صفحه اصلی / عمومی / ادعای جالب کایری اروینگ ، ستاره تیم بوستون سلتیکس : من یک نابغه واقعی هستم!

ادعای جالب کایری اروینگ ، ستاره تیم بوستون سلتیکس : من یک نابغه واقعی هستم!

ad banner

این روزها در بوستون آمریکا همه حرف از کایری اروینگ ستاره تیم بوستون سلتیکس می زنند، ستاره ای که در بازی های اخیر امتیازهای مهمی در رقابت های پلی آف کسب کرده است و نمایش های درخشانی داشته است.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

در همین مورد اروینگ که این روزها زیر ذره بین رسانه هاست، با رسانه espn مصاحبه ای انجام داده است و از انتظاراتی که از وی وجود دارد صحبت کرده است:

برای پیدا کردن موفقیت، شما باید در همه چیز تعادل ایجاد کنید، بنابراین من قصد ندارم همیشه راجع به اینکه چه چیزی برایم خوب است یا چه چیزی مرا درگیر کرده صحبت کنم. هیچ گاه قصد نداشتم خود را به کسی ثابت کنم چون خودم مسئول کارهایم هستم. نیازی نیست به کسی توانایی هایم را به عنوان رهبر نشان دهم یا یک شخص یا یک بازیکن بسکتبال می‌توانم چه کاری انجام بدهم. در برخی از بازی‌ها اشتباهاتی هم دارم و در برخی از بازی‌ها هم شوت‌هایم تبدیل به امتیاز می‌شود. این‌ همان روزهای خوب و بدی است که برای هر ورزشکاری وجود دارد. به اظهار نظرهایی که روی من اثر منفی می گذارد، توجهی ندارم. این حرف‌ها احمقانه‌اند.

کایری اروینگ خود را رهبر تیم بوستون سلتیکس می داند

کایری اروینگ تیم بوستون سلتیکس
اروینگ در ادامه راجع به منتقدانش گفت:

 من خیلی بیشتر از کسانی که بسکتبال را پشت میز تحیلی می کند بسکتبال بازی کرده ام. وقتی صحبت از بازی بسکتبال باشد من یک نابغه واقعی محسوب می‌شوم. اگر صحبت از بسکتبال باشد می توانم تمام روز را برای شما صحبت کنم. اگر در ارتباط با کوچک ترین چزئیات از من بپرسید، با کمال میل توضیح خواهم داد. من درباره‌ اینکه چه تاکتیکی جواب داد، یا تغییراتی که در بازیمان اعمال کردیم با شما صحبت خواهم کرد. اما زمانی که از مسائل شخصی بپرسید، یا مرا با یکی دیگر از برادرانم در NBA مقایسه کنید و بگویید «آیا فکر می‌کنی از این بازیکن بهتر هستی؟» پاسخی نخواهم داد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *