صفحه اصلی / عمومی / توتو ولف: به زودی هم تیمی همیلتون را برای فصل بعد فرمول یک معرفی خواهیم کرد

توتو ولف: به زودی هم تیمی همیلتون را برای فصل بعد فرمول یک معرفی خواهیم کرد

ad banner

توتو ولف مدیر کمپانی مرسدس بنز در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرد که برای انتخاب راننده فصل ۲۰۲۰ این تیم در فرمول یک با لوییس همیلتون نیز صحبت هایی را اتخاذ کرده و نظر او را در خصوص این که او دوست دارد چه کسی هم تیمی او باشد پرسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

راننده بعدی مرسدس در فرمول یک چه کسی خواهد بود؟

او ضمن این گفته، بیان کرد که گزینه های پیش رو، والتری بوتاس راننده کنونی و هم تیمی لوییس همیلتون است که ممکن است قرارداد او در صورت توافق تمدید گردد و یا خواستار آوردن استفان اکون به فرمول یک و مرسدس می باشد. بوتاس نیز که عملکرد تقریبا قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است در مصاحبه ای چندی پیش اعلام کرد که در صورت توافق با این تیم در مرسدس خواهد ماند وگرنه گزینه های دیگری پس از اتمام قرار دادش پیش روی او قرار دارد. توتو ولف نیز به بهانه های مختلف چندین بار به صورت غیر مستقیم بیان کرده است که دوست دارد اکون را به مرسدس بیاورد.

توتو ولف فرمول یک
در همین راستا توتو ولف در خصوص مشورت با لوییس همیلتون گفت:

از آن جایی که لوییس سال های زیادی است که در مرسدس حضور دارد و نظرش برای ما مهم است لذا با او در این خصوص مشورت کردیم و اصولا این تصمیم ها بر همین منوال گرفته می شود. ما به علاقه و نیاز تیم نگاه خواهیم کرد و با بررسی جوانب شایسته ترین شخص را معرفی می کنیم. به نظر من هر دو نفر برای هم تیمی شدن با لوییس مناسب هستند.

وی در خصوص راننده های جوان فرمول یک ادامه داد:

دادن فرصت به یک راننده جوان در فرمول یک موضوع خوب و جالبی است. در تاریخ معاصر فرمول یک، تنها دو راننده جوان توانستند با حضور در یک تیم برتر در آن بدرخشند: لوییس همیلتون با مک لارن و مکس ورشتپن با ردبول.مخصوصا مورد دوم که اشاره کردم از موفقیت بالایی برخودار است چرا که ابتدا در تورو روسو و سپس دو سال در ردبول به او زمان و فرصت کافی برای پیشرفت و درخشیدن داده شد. در فراری و مرسدس فشار بسیار زیادی وجود دارد اما با این حال هر دوی آن ها (بوتاس و اکون) شایسته چنین جایگاهی هستند و ما باید بررسی های لازم را در این خصوص به صورت کامل انجام دهیم.

8e1d9b7c546278946c8221ae4f3cf7a1

بعد از آن خبرنگار در خصوص زمان اعلام راننده جدید پرسید و توتو ولف جواب داد:

بار ها و بار ها در این خصوص به سوالات خبرنگاران پاسخ داده ام. زمان مشخصی را نمی توانم به شما بگویم ولی در هفته های آتی این تصمیم می تواند اتخاذ و راننده جدید تیم مرسدس و هم تیمی لوییس معرفی خواهد شد ولی به صورت دقیق نمی توانم زمانش را به شما بگویم.

وی در خصوص هم تیمی شدن فرناندو آلونسو و سباستین فتل در آینده با لوییس همیلتون اذعان داشت:

به این سوال نیز بارها جواب داده ام و باز هم این موضوع را بیان می کنم امکان هم تیمی شدن فرناندو آلونسو با لوییس وجود ندارد زیرا به هیچ عنوان شرایط مهیا نیست. در خصوص سپاستین فتل نیز باید بگویم که او یکی از ستون های اصلی تیم فراری است و تصمیمش در خصوص آینده را نمی دانم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *