از بین برود در حالی که هنوز ۳ بازی تا انتهای فصل باقی مانده است. این خواسته بازیکنان است که بازی کنند و بهترین نحو این کار را انجام دهند و قرار است از این قضیه استقبال کنیم. من از هواداران خواهش می کنم که این فصل را مد نظر قرار ندهند و برای فصل بعد از ما حمایت کنند چون این فصل ملاک خوبی نیست.برای فصل بعد قرار است تغییرات زیادی داشته باشیم ولی این را هم بگویم که خیلی از بازیکنان فعلی می‌مانند.ما برای ادامه مسیر به حمایت هواداران نیاز داریم و هواداران همان هواداران هستند که همیشه ما را حمایت می کنند و من از آن ها می خواهم برای فصل بعد نیز ما را همراهی کنند.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *