صفحه اصلی / عمومی / منتفی شدن احتمالی انتقال تیمو ورنر به تیم بایرن مونیخ در تابستان امسال

منتفی شدن احتمالی انتقال تیمو ورنر به تیم بایرن مونیخ در تابستان امسال

ad banner

این روزها شایعاتی مبنی بر پیوستن تیمو ورنر بازیکن تیم لایپزیش به تیم بایرن مونیخ آلمان قوت گرفته بود ولی به نظر می‌رسد توافقات بر سر مبلغ انتقال وی انجام نشده و این انتقال تقریبا منتفی است و بایرنی ها در نظر دارند سال آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اخبار ضد و نقیض در خصوص انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ!

در خصوص این انتقال، خبرنگاران نشریه بیلد آلمان نظرات متفاوتی را ارائه دادند.کریستین فالک این انتقال را منتفی نمی‌داند و معتقد است مذاکرات هم چنان ادامه دارد و باواریایی ها هم چنان در تلاش برای جذب این بازیکن هستند. اما کسلر فیلیپ دیگر خبرنگار بیلد در گزارش خود نوشته است که بایرن مونیخ به خاطر رقم قرار داد وی از خرید تیمو ورنر منصرف شده است و ترجیح می‌دهد سال آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و این انتقال تقریبا منتفی است.
هر چند بایرنی ها برای خرید این بازیکن مبلغ ۲۵ میلیون یورو را پیشنهاد داده بودند ولی رقمی که لایپزیش از بایرن طلب کرده است ۴۰ میلیون یورو است که بایرن حاضر به پرداخت این مبلغ نیست.

تیمو ورنر و بایرن مونیخ
در خصوص تیمو ورنر مختصری بدانید که این بازیکن ۲۳ ساله آلمانی فوتبال خود را از تیم جوانان اشتوتگارت در سال ۲۰۰۲ به عنوان مهاجم آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۳ برای این تیم به میدان رفت. پس از آن به تیم اصلی اشتوتگارت منتقل شد و تا سال ۲۰۱۶ در ۹۵ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند که برای یک مهاجم آمار چندان جالبی به نظر نمی آید. دوران درخشش او پس از رفتن به لایپزیش آغاز شد. او در سال ۲۰۱۶ به این تیم ملحق شد و توانست تا به این جا در ۹۳ بازی بیش از ۵۰ گل وارد دروازه حریف کند.

به همین خاطر نظر سران بایرن مونیخ در خصوص جذب این بازیکن جلب شد و آن ها را به این فکر انداخت تا برای خرید او اقدام کنند. ولی با توجه به این که لایپزیش این بازیکن را ارزان تر از ۴۰ میلیون یورو نمی فروشد به نظر می رسد مقرون به صرفه است تا بایرن برای به خدمت گرفتن این بازیکن یک سال صبر کند تا او را به عنوان بازیکن آزاد راهی مونیخ کند.
باواریایی ها که دو روز پیش فیلیپ کوتینیو را با انتقال قرضی و به مدت یک سال به مونیخ آوردند تا حدودی خیالشان از بابت پر کردن فضاهای خالی که با رفتن آرین روبن، فرانک ریبری و خامس رودریگز ایجاد شده بود، راحت شود و با این خرید می توانستند خط حمله خود را نیز تقویت کنند که به نظر می رسد در تابستان امسال این اتفاق نخواهد افتاد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *