صفحه اصلی / عمومی / لوچانو اسپالتی پیش از بازی تیم اینتر برابر امپولی: این بازی مرگ و زندگی است

لوچانو اسپالتی پیش از بازی تیم اینتر برابر امپولی: این بازی مرگ و زندگی است

ad banner

رقابت های این فصل فوتبال سری آ در این هفته به پایان می رسد و در یکی از حساس ترین بازی ها تیم اینتر و لوچانو اسپالتی در مقابل تیم امپولی قرار می گیرند. دیداری که یک طرف آن برای حفظ سهمیه لیگ قهرمانان و طرف دیگر برای فرار از سقوط خواهد جنگید.

به نقل از رسانه های ایتالیایی، اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

تیم حریف در فرم بسیار ایده آلی قرار دارد؛ با این حال فقط به تیم خودمان و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و آنچه ما را به این رقابت ها می رساند، فکر می کنیم. باید با اعتماد به نفس راهی این دیدار شویم و با ذهنیتی قوی نتیجه لازم را کسب کنیم. یک موضوع بسیار مهم است و آن هم این است که نتایج بسیار مهم هستند و هرگز فراموش نمی شود و مثل خالکوبی رو پوستتان باقی می ماند و تا پایان دوران حرفه ای همراه شماست. هم بازیکنان و هم مربیان تا پایان عمر، نتایج را همراه خود می بینند. شما تا زنده هستید، هرگز نمی توانید از نتایج دوران حرفه ای خود فرار کنید. برای این دیدار دی فرای و پولیتانو در دسترس هستند و ایکاردی و لائوتارو مارتینز هر دو بازیکنانی بسیار خوب و با ذهنیتی قوی هستند که می توانند در چنین بازی های مهمی بازی کنند.

امیدواری لوچانو اسپالتی به کسب سهمیه توسط تیم اینتر

امیدواری لوچانو اسپالتی به کسب سهمیه توسط تیم اینتر

بعد از شکستی که در برابر ناپولی داشتیم، هواداران حق دارند که ناامید باشند اما آنها عاشق تیم هستند و من  همیشه دوست داشته ام که بازی آخرمان در سن سیرو در برابر تماشاگران خودی باشد. در برخی از بازی های مهم دچار اشتباهاتی داشته ایم ولی در بسیاری از بازی هایی که خیلی هم حساس بوده اند هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. از بازیکنانم انتظار دارم با تمرکز کامل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند و کاری به نتایج سایر بازی ها نداشته باشند. همانند فصل پیش هفته آخر برای ما بازی مرگ و زندگی است. از آن بازی هایی است که از همین الان به آن فکر می کنم و باید با تمام وجود به میدان رفت. در طول دوران مربیگری ام به یاد ندارم در آرامش و با خیال راحت به هفته های پایانی رسیده باشم. وقتی در رم هم مربیگری می کردم اینگونه بود. این شرایط برای همه باشگاه های بزرگ پیش می آید. دیدار با امپولی مثل یک بازی تک حذفی و همچون یک دیدار سرنوشت ساز است. برای ما حکم فینال را دارد. به نظرم اینتر از اتفاقات سال های اخیر تجربه کسب کرده و می داند چطور این شرایط را مدیریت کند.

شایان ذکر است تا با اینجای فصل آتالانتا و اینتر هر دو ۶۶ امتیازی هستند اما اوروبیچی به دلیل برتری در بازی رو در رو، بالاتر از اینتر در رده سوم قرار گرفته است. میلان ۶۵ و رم ۶۳ امتیاز دارند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *